• ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ
  • Раздел таблицы

Біз туралы

КСРО Министрлер Кеңесінің шешімімен және КСРО Центросоюз Басқармасының Қаулысымен 1966 жылы, өз республикасы үшін ғана емес, сонымен бірге Қырғызстан, Өзбекстан, Түркменстан, Тәжікстан, Қазақстанға шектесетін Ресей облыстары үшін тұтыну кооперациялары жүйесіне кадрлар даярлау миссиясы жүктелген мамандандырылған жоғары оқу орны – Центросоюздың Қарағанды кооператив институты құрылған болатын.

Қазақстан Республикасындағы Қазақ тұтынушылар қоғамы Одағында жоғары білімді мамандар даярлау туралы идеяны Қазақ КСР Министрлер Кеңесі қолдады. КСРО Министрлер Кеңесі 1966 жылғы 21 наурыздағы № 125 Қаулысымен және КСРО Центросоюз Басқармасы 1966 жылғы 9 маусымдағы № 84 Қаулысымен Қарағанды кооператив институтын ашу туралы шешім қабылдап, ол Республика Министрлер Кеңесі Қазақ тұтыну одағына өтеусіз берген (Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің 1966 жылғы 29 сәуірдегі № 679-р Өкімі) Қазақстан компартиясы облыстық комитеті ғимаратының қатарындағы, Қарағанды қаласының орталығында орналасқан Қазақстан компартиясы ОК кеңес-партия мектебінің бес қабатты оқу корпусының базасында өз қызметін бастады.

Институт іс жүзінде 1966 жылғы маусым айының екінші жартысынан бастап жұмыс істей бастады. Тәжірибелі шаруашылық ұйымдастырушысы – Қарағанды облыстық сауда басқармасының бастығы, Ұлы отан соғысының ардагері Павел Филлипович Котляров институт ректоры болып тағайындалды.

КСРО Центросоюздың Қарағанды кооператив институты алдына келесідей міндеттер қойылды. Бірнеше республикалар үшін тұтыну кооперациялары жүйелеріне жоғары білікті мамандар даярлаудан өзге, бұл – ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау; тұтыну кооперацияларында жұмыс жасайтын жоғары білімі бар тәжірибелі қызметкерлерді қайта даярлау, сондай-ақ Қазақстанның, Қырғызстаннның кооперативтік жоғары оқу орындары оқытушыларының біліктілігін арттыру, Ресейдің шекаралас жатқан облыстарының тұтыну кооперациялары жүйесіндегі мамандар даярлау сапасын арттырумен байланысты проблемаларды зерттеу және т.б. міндеттер болатын.

Институттың оқу корпусы 1966 жылы 18140м жалпы және 3223м пайдалы алаңға орналасты, жоғары оқу орнында 450 адамға арналған акт зал, 150 адамдық екі лекция залы, 22 оқу аудиториялары жұмыс жасады. Институттың аудитория қоры бір ауысымда оқуға мүмкіндік берді.

Қарағанды кооператив институты КСРО Центросоюз құрамында болған кезеңде, мамандар даярлау негізінен үш мамандық: «бухгалтерлік есеп, шаруашылық қызметті бақылау және талдау», «қаржы және несие», «экономика және саудадағы және қоғамдық тамақтандырудағы басқару» бойынша жүргізілді, кейінірек тағы екі мамандық: «азық-түлік емес тауарлардың тауартануы» және «Азық-түлік өнімдерінің тауартануы» қосылды. Институтты бітірген түлектер, негізінен, мақсатты түрде Қазақстанның, Тәжікстанның, Түркменияның, Қырғызстанның және Ресейдің тұтыну кооперациялары ұйымдары мен кәсіпорындарына жіберілді. КСРО Үкіметінің тапсырысы бойынша институтты аяқтаған түлектердің шағын бөлігіне жоспар бойынша аса маңызды объектілерге (БАМ-ның сауда ұйымдарына, Ресейдің қаратопырақты емес аймақтарына, Краснодар өлкелік тұтыну одағына) жолдама берілді. Осы уақыт ішінде университет қабырғасынан 20 мыңға жуық мамандар қанаттанып түлеп ұшты.

1991 жылы Кеңестер Одағы құлағаннан кейін, КСРО Центросоюз Басқармасы Қазтұтынуодағы Басқармасының өтінішін қарап, 24.05.1991 жылғы № 98 өзінің қаулысымен Қарағанды кооператив институтын Қазтұтынуодағына берді. Қазақ КСР тұтыну Қоғамдары Одағының Басқармасы 21.06.1991 жылғы № 226 Қаулысымен, шарттық негізде өзге Одақтық Республикалардың тұтыну кооперациялары үшін кадрлар даярлау жөніндегі міндеттемелерді сақтай отырып, институтты қаржыландыруды өзіне алды.

09.07.1991 жылғы № 245 Қазтұтынуодағы Басқармасының Қаулысымен Қарағанды кооператив институты Қазтұтынуодағы тұтыну кооперациясы институты болып атын өзгертіп, егеменді Қазақстанның қажеттері үшін оқытудың күндізгі және сырттай бөлімдерінде жас мамандар даярлай бастады. Мамандықтарды қайталауды жою және оларды әлемдік тәжірибемен және Қазақстан Республикасының қажеттіліктерімен сәйкестікке келтіру мақсатында, Институттың Ғылыми Кеңесінің шешімімен, сегіз мамандықтан, тағы үш мамандық: – «халықаралық экономикалық қатынастар», «Маркетинг және коммерция», «Экономика және инфрақұрылымдағы басқару» енгізілген тізбе бекітілді.

1993 жылы ЖОО Қазтұтынуодағының басқаруына берілді және Қазақ тұтыну кооперациясы институты болып құрылды. Ал, 1995 жылы мемлекеттік аттестациядан өткеннен кейін және оның ұсынымы бойынша 1997 жылғы 5 шілдедегі Қазтұтынуодағы Басқармасының Қаулысымен ол Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті (ҚҚЭУ) болып құрылды.

Университеттің саясаты:

  • Білім беру қызметін алушылар тарапынан, сол сияқты кооперативтік әлем мен мемлекет тарапынан университеттің имиджін жақсарту және қолдау бойынша тұрақты жұмыс жасау;
  • ИСО 9001:2000 халықаралық стандарт талаптарына сәйкес, бүкіл университеттік үдерістерді тұрақты жақсарту;
  • Инновацияларды, оның ішінде оқытудың инновациялық технологияларын енгізу;
  • Жоғары ақпараттық-коммуникативтік мәдениет қалыптастыру;
  • Қазақстанның мәдени мұраларын оқып-үйрену.

ҚҚЭУ-дің бет-бейнесін айқындайтын белгілер – оның инновациялық қызметі, дамудың озық сипаты.

Университет құрамына 5 факультет: есеп-қаржы, бизнес және құқық, экономика және басқару және екі сырттай-қашықтықтан оқытатын факультет; экономика, бизнес және құқық колледжі; оқу теледидар орталығы; компьютер орталығы; оқытудың инновациялық әдістері зертханасы; ғылыми-білім беру орталығы; қызметкерлерді басқару департаменті; оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру, мониторингі және бақылау департаменті; жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру департаменті; сапа және маркетинг орталығы; баспа орталығы; университет мұражайы, кітапхана, ақпараттық-білім беру орталығы кіреді.

Университеттің 17 кафедрасында 400-ден аса адам жұмыс жасайды, солардың 22-і профессорлар, ғылым докторлары және 168-і ғылым кандидаттары мен доценттер. Бізде күндізгі бөлімде 3500 студент, сырттай-қашықтықтан оқыту бөлімінде 5 мыңға жуық студент оқиды.

ҚҚЭУ 2006 жылғы қыркүйекте университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойған, Magna Charta Universitatum мүшесі болып саналады. Университет 2008 жылы университеттердің Халықаралық қауымдастығына (international Association of University) кірді.

ҚҚЭУ сертификацияланған IQNet сапа менеджменті жүйесінің иегері.

Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті, нарықтық қатынастар, менеджмент және маркетинг, бизнес және кәсіпкерлік, бухгалтерлік есеп және аудит, халықаралық экономикалық қатынастар, экономикалық қызметті құқықтық реттеу, кеден ісі экономикасы салалары бойынша мамандар даярлайтын мамандандырылған экономикалық жоғары оқу орны болып саналады.

Университетте көпдеңгейлі білім беру жүйесі: жоғары оқу орнына дейінгі – кәсіптік лицей – экономика, бизнес және құқық колледжі; ЖОО бакалавры; жоғары оқу орнынан кейінгі – магистратура, аспирантура, докторлық және кандидаттық диссертациялар қорғау жөніндегі Кеңес жұмыс жасайды.

2007-2008 жылдары 25 монография, 106 бірлік оқулықтар мен оқу құралдары, Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрлігінің грифімен 3 оқулық баспадан шықты.

«Экономикалық теория», «Қаржы, несие және ақша айналысы» және «Экономика және халық шаруашылығын басқару» үш мамандық бойынша аспирантура және докторантура бар. 2005 жылдан 08.00.01 «Экономикалық теория», 08.00.05 «Экономика және халық шаруашылығын басқару (салалары мен ауқымдарында)», 08.00.10 «Қаржы, несие және ақша айналысы» мамандықтары бойынша докторлық диссертациялық кеңес жұмыс жасайды. Кеңес жұмыс жасаған 5 жыл ішінде университеттің аспиранттары мен ізденушілері 52 диссертация қорғады. Оның жұмысына ТМД елдерінің Мәскеу, Новосибирск, Полтава және Самарқанд экономикалық жоғары оқу орындарынан бірқатар ғылымдар қатысады.

Университетте Қазақстанның, Ресейдің, Украйнаның, Өзбекстанның, Белоруссияның ғылымдарын шақыра отырып, халықаралық ғылыми конференциялар үнемі өткізіліп тұрады.

Ғылыми журнал «ҚЭУ хабаршысы» шығады.

ҚҚЭУ қазіргі уақытта қашықтықтан оқытудың кейстік және желілік технологияларын енгізді, гуманитарлық мамандықтарға кредиттік және қашықтықтан оқыту технологияларын енгізу бойынша Қазақстанда көшбасшы болып саналады (2008 жылғы 22 шілдедегі № 441 ҚР БҒМ бұйрығы) және ҚР БҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді дамытудың базалық ұйымдарының Тізбесіне енгізілген.

ҚҚЭУ ТМД-ның және әлемнің жетекші оқу орындарымен, оның ішінде Халықтар достығы Ресей университетімен (Мәскеу қаласы, Ресей), Мемлекеттік университет – Жоғары экономика мектебімен (Мәскеу қаласы, Ресей), Сент-Джон университетімен (Нью-Йорк қаласы, АҚШ), Регенсбург университетімен (Германия), Тренто университетімен (Италия) және т.б. ынтымақтастық туралы 26 шарт жасады.

Университетте оқыту сапасына кепілдікті қамтамасыз ету бойынша, «Сыртқы сауда және эконометрика теориясы бойынша жаңа оқу бағдарламаларын жасау», «ЖОО – Кәсіпкерлік», «Білім беру және кәсіпшілік» жобасы бойынша, ТАСИС және ТЕМПУС төрт халықаралық гранттар бойынша жұмыстар жүргізілуде. Халықаралық грант шеңберінде Қарағанды облысы жұмыс берушілерінің аймақтық семинар-тренингі өткізілді.

Президенттік «Болашақ» бағдарламасы бойынша университеттің 5 студенті шетелде оқиды, үш оқытушы «Жылдың үздік оқытушысы» титулының иегерлері болып саналады, 6 студент Қазақстан Президентінің атаулы стипендиясын алады. Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз Қазақстан агенттігі (НКАОКО) жүргізген рейтингке сәйкес, біздің университет Қазақстанның 60 жетекші жоғары оқу орындарының қатарына кіреді және 16-шы орын, ал гуманитарлық-экономикалық бағыт бойынша – 4-ші орын алды.

ҚҚЭУ-де электронды-инновациялық университет моделі жасалған. Электронды университет бірмезгілде қашықтықтан оқытатын ЖОО болып саналады.

Қазіргі уақытта университет келесі іс-шараларды атқаруда:

  1. «Электронды университет құру» мегажобасын аяқтау;
  2. Қарағанды облысы бойынша Салық комитетімен бірлесе отырып, оқу-инновациялық кешен «Электронды салық комитетін» құру;
  3. Виртуальды кәсіпорын (қазақша және орысша нұсқасы);
  4. Ақпараттық – білім беру орталығы;
  5. Экономика бойынша жаңа докторлық (PhD) бағдарламалар жасау;
  6. «Екі дипломды білім беру» жобасы шеңберінде ХДРУ (РУДН) және МУ – ЖЭМ бағдарламалары бойынша магистрлер даярлау;
  7. Қашықтықтан – кредиттік оқыту технологиясын әзірлеу;
  8. Білім беру порталын жасау;
  9. Халықаралық аккредитация алу.

Аркалык

Аркалыкское представительство «Центр дистанционного обучения»
Карагандинского экономического университета Казпотребсоюза

С 2008 года Аркалыкское представительство «Центр дистанционного обучения» Карагандинского экономического университета Казпотребсоюза оказывает образовательные услуги по подготовке специалистов с применением дистанционных технологий (ДОТ) на базе среднего профессионального и высшего образования.

Организационная структура, функции

Организационная структура представительства функционирует в соответствии с Правилами организации дистанционной формы обучения. Организацию учебного процесса обеспечивают ИО директора, тьютор, инженер-программист.

Содержание и организация учебного процесса строятся по учебным планам и программам, используемым в КЭУК на основе университетской образовательной концепции с применением дистанционного образования.

Учебная работа со студентами по дистанционной технологии обучения осуществляется профессорско-преподавательским составом кафедр университета, а также силами преподавателей и ведущих высококвалифицированных специалистов соответствующих отраслей.

Учебные планы, отражающие содержание обучения. разрабатываются выпускающими кафедрами на основании Государственных общеобязательных стандартов обучения с учетом требований методики применения ДОТ.

Учебный процесс основывается на электронном образовательном контенте (ЭОК). Структура ЭОК включает в себя: описание учебного курса, типовая программа, силлабусы, лекционный материал, тестовые вопросы для рубежного контроля, тестовые вопросы для итогового контроля, экзаменационные вопросы, список литературы.

Консультации, промежуточные аттестации и итоговые экзамены могут проводиться со студентами в режиме off-line, on-line.

Каждый студент имеет индивидуальную страничку в образовательном портале с возможностью доступа к учебному контенту, прохождения рубежного и итогового контроля посредством тестирования. Имеет возможность получать консультации в режиме реального времени и асинхронно, ознакомиться с новостями и объявлениями.

Преподаватели проводят консультации с использованием современных информационных и телекоммуникационных систем, спутниковых телевизионных каналов связи, ADSL, Интернета.

Связующим звеном между студентами и преподавателями являются тьюторы, которые оказывают помощь студентам в адаптации к передовым информационно-коммуникационным технологиям, ведут учебную документацию, работают в информационной системе управления, содержащей базу данных обучающихся, контролируют успеваемость студентов.

Наряду с традиционными информационными ресурсами, для обеспечения учебного процесса используются электронные учебно-методические комплекс, включающие электронные учебники,

учебные пособия, треннинговые компьютерные программы, контрольно-тестирующие комплекты, учебные видеолекции, аудиолекции, предназначенные для передачи по телекоммуникационным каналам связи.

Представительство имеет достаточную и учебно-методическую базу: компьютеры, Интернет, электронная библиотека.

Персонал представительства имеет сертификаты о повышении квалификации по дистанционной технологии обучения.

Сегодня наши выпускники востребованы во всех сферах общественной жизни региона: финансовых учреждениях (банках, налоговых органах и др.), в сфере частного предпринимательства, в структурах правоохранительных органов. Статус и качество образования подтверждает высокая степень востребованости и трудоустройства наших выпускников на рынке труда области и отзывы работодателей о высоком уровне подготовленности выпускников КЭУК в нашем регионе.

Контакты

Тел\факс (71430) 7-76-23

Эл.адрес: keuk.ark(@)mail.ru

И. О. Директора представительства

Тургаев Болат Бапарович

Еуропалық Одақтың көші-қон саясат

Жобаның атауы: Jean Monnet Module «The European Union migration policy» 

Жан Мона «Еуропалық Одақтың көші-қон саясаты» модулі

Ұзақтығы: 01.11.2022-01.11.2025 жж

Жұмыс тобы:

Сыздықбеков Е.С. – жобаның координаторы, «Әлемдік экономика және халықаралық қатынастар»  кафедрасының меңгерушісі;

Байгожина Г.М. - «Әлемдік экономика және халықаралық қатынастар» кафедрасының аға оқытушысы., PhD докторы;

Әбеуова С.Т. –«Әлемдік экономика және халықаралық қатынастар» кафедрасының доценті., э.ғ к.

Модульдің мақсаты-ЕО-тың көші-қон саясатының теориялық негіздері мен тәжірибесін зерттеу арқылы еуропалық зерттеулерге қызығушылық тудырумен зейінді арттыру.

Курстың топтағы мақсаты – еуропалық интеграция және ЕО көші-қон саясаты бойынша зерттеулерге белсенді қызығушылық танытатын, бірақ зерттеу әдістерін және дағдыларын толық меңгермеген халықаралық қатынастар және әлемдік экономика білім беру бағдарламаларының студенттері үшін.

Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді орындау қажет:

  1. ЕО көші-қон саясатының теориялық және тәжірибелік аспектілерін зерттеу.
  2. Еуропалық Одақтағы көші-қонның даму себептері мен негізгі тенденцияларын анықтау, оларды осы үрдісті тиімді басқару үшін Қазақстан Республикасының мемлекеттік көші-қон саясатымен салыстыру.
  3. Еуропалық Одақтың тәжірибесі негізінде Қазақстан Республикасында көші-қонды мемлекеттік басқаруды жетілдірудің болашақтық бағыттары бойынша ұсынымдар ұсыну.

Жоба аяқталғаннан кейін не күтеміз?

Қарағанды ​​университетінде ББ-да ЕО-на қатысты шағын ғана контентті қамтиды, бұл еуропалық зерттеулердің алға жылжуын шектейді.

Сонымен бірге университетте Жан Моне бағдарламасы аясында әзірленген «Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі» модулі іске асырылды.

Ұсынылып отырған модуль-бұл ЕО-на қатысты тағы бір курс болып табылады. Бұдан кейін Халықаралық қатынастар ББ-ның студенттері үшін жаңа мамандықтың ашылуымен жалғасын табуы керек. Осы уақытқа дейін ХҚ-дың ББ-да тек екі траектория болды, соның ішінде Таяу Шығыс пен Қытайды зерттеу. Еуропаға өсіп келе жатқан қызығушылық еуропалық зерттеулерді ынталандырады, бұл түлектер үшін жаңа мүмкіндіктер жасайды және болашақ еуропалық білім полюстерінің негізіне айналады және Қазақстандағы еуропалық зерттеулерді әртараптандыруға ықпал етеді.

 Курстың оқу жоспарының жобасы ЕО-ның көші-қон саясатының теориялық және тәжірибелік аспектілеріне қатысты сұрақтарды қамтиды, бұл әртүрлі интерактивті әдістердің қолданылуын анықтайды, мысалы, өз бетімен жұмыс істейтін сынып, пікірталас және нақты жағдайларды талдау, миға шабуыл, мәселелік дәрістер, рөлдік ойындар және т. б.

Осылайша, ұсынылған модуль ЕО қызметіне қызығушылықты арттырады, ЕО зерттеулерін жергілікті және ұлттық деңгейде әртараптандыруға ынталандырады және ықпал етеді. Бұдан басқа, жобаны іске асырғаннан кейін «ЕО көші-қон саясаты» бойынша әзірленген барлық Оқу материалдары халықаралық қатынастар және әлемдік экономика ББ шеңберінде Еуропалық траекторияны қалыптастыру үшін негіз ретінде пайдаланылуы мүмкін. Сонымен қатар, жобаны жүзеге асырғаннан кейін «ЕО көші-қон саясаты» бойынша әзірленген барлық оқу материалдары Халықаралық қатынастар және Әлемдік экономика ББ аясында еуропалық траекторияны қалыптастыру үшін негіз ретінде пайдаланылуы мүмкін.

«Жасыл трансформация жолындағы орнықты дамуды басқарудың Еуропалық практикасы» (EPOS)

 
 

Жоба атауы: «Жасыл трансформация жолындағы орнықты дамуды басқарудың Еуропалық практикасы» (EPOS)

Ұзақтығы: 11.01.2022 - 11.01.2025

Жұмыс тобы:

Асанова М.А. – Жоба үйлестірушісі, PhD докторы, Көптілді білім беру орталығының директоры, «Экономика және кәсіпкерлік» кафедрасының аға оқытушысы;

Қалқабаева Г.М. – э.ғ.к., профессор, ЭҚЗ ғылыми-зерттеу институтының аға ғылыми қызметкері.

Глазунова С.Б. – магистр, Стратегиялық даму департаментінің директоры

Негізгі мақсаты: "Жасыл трансформация жолындағы орнықты дамуды басқарудың Еуропалық практикасы" жобасы студенттердің еңбек нарығының қажеттіліктеріне және өңірдің экологиялық проблемаларына жауап беретін дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру мақсатында қолданыстағы университеттік білім беру бағдарламаларына оқу модулін әзірлеу және енгізу арқылы орнықты даму мақсаттарына қол жеткізуде Еуропалық Одақтың тәжірибесін таратуға бағытталған.

Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді орындау қажет:

- жергілікті нарықтың қажеттіліктеріне және өңірді дамыту басымдықтарына сәйкес модульдің оқу бағдарламасын (силлабус) әзірлеу. модуль бағдарламасы аудиторияға қол жетімділікті кеңейту үшін ашық режимде болады;

- модульді ЖОО-ның білім беру бағдарламаларының оқу бағдарламасына енгізу, модульді нарықтың нақты қажеттіліктеріне қарай түзету мүмкіндігімен іске асыру;

- модульді оқытуда инновациялық тәсілдерді қолдану (топтық жобалар, нақты кейстер, проблемалық оқыту, оқытушылар, электронды оқулықтар және оқыту бағдарламалары);

- конференция материалдарының жинағын дайындаумен және басып шығарумен "орнықты даму: еуропалық тәжірибе және оны өңірде пайдалану" тақырыбында өңірлік конференция өткізу. Конференция академиялық әлем мен қоғам, оның ішінде жергілікті және мемлекеттік саясаткерлер, мемлекеттік қызметкерлер, азаматтық қоғам өкілдері, білім берудің әртүрлі деңгейлері мен БАҚ өкілдері арасындағы диалогқа ықпал етеді. Ақпараттың кең таралуы конференция еуропалық тәжірибе мен біздің проблемаларымызға назар аудара отырып, аймақта ТДМ-ны жүзеге асыруға жаңа серпін береді;

- модульдің мазмұның ашатын презентациялық материалдарды, ақпараттық бюллетеньдерді әзірлеу, бұл тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу ерекшелігін түсінуді кеңейту есебінен белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға және қатысушылардың хабардарлығын арттыруға ықпал ететін болады;

- экономикалық, экологиялық және әлеуметтік аспектілерге байланысты пәндерді оқыту сапасын арттыру.

Жобаның ұзақ мерзімді нәтижелері:

- студенттер, оқушылар, жас ғалымдар, мемлекеттік билік органдары, мемлекеттік емес ұйымдар арасында Еуропалық Одақ туралы білім деңгейін арттыру;

- еуропалық зерттеулердің нәтижелерін енгізу және ЕО-дағы мемлекеттік билік органдары қызметінің нақты аспектілерін талқылау арқылы Еуропалық одақпен байланысты пәндер бойынша кәсіптік даярлықтың сапасын арттыру;

- Еуропалық одақтың тұрақты даму саласындағы қызметі туралы студенттердің тұтас түсінігін қалыптастыру;

- Еуропалық Одақтың тәжірибесі негізінде оқытудың инновациялық технологияларын әзірлеу. Студенттердің зерттеу дағдыларын, сыни және шығармашылық ойлауын дамыту, негізгі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, Еуропалық Одақта тұрақты дамуды басқарудың ұйымдары мен тетіктерінің жұмыс істеуі туралы білімдерін тереңдету арқылы олардың мансаптық перспективаларын жақсарту;

- "жасыл трансформация" тәжірибесінің еуропалық тәжірибесін пайдалана отырып, "жасыл" мәдениетті қалыптастыру мақсатында студенттерді орнықты дамудың негізгі қағидаттарына оқыту;

- модульдің ғылыми қызметін іске асыруға тартылатын жас ғалымдардың біліктілігін арттыру;

- бұл модуль мақсатты топтарды да, басқа мүдделі тараптарды да кеңірек қамтуға ықпал етеді.

 

 

 

Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі

 

Тарату

 

Біліктілікті арттыру

 

 

Ғылыми басылымдар

 

 

Сапа бақылауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пайдалы сілтемелер

Сайт Европейского союза - https://europa.eu/european-union/index_en

Сайт Исполнительского агентства - eacea.ec.europa.eu

Сайт Национального офиса Эразмус+ в Казахстане - http://erasmusplus.kz/index.php/ru/

 

Жоба тақырыбы: «Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі» Жан Моне Модулі.

Жалғастыру: 01.09.2018 - 31.08.2021 жж.

Жұмыс тобы:

Атабаева Д.Т. – жоба координаторы, «Әлемдік экономика және халықаралық қатынастар» кафедрасының аға оқытушысы;

Шукушева Е.В. – «Әлемдік экономика және халықаралық қатынастар» кафедрасының аға оқытушысы.

Негізгі мақсат: пәнаралық білімді тарту арқылы еуропалық интеграция мен қазіргі еуропалық құбылыстардың құқықтық, саяси, экономикалық және әлеуметтік аспектілерін теориялық жағынан түсінуді арттыру.

Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді жүзеге асыру қажет:

- Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті студенттерінің еуропалық интеграцияның қазіргі жағдайы мен эволюциясының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін қалыптастыру;

- еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесін, ЕО жұмыс істеуі саласындағы зерттеулерге қызығушылықты ынталандыру;

- еуропалық макроаймақтарды интеграциялау мен дамытуда, оқыту пәндерінің сапасын арттыру;

- еуропалық құндылықтарды ілгерілетуге жәрдемдесу, қазақстандық қоғамдағы еуропалық интеграция тәжірибесін бағалау және тану.

Жоғарыда қойылған міндеттер азаматтық ұстанымды дарытуға және аймақтық интеграциялық үрдістердің ерекшеліктерін түсінуді кеңейту арқылы, белсенді қатысушылардың азаматтық сауаттылығын арттыруға ықпал ететін болады.

Еуропалық интеграция бойынша оқыту және сабақтас зерттеулер еуропалық емес елдерде еуропалық зерттеулерді тереңдетуге ықпал етеді.

Модульді іске асыру нәтижесінде жобаның бүкіл қолданылу мерзімі ішінде, оқу үрдісінде және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдаланылатын олады.

 

 

 

 


 

 

Жан Моне Модулі «Еуропалық интеграция теориясы мен практикасы» жобасының шеңберіндегі іс-шаралар

Жұмыс мазмұны

Мерзімі

1

«Еуропалық интеграция теориясы мен практикасы» курсын оқыту

09/2018-08/2021

2

«Еуропалық интеграция: мәселелер мен перспективалар» тақырыбында дөңгелек үстел өткізу

2020

3

«Еуропалық интеграция теориясы мен практикасы» монографиясын дайындау және басып шығару

2020-2021

4

Грант тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар дайындау және жариялау

Барлық кезең бойында

 

Пикирлер/Фотосуреттер

Университетке «Еуропалық интеграция теориясы мен практикасы» курсына қатысу мүмкіндігі үшін алғысымды білдіремін. Курс аясында мен кейбір процестерді толығырақ көрдім. Бұл маған тезисті жазу кезінде, сондай-ақ басқа елдердегі болашақ әріптестеріммен қарым-қатынас жасау кезінде көмектесті. Курс қарапайым және түсінікті тілде жүргізілді. Бұл керемет тәжірибе үшін көп рахмет!)
Лена Руденко, «Халықаралық қатынастар»

Оқыңыз... >>>

 

Тақырыптық аудиторияның ашылуы

  • 200
  • 200
  • 200
  • 200

Модульді іске асырудың екінші жылында жобаның көрінуін шоғырландыру, тұрақтылықты сақтау және оның нәтижелерін тарату мақсатында жұмыс тобы университетте еуропалық интеграция тарихына және ЕО-на арналған тақырыптық аудитория (203Б) ашуға шешім қабылдады. ЕО-ның ресми басылымдар бюросының көмегімен көрнекі, статистикалық және оқу материалдары бар үлестірмелер мен басылымдар алынды.
Сыныпта ұсынылған материалдар «Халықаралық қатынастар», «Әлемдік экономика» білім беру бағдарламаларының студенттеріне ғана емес, сонымен қатар сабақ кестесі бойынша осы аудиторияда өтетін басқа мамандықтардың студенттеріне қол жетімді.

 

Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі Еуропалық интеграцияның теориясы мен тәжірибесі
 

ЖҰМЫСҚА ТҰРҒЫЗУ

 

   
   
   
       

Skills Passport

 

 

 

Электронный университет
3D тур КЭУ
Антиплагиат
Темпус
Erasmus