• ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ
  • Раздел таблицы

Біз туралы

КСРО Министрлер Кеңесінің шешімімен және КСРО Центросоюз Басқармасының Қаулысымен 1966 жылы, өз республикасы үшін ғана емес, сонымен бірге Қырғызстан, Өзбекстан, Түркменстан, Тәжікстан, Қазақстанға шектесетін Ресей облыстары үшін тұтыну кооперациялары жүйесіне кадрлар даярлау миссиясы жүктелген мамандандырылған жоғары оқу орны – Центросоюздың Қарағанды кооператив институты құрылған болатын.

Қазақстан Республикасындағы Қазақ тұтынушылар қоғамы Одағында жоғары білімді мамандар даярлау туралы идеяны Қазақ КСР Министрлер Кеңесі қолдады. КСРО Министрлер Кеңесі 1966 жылғы 21 наурыздағы № 125 Қаулысымен және КСРО Центросоюз Басқармасы 1966 жылғы 9 маусымдағы № 84 Қаулысымен Қарағанды кооператив институтын ашу туралы шешім қабылдап, ол Республика Министрлер Кеңесі Қазақ тұтыну одағына өтеусіз берген (Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің 1966 жылғы 29 сәуірдегі № 679-р Өкімі) Қазақстан компартиясы облыстық комитеті ғимаратының қатарындағы, Қарағанды қаласының орталығында орналасқан Қазақстан компартиясы ОК кеңес-партия мектебінің бес қабатты оқу корпусының базасында өз қызметін бастады.

Институт іс жүзінде 1966 жылғы маусым айының екінші жартысынан бастап жұмыс істей бастады. Тәжірибелі шаруашылық ұйымдастырушысы – Қарағанды облыстық сауда басқармасының бастығы, Ұлы отан соғысының ардагері Павел Филлипович Котляров институт ректоры болып тағайындалды.

КСРО Центросоюздың Қарағанды кооператив институты алдына келесідей міндеттер қойылды. Бірнеше республикалар үшін тұтыну кооперациялары жүйелеріне жоғары білікті мамандар даярлаудан өзге, бұл – ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау; тұтыну кооперацияларында жұмыс жасайтын жоғары білімі бар тәжірибелі қызметкерлерді қайта даярлау, сондай-ақ Қазақстанның, Қырғызстаннның кооперативтік жоғары оқу орындары оқытушыларының біліктілігін арттыру, Ресейдің шекаралас жатқан облыстарының тұтыну кооперациялары жүйесіндегі мамандар даярлау сапасын арттырумен байланысты проблемаларды зерттеу және т.б. міндеттер болатын.

Институттың оқу корпусы 1966 жылы 18140м жалпы және 3223м пайдалы алаңға орналасты, жоғары оқу орнында 450 адамға арналған акт зал, 150 адамдық екі лекция залы, 22 оқу аудиториялары жұмыс жасады. Институттың аудитория қоры бір ауысымда оқуға мүмкіндік берді.

Қарағанды кооператив институты КСРО Центросоюз құрамында болған кезеңде, мамандар даярлау негізінен үш мамандық: «бухгалтерлік есеп, шаруашылық қызметті бақылау және талдау», «қаржы және несие», «экономика және саудадағы және қоғамдық тамақтандырудағы басқару» бойынша жүргізілді, кейінірек тағы екі мамандық: «азық-түлік емес тауарлардың тауартануы» және «Азық-түлік өнімдерінің тауартануы» қосылды. Институтты бітірген түлектер, негізінен, мақсатты түрде Қазақстанның, Тәжікстанның, Түркменияның, Қырғызстанның және Ресейдің тұтыну кооперациялары ұйымдары мен кәсіпорындарына жіберілді. КСРО Үкіметінің тапсырысы бойынша институтты аяқтаған түлектердің шағын бөлігіне жоспар бойынша аса маңызды объектілерге (БАМ-ның сауда ұйымдарына, Ресейдің қаратопырақты емес аймақтарына, Краснодар өлкелік тұтыну одағына) жолдама берілді. Осы уақыт ішінде университет қабырғасынан 20 мыңға жуық мамандар қанаттанып түлеп ұшты.

1991 жылы Кеңестер Одағы құлағаннан кейін, КСРО Центросоюз Басқармасы Қазтұтынуодағы Басқармасының өтінішін қарап, 24.05.1991 жылғы № 98 өзінің қаулысымен Қарағанды кооператив институтын Қазтұтынуодағына берді. Қазақ КСР тұтыну Қоғамдары Одағының Басқармасы 21.06.1991 жылғы № 226 Қаулысымен, шарттық негізде өзге Одақтық Республикалардың тұтыну кооперациялары үшін кадрлар даярлау жөніндегі міндеттемелерді сақтай отырып, институтты қаржыландыруды өзіне алды.

09.07.1991 жылғы № 245 Қазтұтынуодағы Басқармасының Қаулысымен Қарағанды кооператив институты Қазтұтынуодағы тұтыну кооперациясы институты болып атын өзгертіп, егеменді Қазақстанның қажеттері үшін оқытудың күндізгі және сырттай бөлімдерінде жас мамандар даярлай бастады. Мамандықтарды қайталауды жою және оларды әлемдік тәжірибемен және Қазақстан Республикасының қажеттіліктерімен сәйкестікке келтіру мақсатында, Институттың Ғылыми Кеңесінің шешімімен, сегіз мамандықтан, тағы үш мамандық: – «халықаралық экономикалық қатынастар», «Маркетинг және коммерция», «Экономика және инфрақұрылымдағы басқару» енгізілген тізбе бекітілді.

1993 жылы ЖОО Қазтұтынуодағының басқаруына берілді және Қазақ тұтыну кооперациясы институты болып құрылды. Ал, 1995 жылы мемлекеттік аттестациядан өткеннен кейін және оның ұсынымы бойынша 1997 жылғы 5 шілдедегі Қазтұтынуодағы Басқармасының Қаулысымен ол Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті (ҚҚЭУ) болып құрылды.

Университеттің саясаты:

  • Білім беру қызметін алушылар тарапынан, сол сияқты кооперативтік әлем мен мемлекет тарапынан университеттің имиджін жақсарту және қолдау бойынша тұрақты жұмыс жасау;
  • ИСО 9001:2000 халықаралық стандарт талаптарына сәйкес, бүкіл университеттік үдерістерді тұрақты жақсарту;
  • Инновацияларды, оның ішінде оқытудың инновациялық технологияларын енгізу;
  • Жоғары ақпараттық-коммуникативтік мәдениет қалыптастыру;
  • Қазақстанның мәдени мұраларын оқып-үйрену.

ҚҚЭУ-дің бет-бейнесін айқындайтын белгілер – оның инновациялық қызметі, дамудың озық сипаты.

Университет құрамына 5 факультет: есеп-қаржы, бизнес және құқық, экономика және басқару және екі сырттай-қашықтықтан оқытатын факультет; экономика, бизнес және құқық колледжі; оқу теледидар орталығы; компьютер орталығы; оқытудың инновациялық әдістері зертханасы; ғылыми-білім беру орталығы; қызметкерлерді басқару департаменті; оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру, мониторингі және бақылау департаменті; жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру департаменті; сапа және маркетинг орталығы; баспа орталығы; университет мұражайы, кітапхана, ақпараттық-білім беру орталығы кіреді.

Университеттің 17 кафедрасында 400-ден аса адам жұмыс жасайды, солардың 22-і профессорлар, ғылым докторлары және 168-і ғылым кандидаттары мен доценттер. Бізде күндізгі бөлімде 3500 студент, сырттай-қашықтықтан оқыту бөлімінде 5 мыңға жуық студент оқиды.

ҚҚЭУ 2006 жылғы қыркүйекте университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойған, Magna Charta Universitatum мүшесі болып саналады. Университет 2008 жылы университеттердің Халықаралық қауымдастығына (international Association of University) кірді.

ҚҚЭУ сертификацияланған IQNet сапа менеджменті жүйесінің иегері.

Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті, нарықтық қатынастар, менеджмент және маркетинг, бизнес және кәсіпкерлік, бухгалтерлік есеп және аудит, халықаралық экономикалық қатынастар, экономикалық қызметті құқықтық реттеу, кеден ісі экономикасы салалары бойынша мамандар даярлайтын мамандандырылған экономикалық жоғары оқу орны болып саналады.

Университетте көпдеңгейлі білім беру жүйесі: жоғары оқу орнына дейінгі – кәсіптік лицей – экономика, бизнес және құқық колледжі; ЖОО бакалавры; жоғары оқу орнынан кейінгі – магистратура, аспирантура, докторлық және кандидаттық диссертациялар қорғау жөніндегі Кеңес жұмыс жасайды.

2007-2008 жылдары 25 монография, 106 бірлік оқулықтар мен оқу құралдары, Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрлігінің грифімен 3 оқулық баспадан шықты.

«Экономикалық теория», «Қаржы, несие және ақша айналысы» және «Экономика және халық шаруашылығын басқару» үш мамандық бойынша аспирантура және докторантура бар. 2005 жылдан 08.00.01 «Экономикалық теория», 08.00.05 «Экономика және халық шаруашылығын басқару (салалары мен ауқымдарында)», 08.00.10 «Қаржы, несие және ақша айналысы» мамандықтары бойынша докторлық диссертациялық кеңес жұмыс жасайды. Кеңес жұмыс жасаған 5 жыл ішінде университеттің аспиранттары мен ізденушілері 52 диссертация қорғады. Оның жұмысына ТМД елдерінің Мәскеу, Новосибирск, Полтава және Самарқанд экономикалық жоғары оқу орындарынан бірқатар ғылымдар қатысады.

Университетте Қазақстанның, Ресейдің, Украйнаның, Өзбекстанның, Белоруссияның ғылымдарын шақыра отырып, халықаралық ғылыми конференциялар үнемі өткізіліп тұрады.

Ғылыми журнал «ҚЭУ хабаршысы» шығады.

ҚҚЭУ қазіргі уақытта қашықтықтан оқытудың кейстік және желілік технологияларын енгізді, гуманитарлық мамандықтарға кредиттік және қашықтықтан оқыту технологияларын енгізу бойынша Қазақстанда көшбасшы болып саналады (2008 жылғы 22 шілдедегі № 441 ҚР БҒМ бұйрығы) және ҚР БҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді дамытудың базалық ұйымдарының Тізбесіне енгізілген.

ҚҚЭУ ТМД-ның және әлемнің жетекші оқу орындарымен, оның ішінде Халықтар достығы Ресей университетімен (Мәскеу қаласы, Ресей), Мемлекеттік университет – Жоғары экономика мектебімен (Мәскеу қаласы, Ресей), Сент-Джон университетімен (Нью-Йорк қаласы, АҚШ), Регенсбург университетімен (Германия), Тренто университетімен (Италия) және т.б. ынтымақтастық туралы 26 шарт жасады.

Университетте оқыту сапасына кепілдікті қамтамасыз ету бойынша, «Сыртқы сауда және эконометрика теориясы бойынша жаңа оқу бағдарламаларын жасау», «ЖОО – Кәсіпкерлік», «Білім беру және кәсіпшілік» жобасы бойынша, ТАСИС және ТЕМПУС төрт халықаралық гранттар бойынша жұмыстар жүргізілуде. Халықаралық грант шеңберінде Қарағанды облысы жұмыс берушілерінің аймақтық семинар-тренингі өткізілді.

Президенттік «Болашақ» бағдарламасы бойынша университеттің 5 студенті шетелде оқиды, үш оқытушы «Жылдың үздік оқытушысы» титулының иегерлері болып саналады, 6 студент Қазақстан Президентінің атаулы стипендиясын алады. Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз Қазақстан агенттігі (НКАОКО) жүргізген рейтингке сәйкес, біздің университет Қазақстанның 60 жетекші жоғары оқу орындарының қатарына кіреді және 16-шы орын, ал гуманитарлық-экономикалық бағыт бойынша – 4-ші орын алды.

ҚҚЭУ-де электронды-инновациялық университет моделі жасалған. Электронды университет бірмезгілде қашықтықтан оқытатын ЖОО болып саналады.

Қазіргі уақытта университет келесі іс-шараларды атқаруда:

  1. «Электронды университет құру» мегажобасын аяқтау;
  2. Қарағанды облысы бойынша Салық комитетімен бірлесе отырып, оқу-инновациялық кешен «Электронды салық комитетін» құру;
  3. Виртуальды кәсіпорын (қазақша және орысша нұсқасы);
  4. Ақпараттық – білім беру орталығы;
  5. Экономика бойынша жаңа докторлық (PhD) бағдарламалар жасау;
  6. «Екі дипломды білім беру» жобасы шеңберінде ХДРУ (РУДН) және МУ – ЖЭМ бағдарламалары бойынша магистрлер даярлау;
  7. Қашықтықтан – кредиттік оқыту технологиясын әзірлеу;
  8. Білім беру порталын жасау;
  9. Халықаралық аккредитация алу.

Аркалык

Аркалыкское представительство «Центр дистанционного обучения»
Карагандинского экономического университета Казпотребсоюза

С 2008 года Аркалыкское представительство «Центр дистанционного обучения» Карагандинского экономического университета Казпотребсоюза оказывает образовательные услуги по подготовке специалистов с применением дистанционных технологий (ДОТ) на базе среднего профессионального и высшего образования.

Организационная структура, функции

Организационная структура представительства функционирует в соответствии с Правилами организации дистанционной формы обучения. Организацию учебного процесса обеспечивают ИО директора, тьютор, инженер-программист.

Содержание и организация учебного процесса строятся по учебным планам и программам, используемым в КЭУК на основе университетской образовательной концепции с применением дистанционного образования.

Учебная работа со студентами по дистанционной технологии обучения осуществляется профессорско-преподавательским составом кафедр университета, а также силами преподавателей и ведущих высококвалифицированных специалистов соответствующих отраслей.

Учебные планы, отражающие содержание обучения. разрабатываются выпускающими кафедрами на основании Государственных общеобязательных стандартов обучения с учетом требований методики применения ДОТ.

Учебный процесс основывается на электронном образовательном контенте (ЭОК). Структура ЭОК включает в себя: описание учебного курса, типовая программа, силлабусы, лекционный материал, тестовые вопросы для рубежного контроля, тестовые вопросы для итогового контроля, экзаменационные вопросы, список литературы.

Консультации, промежуточные аттестации и итоговые экзамены могут проводиться со студентами в режиме off-line, on-line.

Каждый студент имеет индивидуальную страничку в образовательном портале с возможностью доступа к учебному контенту, прохождения рубежного и итогового контроля посредством тестирования. Имеет возможность получать консультации в режиме реального времени и асинхронно, ознакомиться с новостями и объявлениями.

Преподаватели проводят консультации с использованием современных информационных и телекоммуникационных систем, спутниковых телевизионных каналов связи, ADSL, Интернета.

Связующим звеном между студентами и преподавателями являются тьюторы, которые оказывают помощь студентам в адаптации к передовым информационно-коммуникационным технологиям, ведут учебную документацию, работают в информационной системе управления, содержащей базу данных обучающихся, контролируют успеваемость студентов.

Наряду с традиционными информационными ресурсами, для обеспечения учебного процесса используются электронные учебно-методические комплекс, включающие электронные учебники,

учебные пособия, треннинговые компьютерные программы, контрольно-тестирующие комплекты, учебные видеолекции, аудиолекции, предназначенные для передачи по телекоммуникационным каналам связи.

Представительство имеет достаточную и учебно-методическую базу: компьютеры, Интернет, электронная библиотека.

Персонал представительства имеет сертификаты о повышении квалификации по дистанционной технологии обучения.

Сегодня наши выпускники востребованы во всех сферах общественной жизни региона: финансовых учреждениях (банках, налоговых органах и др.), в сфере частного предпринимательства, в структурах правоохранительных органов. Статус и качество образования подтверждает высокая степень востребованости и трудоустройства наших выпускников на рынке труда области и отзывы работодателей о высоком уровне подготовленности выпускников КЭУК в нашем регионе.

Контакты

Тел\факс (71430) 7-76-23

Эл.адрес: keuk.ark(@)mail.ru

И. О. Директора представительства

Тургаев Болат Бапарович

Референдум - 05.06.2022

ЖОБА

«Қазақстан Республикасының Конституциясына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы

1-бап. 1995 жылғы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданған Қазақстан Республикасының Конституциясына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

  1. 4-баптың 1- тармағындағы «Кеңесінің» деген сөз «Сотының» деген сөзбен ауыстырылсын.
  2. 6-баптың 3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

«3. Жер және оның қойнауы, су көздері, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, басқа да табиғи ресурстар халыққа тиесілі. Халық атынан меншік құқығын мемлекет жүзеге асырады. Жер, сондай-ақ заңда белгіленген негіздерде, шарттар мен шектерде жеке меншікте де болуы мүмкін.».

  1. 15-баптың 2-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

«2. Ешкімнің өз бетінше адам өмірін қиюға хақысы жоқ. Өлім жазасына тыйым салынады.».

  1. 23-баптың 2-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

«2. Республика Конституциялық Сотының, Жоғарғы Сотының және өзге де соттарының төрағалары мен
судьялары, Орталық сайлау комиссиясының, Жоғары аудиторлық палатасының төрағалары мен мүшелері, әскери қызметшілер, ұлттық қауіпсіздік органдарының, құқық қорғау органдарының қызметкерлері саяси партияларда, кәсіптік одақтарда болмауға, қандай да бір саяси партияны қолдап сөйлемеуге тиіс.».

  1. 24-баптың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

«1. Әркімнің еңбек ету бостандығына, қызмет пен кәсіп түрін еркін таңдауына құқығы бар. Еріксіз еңбекке қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық жасауға кінәлі деп тану туралы сот актісінің негізінде не төтенше жағдайда немесе соғыс жағдайында ғана жол беріледі.».

  1. 42-бапта:

1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«2. Ант беру қаңтардың екінші сәрсенбісінде салтанатты жағдайда Парламент депутаттарының, Конституциялық Сот, Жоғарғы Сот судьяларының, сондай-ақ Республиканың экс-Президенттерінің қатысуымен өткізіледі. Конституцияның 48-бабында көзделген жағдайда Қазақстан Республикасы Президентінің өкілеттігін өзіне қабылдаған адам Республика Президентінің өкілеттігін қабылдаған күнінен бастап бір ай ішінде ант береді.»;

2) 5-тармақтың екінші бөлігі алып тасталсын.

  1. 43-бап мынадай мазмұндағы 3 және 4-тармақтармен толықтырылсын:

«3. Қазақстан Республикасының Президенті өз өкілеттіктерін жүзеге асыру кезеңінде саяси партияда болмауға тиіс.

  1. Қазақстан Республикасы Президентінің жақын туыстары мемлекеттік саяси қызметшілердің, квазимемлекеттік сектор субъектілері басшыларының қызметтерін атқаруға хақысы жоқ.».
  2. 44-бапта:

1) 2) тармақшадағы «Парламент Сенаты» деген сөздер «Парламент» деген сөзбен ауыстырылсын;

2) 3) тармақшадағы «облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен астана әкімдері актілерінің күшін жояды не қолданылуын толық немесе ішінара тоқтата тұрады;» деген сөздер алып тасталсын;

3) 4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

«4) Парламент Сенатының келісімімен Қазақстан Республикасы Конституциялық Сотының Төрағасын, Ұлттық Банкінің Төрағасын, Жоғары Сот Кеңесінің Төрағасын, Бас Прокурорын және Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Төрағасын қызметке тағайындайды; оларды қызметтен босатады;»;

4) 7) тармақшадағы «Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің» деген сөздер «Жоғары аудиторлық палатаның» деген сөздермен ауыстырылсын;

5) 10-1) тармақшадағы «Кеңеске» деген сөз «Сотқа» деген сөзбен ауыстырылсын;

6) 19) тармақшадағы «Хатшысын» деген сөз «кеңесшісін» деген сөзбен ауыстырылсын.

  1. 46-баптың 4-тармағы алып тасталсын.
  2. 47-бапта:

1) 1-тармақтағы «Кеңес» деген сөз «Сот» деген сөзбен ауыстырылсын;

2) 2-тармақтағы «Кеңестің» деген сөз «Соттың» деген сөзбен ауыстырылсын.

  1. 50-бапта:

1) 2-тармақтың екінші сөйлемі мынадай редакция­да жазылсын:

«Сенаттың он депутатын, оның ішінде бесеуін Қазақстан халқы Ассамблеясының ұсынысы бойынша Республика Президенті тағайындайды.»;

2) 3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«3. Мәжіліс конституциялық заңда белгіленген тәртіппен аралас сайлау жүйесі бойынша: біртұтас жалпыұлттық сайлау округінің аумағы бойынша пропорционалды өкілдік ету жүйесі бойынша, сондай-ақ бірмандаттық аумақтық сайлау округтері бойынша сайланатын тоқсан сегіз депутаттан тұрады.».

  1. 51-баптың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

«1. Мәжілістің депутаттарын сайлау жалпыға бірдей, тең және төте сайлау құқығы негізінде жасырын дауыс беру арқылы жүзеге асырылады. Мәжіліс депутаттарының кезекті сайлауы Парламенттің жұмыс істеп тұрған сайланымы өкілеттігінің мерзімі аяқталардан кемінде екі ай бұрын өткізіледі.».

  1. 52-баптың 5-тармағының үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

«Парламент Мәжілісінің депутаты:

1) депутат конституциялық заңға сәйкес партиялық тізім негізінде өзін сайлаған саяси партиядан шыққан немесе шығарылған;

2) конституциялық заңға сәйкес партиялық тізім негізінде депутатты сайлаған саяси партия қызметін тоқтатқан;

3) бір мандаттық аумақтық сайлау округі бо­йынша сайланған депутатты конституциялық заңда айқындалатын тәртіппен сайлаушылар кері шақырып алған кезде өз мандатынан айырылады.».

  1. 53-бапта:

1) мынадай мазмұндағы 1-1) және 1-2) тармақшалармен толықтырылсын:

«1-1) конституциялық заңдарды қабылдайды;

1-2) Республика Президентінің қарсылығын туғыз­ған конституциялық заңдар немесе конституциялық заңның баптары бойынша қарсылықтар жіберілген күннен бастап бір ай мерзімде қайталап талқылау мен дауысқа салуды жүргізеді. Бұл мерзімнің сақталмауы Президент қарсылықтарының қабылданғанын білдіреді. Егер Парламент әрбір Палата депутаттарының жалпы санының төрттен үшінің көпшілік даусымен Президенттің қарсылықтарын еңсерсе, Президент бір ай ішінде конституциялық заңға қол қояды. Егер Президенттің қарсылықтары еңсерілмесе, конституциялық заң қабылданбады немесе Президент ұсынған редакцияда қабылданды деп есептеледі;»;

2) 2) тармақшадағы «Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің» деген сөздер «Жоғары аудиторлық палатаның» деген сөздермен ауыстырылсын;

3) 6) тармақшадағы «Кеңестің» деген сөз «Соттың» деген сөзбен ауыстырылсын.

  1. 54-бапта:

1) 1-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакция­да жазылсын:

«1. Парламент Палаталардың бөлек отырысында мәселелерді әуелі – Мәжілісте, ал содан кейін Сенатта өз кезегімен қарау арқылы заңдар қабылдайды, оның ішінде:»;

2) 2-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакция­да жазылсын:

«2) Республика Президентінің қарсылығын туғызған заңдар немесе заңның баптары бойынша қарсылықтар жіберілген күннен бастап бір ай мерзімде қайталап талқылау мен дауысқа салуды жүргізеді. Бұл мерзімнің сақталмауы Президент қарсылықтарының қабылданғанын білдіреді. Егер Мәжіліс пен Сенат әрбір Палата депутаттарының жалпы санының үштен екісінің көпшілік даусымен Президенттің қарсылықтарын еңсерсе, Президент бір ай ішінде заңға қол қояды. Егер Президенттің қарсылығын ең болмаса Палаталардың бірі еңсермесе, заң қабылданбады немесе Президент ұсынған редакцияда қабылданды деп есептеледі;».

  1. 55-бапта:

1) 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

«2) Республика Президентінің Республика Конституциялық Сотының Төрағасын, Ұлттық Бан­кінің Төрағасын, Жоғары Сот Кеңесінің Төра­ға­сын, Бас Прокурорын, Ұлттық қауіпсіздік коми­тетінің Төрағасын тағайындауына келісім беру;»;

2) 3) тармақша «судьяларын» деген сөзден кейін «, Қазақстан Республикасындағы Адам құқықтары жөніндегі уәкілді» деген сөздермен толықтырылсын.

  1. 56-баптың 1-тармағында:

1) 1) тармақшадағы «және осы жобаларды қарау» деген сөздер алып тасталсын;

2) мынадай мазмұндағы 3-1) тармақшамен толықтырылсын:

«3-1) Жоғары аудиторлық палата Төрағасының есебін жылына екі рет тыңдау;».

  1. 57-баптың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

«1) Конституциялық Соттың үш судьясын қызметке тағайындайды; Орталық сайлау комиссиясының екі мүшесін, Жоғары аудиторлық палатаның үш мүшесін бес жыл мерзімге қызметке тағайындайды;».

  1. 58-баптың 3-тармағының 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

«7) Палаталарға Конституциялық Соттың судьялары, Орталық сайлау комиссиясының, Жоғары аудиторлық палатаның мүшелері қызметіне тағайындау үшін кандидатуралар ұсынады;».

  1. 61-бапта:

1) 2-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

«Халықтың өмірі мен денсаулығына, консти­туциялық құрылысқа, қоғамдық тәртіпті қорғауға, елдің экономикалық қауіпсіздігіне қатер төндіретін жағдайларға жедел ден қою мақсатында Республика Үкіметінің заң шығару бастамасы тәртібімен енгізілген заң жобалары Палаталардың бірлескен отырысында Парламенттің дереу қарауына жатады.»;

2) 3-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:

«Осы баптың 2-тармағының екінші бөлігінде көзделген заң жобалары Парламентке енгізілген жағдайда, Республика Үкіметі осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген мәселелер бойынша заң күші бар уақытша нормативтік құқықтық актілер қабылдауға өзінің жауапкершілігімен хақылы, олар Парламент қабылдаған заңдар күшіне енгенге дейін немесе Парламент заңдарды қабылдамағанға дейін қолданыста болады.»;

3) 4 және 5-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

«4. Мәжіліс депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен қабылданған заң Сенатқа беріледі, ол онда алпыс күннен асырылмай қаралады.

Мәжіліс заң жобасын депутаттардың жалпы санының көпшілік даусымен тұтастай қабылдамауға хақылы. Бас тартылған заң жобасы қабылданбады деп есептеледі және бастамашыға қайтарылады.

Сенат депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен мақұлданған заң он күннің ішінде Президенттің қол қоюына беріледі. Егер Сенат заңды тұтастай немесе оның жекелеген баптарын мақұлдамаса, онда заң Мәжіліске қайтарылады. Бұл ретте Сенат Мәжіліске заңның жекелеген баптарының редакциясын ұсынуға құқылы.

Егер Сенат алпыс күннің ішінде тиісті шешім қабылдамаған жағдайда, заң Президенттің қол қоюына беріледі.

  1. Егер Мәжіліс заңның жекелеген баптарының Сенат ұсынған редакциясына депутаттардың жалпы санының көпшілік даусымен келіссе, Мәжіліс заңды жаңа редакцияда қабылдаған және Сенат мақұлдаған болып есептеледі және он күннің ішінде Президенттің қол қоюына беріледі.

Егер Мәжіліс заңның жекелеген баптарының Сенат ұсынған редакциясына сол көпшілік дауыспен қарсылық білдірсе, сондай-ақ егер Сенат заңды тұтастай мақұлдамаған жағдайда, Палаталар арасындағы келіспеушіліктер келісу рәсімдері арқылы шешіледі.

Заңның келісу комиссиясы тұжырымдаған редакциясы осы баптың 4-тармағында белгіленген тәртіппен Мәжілістің және Сенаттың қарауына жатады.

Мәжіліс келісу комиссиясы ұсынған редакциядағы заңды Палата депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен қабылдамаған жағдайларда, Мәжіліс бұрын қабылданған редакциядағы заң бойынша қайтадан дауысқа салуды жүргізеді.

Егер қайтадан дауысқа салу кезінде Мәжіліс Палата депутаттары жалпы санының үштен екісінің көпшілік даусымен бұрын қабылданған шешімді бекітсе, заң он күннің ішінде Президенттің қол қоюына беріледі.

Егер заң Мәжіліс депутаттарының көрсетілген көпшілік даусын алмаса, заң қабылданбады деп есептеледі және бастамашыға қайтарылады.»;

4) 5-1-тармақ алып тасталсын.

  1. 62-бапта:

1) 5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«5. Егер Конституцияда өзгеше көзделмесе, Палаталар депутаттарының жалпы санының көпшілік даусымен заңдарды Мәжіліс қабылдайды, Сенат мақұлдайды.

Егер Конституцияда өзгеше көзделмесе, Парламенттің және оның Палаталарының қаулылары Палата депутаттары жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады.»;

2) 6-тармақ «бойынша» деген сөзден кейін «, конституциялық заңдардың жобалары бойынша» деген сөздермен толықтырылсын.

  1. VI бөлімнің тақырыбындағы «Кеңес» деген сөз «Сот» деген сөзбен ауыстырылсын.
  2. 71-бап мынадай редакцияда жазылсын:

«71-бап

  1. Қазақстан Республикасының Конституциялық Соты Төрағаны қоса алғанда, он бір судьядан тұрады, олардың өкілеттігі алты жылға созылады.

Бір адам Конституциялық Соттың судьясы болып қатарынан екі реттен артық тағайындала алмайды.

  1. Конституциялық Соттың Төрағасын Парламент Сенатының келісімімен Республиканың Президенті тағайындайды.
  2. Конституциялық Соттың төрт судьясын – Республика Президенті, Конституциялық Соттың үш-үш судьясын тиісінше Сенат пен Мәжіліс тағайындайды.

Республика Президенті Конституциялық Сот Төрағасының ұсынуымен Конституциялық Сот Төрағасының орынбасарын Конституциялық Сот судьяларының арасынан тағайындайды.

  1. Конституциялық Соттың судьясы қызметі депутаттық мандатпен, оқытушылық, ғылыми немесе өзге шығармашылық қызметтен басқа, өзге де ақы төленетін қызметтерді атқарумен, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырумен, коммерциялық ұйымның басшы органының немесе байқаушы кеңесінің құрамына кірумен сыйыспайды.
  2. Конституциялық Соттың судьяларын өздерінің өкілеттігі мерзімі ішінде тұтқынға алуға, күштеп әкелуге, оған сот тәртібімен белгіленетін әкімшілік жазалау шараларын қолдануға, қылмыс үстінде ұсталған немесе ауыр қылмыстар жасаған реттерді қоспағанда, Парламенттің келісімінсіз қылмыстық жауапқа тартуға болмайды.
  3. Конституциялық Соттың ұйымдастырылуы мен қызметі конституциялық заңмен реттеледі.».
  4. 72-бапта:

1) 1 және 2-тармақтардағы «Кеңес» деген сөз «Сот» деген сөзбен ауыстырылсын;

2) мынадай мазмұндағы 3, 4 және 5-тармақтармен толықтырылсын:

«3. Конституциялық Сот азаматтардың Консти­ту­цияда бекітілген құқықтары мен бостандықтарын тікелей қозғайтын Қазақстан Республикасының норма­тивтік құқықтық актілерінің Республика Консти­туциясына сәйкестігін олардың өтініштері бойынша қарайды.

Азаматтардың Конституциялық Сотқа жүгіну тәртібі мен шарттары конституциялық заңда айқындалады.

  1. Конституциялық Сот осы баптың 1-тармағының 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген мәселелерді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің Республика Конституциясына сәйкестігін Республика Бас Прокурорының өтініштері бойынша қарайды.
  2. Конституциялық Сот Конституцияда бекі­тілген адамның және азаматтың құқықтары мен бостан­дықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілер­дің Республика Конституциясына сәйкестігін Адам құқықтары жөніндегі уәкілдің өтініші бойынша қарайды.».
  3. 73-бапта:

1) 1 және 2-тармақтардағы «Кеңеске» деген сөз «Сотқа» деген сөзбен ауыстырылсын;

2) 3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«3. Конституциялық Сот өз шешімін конституциялық заңда белгіленген мерзімдерде шығарады.».

  1. 74-бапта:

1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«2. Конституциялық Сот шешім қабылдаған күннен немесе ол белгілеген күннен бастап конституциялық емес деп танылған, оның ішінде адамның және азаматтың Конституцияда баянды етілген құқықтары мен бостандықтарына нұқсан келтіреді деп танылған заңдар мен өзге де құқықтық актілердің, олардың жекелеген ережелерінің күші жойылады және қолданылуға жатпайды.»;

2) 3-тармақтағы «Кеңестің» деген сөз «Соттың» деген сөзбен ауыстырылсын.

  1. VII бөлімнің тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

«VII бөлім

Соттар және сот төрелiгi. Прокуратура. Адам құқықтары жөніндегі уәкіл».

  1. 78-баптағы «Кеңеске» деген сөз «Сотқа» деген сөзбен ауыстырылсын.
  2. 82-баптың 4 және 5-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

«4. Жоғары Сот Кеңесінің Төрағасын Республика Президенті Парламент Сенатының келісімімен бойынша тағайындайды.

  1. Жоғары Сот Кеңесінің мәртебесі, құрамын қалыптастыру тәртібі және жұмысын ұйымдастыру заңда айқындалады.».
  2. 83-баптың 4-тармағындағы «заңмен» деген сөздер «конституциялық заңда» деген сөздермен
    ауыстырылсын.
  3. Мынадай мазмұндағы 83-1-баппен толықтырылсын:

«83-1-бап

  1. Қазақстан Республикасындағы Адам құқықтары жөніндегі уәкіл адам мен азаматтың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына кел­тіруге жәрдемдеседі, адам мен азаматтың құқық­тары мен бостандықтарын ілгерілетуге ықпал етеді.
  2. Адам құқықтары жөніндегі уәкіл өз өкілеттіктерін жүзеге асыру кезінде тәуелсіз болады және мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдарға есеп бермейді.
  3. Қылмыс орнында ұстап алынған немесе ауыр қылмыстар жасаған жағдайлардан басқа кезде, Адам құқықтары жөніндегі уәкілді өз өкілеттігінің мерзімі ішінде тұтқынға алуға, күштеп әкелуге, оған сот тәртібімен белгіленетін әкімшілік жазалау шараларын қолдануға, Сенаттың келісімінсіз қылмыстық жауаптылыққа тартуға болмайды.
  4. Адам құқықтары жөніндегі уәкілдің құқықтық жағдайы және қызметін ұйымдастыру конституциялық заңда айқындалады.».
  5. 87-бапта:

1) 4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«4. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдерін тиісінше облыстың аумағында орналасқан мәслихаттар депутаттарының немесе республикалық маңызы бар қалалардың және астананың мәслихаттары депутаттарының келісімімен Республика Президенті қызметке тағайындайды.

Республика Президенті дауыс беру жүргізілетін кемінде екі кандидатураны ұсынады. Дауыс беруге қатысқан мәслихат депутаттарының көп дауысын алған кандидат олардың келісімін алды деп есептеледі.

Өзге әкімшілік-аумақтық бірліктердің әкімдері заңда айқындалатын тәртіппен қызметке тағайын­далады немесе сайланады, сондай-ақ қызметінен босатылады. Республика Президенті өзінің ұйғаруы бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдерін қызметінен босатуға құқылы.»;

2) 5-тармақтың екінші сөйлемі мынадай редакция­да жазылсын:

«Бұл жағдайда мәслихат өз депутаттарының жалпы санының көпшілік даусымен әкімге сенімсіздік білдіруге және оны қызметінен босату жөнінде облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдеріне қатысты тиісінше Республика Президентінің не өзге де әкімшілік-аумақтық бірліктердің әкімдеріне қатысты жоғары тұрған әкімнің алдына мәселе қоюға құқылы.».

  1. 88-баптың 4-тармағындағы «Президенті,» деген сөз алып тасталсын.
  2. 91-бапта:

1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

«2. Конституцияда белгiленген мемлекеттiң тәуелсіздігі, Республиканың бiртұтастығы мен аумақтық тұтастығы, оны басқару нысаны, Республика қызметінің түбегейлі принциптері өзгермейді.»;

2) 3-тармақтағы «Кеңестің» деген сөз «Соттың» деген сөзбен ауыстырылсын.

  1. Мынадай мазмұндағы 99-баппен толық­ты­рылсын:

«99-бап

  1. Конституциялық Сот және Жоғары аудиторлық палата құрылғанға дейін Конституциялық Кеңестің және Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің төрағалары мен мүшелері өз өкілеттіктерін сақтайды.

Конституциялық Сот құрылғанға дейін Конституцияның 72-бабының 1 және 2-тармақтарында көзделген Конституциялық Соттың функцияларын Конституциялық Кеңес жүзеге асырады.

  1. Конституциялық Кеңестің нормативтік қаулылары Конституцияға қайшы келмейтін бөлігінде оларды Конституциялық Сот қайта қарағанға дейін қолданылады.
  2. Қазақстан Республикасы Конституциясының Парламент Палаталарын қалыптастыру туралы ережелері сегізінші сайланған Парламент Мәжілісі депутаттарының сайлауынан бастап қолданылады.».

2-бап.

  1. Қазақстан Республикасы Конституциясының конституциялық заңдарды және заңдарды қабылдау тәртібін, сондай-ақ Конституциялық Соттың қызметін айқындайтын ережелері 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

2023 жылдың 1 қаңтарына Мәжіліс мақұлдаған және Парламенттің қарауындағы заң жобалары заңдар болып есептеледі және Қазақстан Республикасы Конституциясының 61-бабында белгіленген тәртіппен қаралады.

  1. Қазақстан Республикасы Конституциясының лауазымды адамдарға өкілеттіктер берудің жаңа тәртібін белгілейтін нормалары, егер Қазақстан Республикасының Конституциясында өзгеше көзделмесе, осы лауазымды адамдардың өкілеттік мерзімінің өтуіне немесе өкілеттігінің тоқтатылуына қарай қолданысқа енгізіледі.
  2. Жоғарғы аудиторлық палатаның құрамы қалыптастырылғанға дейін Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген функциялар мен өкілеттіктерді жүзеге асыруды жалғастырады.

3-бап. Осы Заң референдумның қорытындылары туралы хабарлама ресми жарияланған күнінен бастап, осы Заңның 2-бабының ережелері ескеріле отырып қолданысқа енгізіледі.

Күміс университет

 «Күміс университет», үшінші жас мөлшеріндегі Университет - халықаралық қозғалыс болып табылады, оның міндеті - Қарт адамдардың қазіргі өмірге сәтті бейімделуіне, өзін-өзі тәрбиелеуіне және өзін-өзі жетілдіруіне қолайлы жағдай жасау.

 

«Күміс университет» қызметінің мақсаты - аға буынның әлеуметтік белсенділігін арттыру.

«Күміс университеттің» міндеттері:

  • Компьютерді меңгеру дағдыларын жақсарту;
  • Қаржылық және құқықтық сауаттылықты арттыру;
  • Шет тілін білуді үйрену және тереңдету;
  • Жас мөлшерлік психологиясын түсіну;
  • Сауықтыру.

         «Күміс университет» жұмысына Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінің оқытушылары, серіктестер, Мемлекеттік мекемелердің мамандары (жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар, денсаулық сақтау, білім беру, мәдениет және т.б. басқармалары) жұмылдырылған.

 

«Күміс университетте» сабақтар келесі бағыттар бойынша ұйымдастырылады:

- «Компьютерлік сауаттылық»

- «Құқықтық сауаттылық»

- «Полиглот»

- «Рухани даму»

- «Салауатты өмір салты»

Әрбір бағытқа кіретін пәндердің саны мен құрамы тыңдаушылардың қажеттіліктеріне байланысты болады.

 

Курстардың бағдарламалары:

- «Цифрлық сауаттылық»

- «Эмоционалдық интеллект»

- «Денсаулықты қалай сақтауға және жақсартуға боады»

- «Құқық қорғау органдарының қызметінде адам құқықтарын қамтамасыз ету»

- «Тайм-менеджмент»

- «Электрондық бизнес»

- «Коммуникативтік құзыреттілік»

- «Жаңа бастаушы кәсіпкер»

«Күміс университеттегі» оқыту оқу процесінің бөлек кестесі бойынша жүргізіледі.

Сабақ аптасына 2 рет өткізіледі.

Бір сабақтың ұзақтығы 1 академиялық сағат құрайды.

Бір оқу курсының ұзақтығы 2 айдан аспайды.

Сабақтар кестесі тыңдаушылардың өтініш-тілектеріне қарай жасалады.

«Күміс университет» қызметі бағыттарының саны әлеуетті тыңдаушылардың сұраныстары мен тілектеріне сүйеніп толықтырылуы мүмкін.

Тыңдаушылар тобы 12 адамнан аспайды.

Сабақтар өткізу нысандары: лекциялар, семинарлар, экскурсиялар, тренингтер. Сабақ топ түрінде өткізіледі.

Сабақ форматы күндізгі және қашықтықтан оқыту нысанында.

«Күміс университеттегі» оқу жылы - 1 қазаннан 1 мамырға дейін.

Оқу (курс) аяқталғанда сертификат беріледі.

«Күміс университетке» түсу үшін сіз өтініш толтыруыңыз керек, оны өтінішті жүктеңіз деген келесі сілтемеден жүктей аласыз.

 

Байланыс ақпараты:

Үйлестіруші: Краснощекова Елена

Тел.: 8 7212 44 15 68

WattsApp: +7 775 118 77 77

Мекен-жай: Қарағанды қ., Академическая көшесі, 9 каб. 107

E-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

 

Ішкі нормативтік әдістемелік құжаттама

Зерттеулер жөніндегі әдеп комиссиясы

Қазтұтынуодағы Қарағанды ​​университеті ғылыми қызмет аясында жүргізілетін зерттеулердің сапасын жақсартады деп есептей отырып, зерттеудің этикалық принциптерін ұстанады.

Ғылыми жобаларды, зерттеулерді, диссертацияларды талдау үшін университетте Әдеп жөніндегі комиссия құрылып, тиісті қорытындылар шығарады.

Практика базасының меңгерушісі

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу және ұйымдарды бакалавриат студенттерінің практика базалары ретінде айқындау Ережелері (ішкі құжаттар тізіліміне сілтеме)

ашық

Жұмыс берушілер үшін сауалнама

ашық

Оценочная шкала по профессиональной практике

Кәсіби тәжірибені бағалау шкаласы

ашық

Практика меңгерушісі

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу және ұйымдарды бакалавриат студенттерінің практика базалары ретінде айқындау Ережелері

(ішкі құжаттар тізіліміне сілтеме)

ашық

Өндірістік практикадан өтуге ұсыныс

ашық

Практика базасына студенттердің келуін бақылау нысаны

ашық

Студенттердің  кәсіптік практикадан өтуі туралы есепті тіркеу журналы

ашық

Студентке

Білім алушылардың практикадан өтуге арналған жадынамасы

ашық

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу және ұйымдарды бакалавриат студенттерінің практика базалары ретінде айқындау Ережелері

(ішкі құжаттар тізіліміне сілтеме)

ашық

Кәсіптік практиканы өткізуге Шарт

ашық

Кәсіптік практиканы ақылы негізде өткізуге Шарт

ашық

Жолдама

ашық

Практикадан өтудің күнделік-есебі

ашық

Өндірістік -Педагогикалық-Оқу практикасы бойынша жазбаша есептің титул парағы

ашық

Өндірістік тәжірибені ұйымдастыру сапасы және өту туралы

ашық

Практика кестелері

Күндізгі оқу практикасының кестесі

ашық

Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, күндізгі оқу жұмысының кестесі

ашық

ТАҢДАУ ПӘНДЕР КАТАЛОГТАРЫ 2021-2022

Электронный университет
3D тур КЭУ
Антиплагиат
Темпус
Erasmus