• Мамандықтың коды:

    8D04101

    Мамандықтың атауы:

    Экономика

    Дайындық бағыты:

    Әлеуметтік ғылымдар және бизнес

  • 2023-2024 жылғы білім бағдарламасы бойынша оқитын докторанттар контингенті
    4
    Мемлекеттік білім тапсырысы негізінде білім алатын докторанттар
    4
    Ақылы түрде білім алатын докторанттар
    0

8D04101"Экономика"
8D04101 "Экономика" білім беру докторлық бағдарламасының мазмұнын "Ғылыми зерттеулер әдістері", "Инновациялық даму және экономиканың бәсекеге қабілеттілігі", "Білім экономикасын дамытуды ішкіқұрылымдық дамыту " және т. б. пәндер құрайды.
Бұл келесі құзыреттіліктерді алуға мүмкіндік береді:
- әлеуметтік-экономикалық жүйелерін ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, зерттеу нәтижелерін идеяға айналдыру,
- ресурстарды тиімді пайдалану, білім мен ғылымды қажетсінетін технологияларды интерактивті экономикасы негізінде елдің және оның өңірлерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру саласында идеяларды генерациялау қабілеті.
- деректерді өңдеудің заманауи электронды технологияларын қолдана отырып, эконометриялық модельдер негізінде зерттеу мәселелерін шешу мүмкіндігі.
Докторантурада оқу мерзімі-3 жыл. Оқыту түрі - күндізгі.
Докторантураның білім беру бағдарламалары экономика саласында білімі, іскерлігі, дағдылары мен құзыреттілігі жоғары ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған, әдіснамалық және зерттеу қызметтерінің күшейтілген интеграциясына негізделген.
Докторантураның іргелі білім беру бағдарламасының негізін авторлық курстар, профессорлық ғылыми семинарлар, қонақ дәрістері, белгілі ғалымдар мен практиктердің мастер-кластары құрайды.
Ғылыми және қолданбалы зерттеулер Қазақстанның жетекші ғалымдарының ғылыми мектептері шеңберінде жүргізіледі.
Ғылыми-зерттеу қызметін нәтижелі жүзеге асыруға экономикалық-құқықтық зерттеулер ғылыми-зерттеу институтының жұмыс істеуі ықпал етеді.
Университеттің стратегиялық серіктес ретіндегі орнықты ұстанымдары ғылыми және шығармашылық зерттеулерде біздің корпоративтік серіктестеріміздің сенімді желісін қалыптастыруға мүмкіндік берді: бұл қаржы-кредит жүйесінің мекемелері, мемлекеттік басқару саласындағы департаменттер мен ведомстволар, әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындар, колледждер және т. б.
Бірлескен ғылыми жобаларды іске асырудағы, академиялық ұтқырлықты арттырудағы, ғылыми тағылымдамаларды ұйымдастырудағы негізгі әріптес жоғары оқу орындары Шығыс және Оңтүстік-Шығыс Еуропа зерттеулер институты, Германия, Инновациялық менеджмент институты, Германия, Сент-Иштван Университеті, Венгрия, Краков экономикалық университеті, Польша, София университеті болып табылады. Сент-Охридский, Болгария, Сантьяго - де-Компастела университеті, Испания және т. б.


Бағдарлама дәрежесі: 8D04101 «Экономика» мамандығы бойынша бейіні бойынша докторы
Дәреже және мерзім Бір дәрежелі (бір университет) (180 ECTS кредиттен кем емес)
Оқу орны Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
Аккредитация

Білім беру сапасын қамтамасыздандыру тәуелсіз Қазақстандық агенттігі(БСҚА)

https://iqaa.kz/ru/
Қолданылу мерзімі

Бұл бағдарлама 2016 жылдан бастап университет дәрежесін алған адамдар үшін 3 жыл мерзімге бекітілген

Деңгейі ЖБЕК-не арналған КР (жоғары білімнің Еуропалық кеңістігіне арналған біліктілік шеңбері): 3-ші цикл; ЕБШ (Еуропалық біліктілік шеңбері): 8-деңгей; ҰБР (ұлттық біліктілік шеңбері): 8-деңгей; ҰБШ (Ұлттық біліктілік шеңбері): 8-деңгей
  • A) Мақсаты
    • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік-экономикалық жүйелердің тиімділігін талдау және бағалау саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды, ғылыми құзыреттілік пен мәдениеттің жоғары деңгейі, оларды практикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдылары бар кәсіби академиялық элитаны даярлау болып табылады
  • B) Сипаттама
    • 1.Пән /пән аясы
    • Негізгі пәндер:
    • Базалық пәндер: «Ғылыми зерттеулер әдістері» пәнаралық курсы, «Academic Writining / Академиялық жазба»
    • Профильдік пәндер:Басқарудағы математикалық моделдер, Қоғамдық сектор ресурстарын стратегиялық басқару: әдістемелік жолдар және тиімді іс-тәжірибелер, Инновациялық даму және экономиканың бәсекеге қабілеттілігі; Экономиканың корпоративті секторының бәсекеге қабілеттілігі және нәтижелілігі; Білім экономикасын дамытуды ішкіқұрылымдық дамыту; Ғылымды қажетсінетін экономиканы қалыптастыру.
    • 2.Жалпы ақпарат/
    • 8D04101 "Экономика" білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде оқу жоспарларының модульдік қағидатына, сынақ бірліктерінің жүйесін және тиісті білім беру технологияларын пайдалануға негізделген оқу процесін ұйымдастырудың кредиттік-модульдік жүйесі қолданылады
    • 3.Бағыт
    • Ғылыми-педагогикалық докторантура
    • 4.Ерекшеліктері
    • 8D04101 "Экономика" білім беру бағдарламасының түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін орындауға бағытталған:
      Түлектердің кәсіби қызметінің салалары ұлттық экономика, әлеуметтік салалары үшін ғылыми бағыттар болып табылады: білім беру, қызмет көрсету және бизнес салалары және т.б. кәсіби қызметтің объектілері ғылыми-зерттеу институттары, жоғары оқу орындары, мемлекеттік және жергілікті басқару органдары; кәсіпорындардың, бизнес-құрылымдардың, ұйымдар мен ведомстволардың өндірістік-экономикалық, әлеуметтік-басқарушылық, маркетингтік, қаржылық-талдау қызметтері болып табылады.
      "Экономика" ББ бойынша PhD түлектерінің кәсіби қызметінің түрлері өндірістік-басқару, ғылыми-зерттеу, педагогикалық бағыттар болып табылады
  • C) Жұмысқа орналастыру және одан әрі оқыту
    • 1.Жұмысқа орналастыру
    • Әлеуметтік сала, ұлттық экономика салалары үшін ғылыми бағыттар: білім, қызмет көрсету және бизнес салалары үшін ғылыми бағыттар
    • 2.Әрі қарай оқыту
    • постдокторлық бағдарлама
  • D) Білім беру стилі
    • 1.Зерттеу және оқыту тәсілдері
    • Оқу үрдісінде сабақтарды өткізудің инновациялық формалары кеңінен қолданылады
    • 2.Бағалау әдістері
    • Аралық бақылау; аралық аттестаттау (эссе жазу); ДҒЗЖ есептерін қорғау, ғылыми тағылымдама (есеп), қорытынды аттестаттау (докторлық диссертацияны қорғау)
  • E) Бағдарламалық құзыреттер
    • КК1 - әлеуметтік-экономикалық жүйелерді ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, академиялық сауаттылық пен ғылыми этика нормаларына сүйене отырып, зерттеу нәтижелерін идеяларға айналдыру және олар туралы ғылыми қоғамдастықты хабардар ету қабілеті
      КК2 - әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласында мамандарды жоғары оқу орындарында даярлау дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру
      КК3 - деректерді өңдеудің заманауи электронды технологияларын қолдана отырып, эконометрикалық модельдер негізінде зерттеу мәселелерін шешу мүмкіндігі
      КК4 - ресурстарды тиімді пайдалану, білімнің интерактивті экономикасы мен ғылымды қажетсінетін технологиялар негізінде елдің және оның өңірлерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру саласында идеяларды генерациялау қабілеті.
      КК5 - біріктіру қабілеті
      экономикалық ғылым саласындағы білім мен құзыреттер, өз зерттеулерімен және ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық жетістіктерімен үлес қосу.
  • F) Осы бағдарлама бойынша оқу нәтижелерінің толық тізбесі
    • РО1 - заманауи әдіснама мен құралдар негізінде ғылыми зерттеулерді жобалайды, ғылыми нәтижелерді жинақтау және әлеуметтік-экономикалық жүйелерді түрлендіру саласында идеяларды негіздеу
      РО2 - зерттеу жүргізу және халықаралық ғылыми журналдарда жариялау кезінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын пайдалана отырып, жаңа және күрделі идеяларды жүйелендіру
      РО3 - әлеуметтік өзара әрекеттесу, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіби қызметін ұйымдастыру
      РО4 - әлеуметтік-экономикалық жүйелердің динамикасын талдау және болжау саласында эконометрикалық модельдерді құрастырады және ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен бағдарламаларын пайдалана отырып, олардың шешімін табады
      РО5 - экономиканың қоғамдық секторындағы стратегиялық жоспарларды, бағдарламалар мен жобаларды талдау және бағалау үшін басқару туралы базалық ережелер жүйесін және нәтижелер бойынша басқару әдіснамасын байланыстырады
      РО6 - экономиканың және оның секторларының бәсекеге қабілеттілігін қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен олардың синтезі негізінде инновациялық даму мен өсу трендтерін құрастырады,
      РО7 - ғылымды қажетсінетін экономиканы дамыту негізінде қазіргі шаруашылық қызметтің ұйымдастырушылық-экономикалық тетігінің көпөлшемді және бейсызықтығы туралы, білім экономикасын қалыптастыру үшін экономиканың түрлі секторларының өндіріс факторларының әсері туралы білім жүйесін қолданады.
      РО8 - өзінің бірегей зерттеулерінің білімі мен нәтижелеріне негізделген қазіргі заманғы ғылыми әдістер негізінде ғылыми, эксперименттік және басқарушылық қызметті жүзеге асырады.
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    • Пәнді оқытудың мақсаты «Экономика» мамандығы бойынша PhD докторантурада оқытылатын базалық пән болып табылады. Курстың мақсаты – докторанттарға ғылыми ойлау әдістемесін меңгеру, ғылыми жұмыстарды жазу дағдыларын жетілдіру және сыни талдау негізінде экономикалық қызметтің әртүрлі салаларын зерттеу тәжірибесінде білімді шығармашылықпен қолдану.

      Тапсырмалар:

      - экономикалық зерттеулер жүргізудің әдіснамалық және әдістемелік тәсілдерін зерттеу;

      - қойылған мәселенің сыни талдауын ескере отырып, зерттеу процесінің құрылымы мен кезеңдерін анықтау;

      -зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі әдістерін тереңдетіп оқу және осының негізінде ұғымдар мен аналитикалық құралдарды қолдану негізінде өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру;

      - ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру – зерттеудің аналитикалық базасы;

      - ғылыми-практикалық материалды терең және сыни талдау негізінде ұсыныстар әзірлеу қабілеттерін дамыту;

      - өз бетінше жүргізілген ғылыми зерттеулерді әзірлеу және модельдеу процесінде аралық және соңғы нәтижелер шеңберінде автордың ұстанымын жалпылау.

      Бұл пәннің зерттеу объектісі ғылыми саладағы теориялық және практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру және құру принциптері, әдістері, ережелері жүйесі болып табылады.

      Пререквизиттер: «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау», «Қазақстан экономикасының қазіргі мәселелері», «Микро-, макроэкономикалық талдау».

      Постреквизиттер: ғылыми-зерттеу жұмысы, докторлық диссертация бойынша жұмыс

      Оқыту нәтижелері:

      1. ғылыми талдау әдістерін білу;
      2. мәселені анықтау және тұжырымдау қабілеті;
      3. аналитикалық аппаратты орынды және сауатты пайдалану;
      4. зерттеуді жобалау және ұйымдастыру әдістерін шығармашылық және тиімді пайдалану;
      5. практикалық маңызды ұсыныстарды алу үшін алынған нәтижелерді өнімді интерпретациялау қабілеті.
      Пәндердің әдістемесі: талдау және синтез, салыстыру, абстракциялау, нақтылау, жалпылау..
  • Academic writing
    • The purpose of teaching the subject - formation of the doctoral students” skills of structured presentation of their own ideas, the ability to create scientific and scientific-informational texts of various types, taking into account the specifics of academic discourse. Developing the ability to generate your own thoughts and build own argumentation, organizing all this in an extremely precise and clear text form. Formation of academic writing skills of doctoral students in the field of socio-economic sciences in the context of the development of research abilities.

      Tasks:

      - describe in full the concept of "academic communication", "academic literacy", " academic competence»;

      - introduce the basic norms of academic speech, genres of academic speech;

      - identify the dominant language and speech characteristics of functional varieties of literary language;

      - to form the students ' speech taste and motivation to communicate in an exemplary literary language.

      Prerequisites: Organization and planning of scientific research, Professional foreign language (English).

      Post-requisites: Research practice. Scientific research work of the doctoral student.

      Learning outcome (competencies):

      1. Demonstrates language literacy (observes the correct pronunciation of words and expressions; correct stress in words and phrases; intonation in various types of sentences; makes grammatically correct sentences).
      2. Reads and translates texts (with and without a dictionary);
      3. Communicates orally and in writing in English;conducts a dialogue / polylogue, builds a monologue statement within the studied topics,discusses the read/listened text, answers questions, conveys in oral / written form the content of the text read / listened to;
      4. Reviews information on the proposed topic, analyzes and presents it in the form of a presentation/message/table.
      5. possesses communicative skills and academic writing skills;
      6. Expresses and defends his point of view in dialogues / polylogues on the topics studied; expresses agreement / disagreement with the point of view of the partner; expresses doubt. Shows a civic position, tolerance and motivation for dialogue on the basis of universal morality, the values ​​of the national idea "Mangilik el", Kazakhstani patriotism and social responsibility,
      7. Demonstrates legal awareness, economic thinking and a culture of academic integrity.
      The methodology of the discipline is determined by its features and purpose of study. In this regard it is advisable to use various teaching methods during classroom and independent classes of doctorates under the guidance of a teacher. The discipline: "Academic writing " is determined by the characteristics, purpose and objectives of the study, significance for  managers, economists. Doctorates should familiarize themselves with the main stages of academic writing. This requires the use of different types of tests in addition to traditional methods of learning.
  • Мемлекеттік сектор ресурстарын стратегиялық басқару: әдістемелік тәсілдер мен тиімді тәжірибелер
    • Пәннің мақсаты: Докторанттардың осы әдісті ғылыми-зерттеу және тәжірибелік қызметте қолдану үшін қазіргі елдер экономикасының мемлекеттік секторындағы нәтижелерге негізделген басқару және бюджеттеу әдісінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру.

      Тапсырмалар:

      - қоғамның, топтардың және жеке адамдардың мүдделері үшін қоғамдық игіліктерді өндіру үшін экономиканың мемлекеттік секторындағы ресурстарды басқарудың теориялық негіздерін меңгеру;

      - экономиканың мемлекеттік секторында нәтижеге негізделген басқару шеңберінде қолданылатын әдістерді қарастыру;

      - осы әдістерді басқарудың барлық деңгейлерінде: республикалық, облыстық, қалалық және ауылдық жерлерде қолдану мүмкіндіктерін бағалау;

      - Қазақстан министрліктері, облыстық департаменттер, қалалық басқармалар және аудан әкімдіктері деңгейінде мемлекеттік органдардың қоғамдық тауарларды өндіру және қызмет көрсету жөніндегі стратегиялық жоспарларының нақты мақсаттары мен міндеттерін, көрсеткіштері мен көрсеткіштерін қарастыру;

      - мемлекеттік сектордағы тиімділік мониторингінің негіздерін түсіну;

      - муниципалды бағдарламаларды бағалау негіздерін меңгеру;

      Пәнді оқу процесінде докторанттар экономиканың мемлекеттік секторының мәні мен мазмұны, қоғамдық игіліктер мен қызметтерді жіктеу түрлері, мемлекеттік сектор ресурстарын басқару әдістері және олардың қазіргі кезеңдегі ең тиімділері туралы білімді меңгеруі тиіс. - нәтижеге негізделген басқару әдісі.

      Оқыту нәтижелері (құзыреттілік):

      1. Экономиканың мемлекеттік секторы саласындағы ресурстарды басқару, қоғамдық тауарлар мен қызметтердің қазіргі классификациялары, қазіргі нарықтық экономика жағдайында мемлекеттік сектор ресурстарын барынша тиімді басқару үшін қолданылатын басқару әдістері туралы білімдерін көрсету.
      2. Жеке бағдарламалар мысалы арқылы мониторинг деректерін жинау, талдау және ұсыну және мемлекеттік сектордың жұмысын бағалау арқылы шешім қабылдау жолдарын жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету.
      3. Экономиканың мемлекеттік секторындағы тиімділікті басқару шеңберінде қолданылатын әдістеме мен негізгі әдістерге үлес қосу.
      4. Қазақстан министрліктері, облыстық департаменттер, қалалық басқармалар мен аудан әкімдіктері деңгейінде мемлекеттік органдардың мемлекеттік органдардың қоғамдық тауарлар мен қызметтерді өндіру жөніндегі стратегиялық жоспарларының мақсаттары мен міндеттерінің, көрсеткіштері мен көрсеткіштерінің тиімділігін сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу.
      5. Өз біліміңіз бен жетістіктеріңізді әріптестеріңізге, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу.
      6. Экономиканың мемлекеттік секторында тиімді стратегиялық ресурстарды басқару идеяларын алға жылжыту.

      «Мемлекеттік сектор ресурстарын стратегиялық басқару: әдістемелік тәсілдер және тиімді тәжірибелер» пәнінің әдістемесі қазіргі экономикалық ғылымның қажеттіліктер мен мүдделерді қанағаттандыруға арналған мемлекеттік сектордың табиғаты, құрылымы және ресурстары туралы бастапқы идеялар жүйесімен анықталады. ел халқының саны. Осы ресурстарды пайдаланудың тиімділігі мен тиімділігін арттыру үшін осы ресурстарды басқару әдістері үнемі жетілдірілуде.

    Таңдау бойынша компонент 1
  • Пән атауы: Басқарудағы математикалық моделдер
    • Пререквизиттер:  Экономикалық тәуекелдерді бағалау мен басқарудың математикалық әдістері, Макро және микродеңгейде математикалық модельдеу

      Постреквизиттер: Қоғамдық сектор ресурстарын стратегиялық басқару: әдістемелік тәсілдемелер және тиімді тәжірибелер, зерттеу тәжірибесі, докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы.

      Мақсаты: Басқарушылық шешімдерді әзірлеу кезінде қолданылатын математикалық модельдерді қолданудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру.

      Курстың қысқаша сипаттамасы: Гипотезаны дәлелдеу және ғылыми нәтижелерді алу үшін математикалық модельдерді құрудың практикалық дағдыларын қолдана білу.

      Күтілетін нәтижелер:

      1. Басқару есептерінің математикалық модельдерін құру және оларды шешу әдістерін, әдістемелерін және технологияларын жүйелі түсінуді көрсету.
      2. Оңтайлы шешімді табу үшін модельдерді құрастыру және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын қолдану қабілетін көрсету.
      3. Математикалық әдістер мен модельдерге сүйене отырып, ғылыми нәтижелерді сыни талдау, бағалау және синтездеу.
      4. Ақпаратты жинау және интерпретациялау бойынша дағдыларды игеру, оны әртүрлі хабарламалар түрінде көрсете білу, топта жұмыс істеу, өз позициясын диспутациялау және қорғау, шешім қабылдау.
      5. Әртүрлі басқару міндеттерін өз бетінше шеше білу, алынған нәтижелерді түсіндіру және ұсыныстар беру
  • Пән атауы: Әлеуметтік-экономикалық жүйелерді талдаудың статистикалық әдістері
    • Пререквизиттер: Экономикалық тәуекелдерді бағалау мен басқарудың математикалық әдістері, Макро және микродеңгейде математикалық модельдеу

      Постреквизиттер: Ғылыми-зерттеу жұмыс, докторлық диссертациямен жұмыс.

      Мақсат: докторанттарда үлкен мәліметтермен жұмыс істеу, нәтиже алу үшін статистикалық әдістерді қолдана отырып оларды өңдеу, оларды түсіндіру мен өзіндік идеяларға түрлендіру дағдысын дамыту.

      Курстың қысқаша сипаттамасы: Пәнаралық курс докторанттарда бағдарламалардың статистикалық пакеттерін қолдана отырып, статистикалық деректердің екінші талдауына негізделген экономикалық ғылыми зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған (STATA, R) 

      Оқу нәтижелері (құзіреттер):

    • А. Үлкен деректерді өңдеудің сандық технологияларын қолдана отырып, үлкен деректерді статистикалық өңдеудің жолдары мен әдістерін жүйелі түсінуді көрсету

    • В. Ойлау қабілетін көрсету, ғылыми идеяларды деректерді өңдеу нәтижесінде алынған қорытындыларды түсіндіру нәтижесі ретінде жобалау

    • С. Қабылданатын шешімдердің талдамалы негіздерін арттыру арқасында әлеуметтік-экономикалық процестерді басқарудың тиімділігіне өзіндік зерттеулер арқылы үлес қосу

    • D. Әлеуметтік-экономикалық процестердің үлкен деректерін өңдеу негізінде шешімдерді сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу

    • Е. Ғылыми қауымдастыққа өзіндік білім мен жетістіктерін сандық статистикалық технологияларды қолдана отырып, мәліметтерді өңдеу нәтижесі ретіндегі талдамалы материалдарды даярлау арқылы хабарлау

    • F. Талдамалы дәлелденген стратегиялық шешімдер саласындағы ғылыми даму идеясын ілгерілетуге жәрдемдесу.

  • Таңдау бойынша компонент 2
  • Пән атауы: Инновациялық даму және экономиканың бәсекеге қабілеттілігі
    • Пререквизиттер: Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау, Микро-макро экономикалық талдау

      Постреквизиттер: Микро-макро экономикалық талдау, Қазіргі бизнес экономикасы және даму стратегиясы

      Мақсат: Пән доктаранттарда ұлттық және әлемдік экономикадағы инновациялық жүйелердің қызмет ету негіздерін түсінулерін қалыптастыруға және елдің бәсекеге қабілеттілігін және индустриалды-инновациялық дамуын талдаудағы оның рөлін анықтауға бағытталған.

      Курстың қысқаша сипаттамасы: Инновациялық экономиканы қалыптастырудың теориялық негіздері. Қазақстан экономикасының жахандануы және бәсекеге қабілеттілігі. Инновациялық қызмет дамуының әлемдік тенденциялары. Инновациялық қызметті белсендірудің негізгі факторлары. Түрлі шаруашылық жүйелердегі инновациялық қызметті реттеудің механизмдері. Қазақстанның бәсекеге қабілеттілігін көтеру факторы ретінде инновациялық қызметті дамыту. Инновациялық саясат – экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің орталық құралы. Кәсіпорынның инновациялық стратегиясын қалыптастыру. Инновациялық потенциал, инновациялық орта және инновациялық инфрақұрылымды зерттеу мен құрудың әдіснамалық тәсілі. Қазақстан өнеркәсіп дамуының инновациялық моделін қалыптастыру. Кластерлеу базасындағы бәсекеге қабілетті ұлттық экономиканы қалыптастыру.

      Күтілетін нәтижелер:

      1. Инновациялық даму және экономиканың бәсекеге қабілеттілігі арасындағы өзара байланыс және принциптерді түсіндіретін заманауи концепциялар мен теорияларды білу мен түсінуге қол жеткізу.
      2. Талдау жасай білу, ұлттық экономиканың инновациялық дамуының трендтерін болжау және құрастыру, проблемалық және «тар» жерлерді табу, оларды еңсерудің шешімдерін табу.
      3. Түрлі тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан бағалау және инновациялық дамуды белсендіру және экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың ықтимал жолдары жайлы өзіндік идеялар құру. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми түсініктерді есепке ала отырып, ұсынылған идеяларды дәлелдеме және дәлелдеу жолдарын меңгеру.
      4. Инновациялық даму және бәсекеге қабілетті экономиканың моделдерін құру дағдысын қалыптастыру.
      5. Ақпаратты жинақтау мен түсіндіру бойынша дағдыларды қалыптастыру, оны ғылыми қауымдастыққа хабарламаның түрлі формаларында хабарлай білу, топта жұмыс істеу, пікір таластыру, өзіндік ұстанымды қорғау.
  • Пән атауы: Қазақстан Республикасы экономикасының корпоративтік секторының бәсекеге қабілеттілігі
    • Пререквизиттер: Микро-макро экономикалық талдау, Қазіргі бизнес экономикасы және даму стратегиясы

      Постреквизиттер: Ғылыми-зерттеу жұмысы, докторлық диссертациямен жұмыс істеу

      Мақсат: Курс докторанттардың ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігінің негізі ретінде экономиканың корпоративтік секторының бәсекеге қабілеттілігін талдау және бағалау қабілетін дамытуға арналған

      Курстың қысқаша сипаттамасы: Курста Қазақстан Республикасы Экономика кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін бағалау және талдау мәселелері қарастырылады, экономиканың корпоративтік секторының бәсекеге қабілеттілігін бағалау және диагностикалау әдіснамасы сыни тұрғыдан талданады.

      Күтілетін нәтижелер:

    • А. Экономиканың корпоративті секторының бәсекеге қабілеттілік деңгейін және оның нәтижелілігін анықтау процесін жүйелі түрде түсінуін көрсетеді.

    • В. Жаңа идеяларды бағалау мен синтездеу, ғылыми зерттеулерді, басқарушылық шешімдерді, стратегиялық жоспарларды, бюджеттерді даярлау процесінде алған білімді іс жүзінде қолдану дағдысын көрсетеді.

    • С. Экономиканың корпоративті секторының нәтижелілігін бағалау кезінде дәлелді түрде және логикалық тұрғыдан өзіндік ұстанымды дәлелдеу арқылы өзіндік оригиналды идеялармен үлес қосу.

    • D. Корпоративті сектордың бәсекеге қабілеттілігін және оның нәтижелілігін арттыру жолдары жайлы өзіндік білім мен идеяларды хабарландыру.

    • E. Жеке салалар мысалымен корпоративті сектор қызметінің нәтижелілігін бақылау мен бағалау деректерін өз бетінше жинақтау, талдау мен ұсыну дағдыларын көрсетеді

  • Таңдау бойынша компонент 3
  • Пән атауы: Білім экономикасын дамытуды инфрақұрылымдық қамтамасыз ету
    • Пререквизиттер: Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау, Ғылыми зерттеулер әдістері

      Постреквизиттер: Ғылыми-зерттеу жұмысы, докторлық диссертациямен жұміс істеу.

      Мақсат:елдің барлық әлеуметтік-экономикалық жүйесіне инфрақұрылымның ықпал ету ролі, орны, өлшемін түсіну саласындағы білімдерді қалыптастыру

      Курстың қысқаша сипаттамасы: Курс заманауи экономикадағы экономикалық процестерге өндіріс факторларын тарту инфрақұрылымды зерттеуді қарастырады. Зерттеу нысандары ретінде Қазақстанда білім экономикасының дамуына ықпал ететін және қоғамдық, сондай-ақ жекеменшік секторларға қатысты инновациялық инфрақұрылым және интеллектуалдық жекеменшік нарық субьектілері, қаржы және нарық инфрақұрылым, әлеуметтік сала субьектілері қызмет етеді.

      Күтілетін нәтижелер:

    • А. Докторанттарда білім экономикасын дамыту мен құрылымдауды артта қалдырған контексттегі заманауи шаруашылық қызметтің ұйымдастырушылық-экономикалық механизмнің көп өлшемділігі мен бейсызықтығы жайлы жүйелі түсінік қалыптастыру.

    • В. Білім экономикасын қалыптастыруда экономика инфрақұрылым рөлінің мәнін түсіну аясындағы ғылыми идеяларды жобалау қабілетін көрсету

    • С. Өзіндік зерттеулер арқылы үлес қосу

    • Д. Экономика инфрақұрылымын дамыту бойынша шешімдерді сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу

    • Е. Ғылыми қауымдастыққа заманауи шаруашылық қызметтің ұйымдастырушылық-экономикалық механизмінің көп өлшемділігі мен бейсызықтығы, инфрақұрылым әсері жайлы өзіндік білім мен жетістіктерді хабарлай білу

  • Пән атауы: Ғылымды қажетсінетін экономиканы қалыптастыру
    • Пререквизиттер: : Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау, Ғылыми зерттеулер әдістері

      Постреквизиттер: Ғылыми-зерттеу жұмысы, докторлық диссертациямен жұміс істеу.

      Мақсат: бәсекеге қабілетті ұлттық ғылымды қажетсінетін экономиканы қалыптастыруға теориялық-методологиялық тәсілдерді зерттеу және оның дамуы сондай-ақ ғылымды қажетсінетін салалардың бәсекеге қабілеттілігі деңгейін арттыру бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлеу

      Краткое описание курса: Курс ғылымды қажетсінетін бәсекеге қабілетті ұлттық экономиканы қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық тәсілдерін зерттеу, білім экономикасы және алдағы дамуды анықтау, сондай-ақ ғылымды қажетсінетін салалардың бәсекеге қабілеттілігі деңгейін арттыруғы бағытталған

      Күтілетін нәтижелер:

      А. Докторанттарда негізгі экономикалық көрсеткіштер мәнінің деңгейін, құрылымын және динамикасын бағалау негізіндегі жоғары технологиялы кәсіпорындардың негізгі проблемалары жайында жүйелі түсінік қалыптастыру.

      В. Экономика және басқару проблемаларын жүйелі талдауды түсіну саласындағы ғылыми идеяларды, жоғары технологиялы салалардың даму перспективаларын және олардың есебінен ұйымдастырушылық-экономикалық механизмдерді қалыптастыру қабілетін көрсету

      С. Өзіндік зерттеулер арқылы ғылымды қажетсінетін экономика шектеріне үлес қосу

      Д. Ғылымды қажетсінетін экономиканы қалыптастыру бойынша шешімдерді сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездей білу

      Е. Заманауи шаруашылық қызметке ұйымдастырушылық-механизмнің көп өлшемділігі және сызықты еместігі жайлы, ғылыми қауымдастыққа инфрақұрылымның әсері жайлы өзіндік білім мен жетістіктерді хабарлау
Электронный университет
3D тур КЭУ
Антиплагиат
Темпус
Erasmus