• ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ

Күміс университет

 «Күміс университет», үшінші жас мөлшеріндегі Университет - халықаралық қозғалыс болып табылады, оның міндеті - Қарт адамдардың қазіргі өмірге сәтті бейімделуіне, өзін-өзі тәрбиелеуіне және өзін-өзі жетілдіруіне қолайлы жағдай жасау.

 

«Күміс университет» қызметінің мақсаты - аға буынның әлеуметтік белсенділігін арттыру.

«Күміс университеттің» міндеттері:

  • Компьютерді меңгеру дағдыларын жақсарту;
  • Қаржылық және құқықтық сауаттылықты арттыру;
  • Шет тілін білуді үйрену және тереңдету;
  • Жас мөлшерлік психологиясын түсіну;
  • Сауықтыру.

         «Күміс университет» жұмысына Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінің оқытушылары, серіктестер, Мемлекеттік мекемелердің мамандары (жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар, денсаулық сақтау, білім беру, мәдениет және т.б. басқармалары) жұмылдырылған.

 

«Күміс университетте» сабақтар келесі бағыттар бойынша ұйымдастырылады:

- «Компьютерлік сауаттылық»

- «Құқықтық сауаттылық»

- «Полиглот»

- «Рухани даму»

- «Салауатты өмір салты»

Әрбір бағытқа кіретін пәндердің саны мен құрамы тыңдаушылардың қажеттіліктеріне байланысты болады.

 

Курстардың бағдарламалары:

- «Цифрлық сауаттылық»

- «Эмоционалдық интеллект»

- «Денсаулықты қалай сақтауға және жақсартуға боады»

- «Құқық қорғау органдарының қызметінде адам құқықтарын қамтамасыз ету»

- «Тайм-менеджмент»

- «Электрондық бизнес»

- «Коммуникативтік құзыреттілік»

- «Жаңа бастаушы кәсіпкер»

«Күміс университеттегі» оқыту оқу процесінің бөлек кестесі бойынша жүргізіледі.

Сабақ аптасына 2 рет өткізіледі.

Бір сабақтың ұзақтығы 1 академиялық сағат құрайды.

Бір оқу курсының ұзақтығы 2 айдан аспайды.

Сабақтар кестесі тыңдаушылардың өтініш-тілектеріне қарай жасалады.

«Күміс университет» қызметі бағыттарының саны әлеуетті тыңдаушылардың сұраныстары мен тілектеріне сүйеніп толықтырылуы мүмкін.

Тыңдаушылар тобы 12 адамнан аспайды.

Сабақтар өткізу нысандары: лекциялар, семинарлар, экскурсиялар, тренингтер. Сабақ топ түрінде өткізіледі.

Сабақ форматы күндізгі және қашықтықтан оқыту нысанында.

«Күміс университеттегі» оқу жылы - 1 қазаннан 1 мамырға дейін.

Оқу (курс) аяқталғанда сертификат беріледі.

«Күміс университетке» түсу үшін сіз өтініш толтыруыңыз керек, оны өтінішті жүктеңіз деген келесі сілтемеден жүктей аласыз.

 

Байланыс ақпараты:

Үйлестіруші: Краснощекова Елена

Тел.: 8 7212 44 15 68

WattsApp: +7 775 118 77 77

Мекен-жай: Қарағанды қ., Академическая көшесі, 9 каб. 107

E-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

 

Ішкі нормативтік әдістемелік құжаттама

Зерттеулер жөніндегі әдеп комиссиясы

Қазтұтынуодағы Қарағанды ​​университеті ғылыми қызмет аясында жүргізілетін зерттеулердің сапасын жақсартады деп есептей отырып, зерттеудің этикалық принциптерін ұстанады.

Ғылыми жобаларды, зерттеулерді, диссертацияларды талдау үшін университетте Әдеп жөніндегі комиссия құрылып, тиісті қорытындылар шығарады.

Практика базасының меңгерушісі

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу және ұйымдарды бакалавриат студенттерінің практика базалары ретінде айқындау Ережелері (ішкі құжаттар тізіліміне сілтеме)

ашық

Жұмыс берушілер үшін сауалнама

ашық

Оценочная шкала по профессиональной практике

Кәсіби тәжірибені бағалау шкаласы

ашық

Практика меңгерушісі

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу және ұйымдарды бакалавриат студенттерінің практика базалары ретінде айқындау Ережелері

(ішкі құжаттар тізіліміне сілтеме)

ашық

Өндірістік практикадан өтуге ұсыныс

ашық

Практика базасына студенттердің келуін бақылау нысаны

ашық

Студенттердің  кәсіптік практикадан өтуі туралы есепті тіркеу журналы

ашық

Студентке

Білім алушылардың практикадан өтуге арналған жадынамасы

ашық

Кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу және ұйымдарды бакалавриат студенттерінің практика базалары ретінде айқындау Ережелері

(ішкі құжаттар тізіліміне сілтеме)

ашық

Кәсіптік практиканы өткізуге Шарт

ашық

Кәсіптік практиканы ақылы негізде өткізуге Шарт

ашық

Жолдама

ашық

Практикадан өтудің күнделік-есебі

ашық

Өндірістік -Педагогикалық-Оқу практикасы бойынша жазбаша есептің титул парағы

ашық

Өндірістік тәжірибені ұйымдастыру сапасы және өту туралы

ашық

Практика кестелері

Күндізгі оқу практикасының кестесі

ашық

Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, күндізгі оқу жұмысының кестесі

ашық

ТАҢДАУ ПӘНДЕР КАТАЛОГТАРЫ 2021-2022

СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ

 

СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ
СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТ САРАЙЫ

 

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті студенттерінің мәдениет сарайы өз шаңырағының астына университеттің көптеген шығармашылық ұжымдарын біріктірді. Университеттің барлық мерекелері студенттердің Мәдениет сарайында өтеді. Мәдениет сарайының сахнасында Елена Геннадьевна Пономаренко жетекшілігімен "Вдохновение" студенттік театры орналасты. Театр репертуарында әр түрлі әдеби шығармалардың желісі бойынша драмалық және комедиялық қойылымдар бар: А. П. Чеховтың "Мерейтой" (комедия), А. Дударевтің "Мені тастама..." пьесасы (соғыс туралы драма), "Қозы Көрпеш пен Баян сұлу" — қазақтың лиро-эпостық поэмасы және т. б. Пандемия "Вдохновение" театрының жұмыс істеуіне және оның соңғы жылдардағы қойылымдарының санына айтарлықтай әсер еткені сөзсіз, бірақ қазіргі уақытта оның жұмысы жандануда! Сіздерді жаңа қойылымдарда күтеміз!!! Хабарландыруды қадағалаңыз!!!

ОҚУ ТЕЛЕДИДАРЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ

 

ОҚУ ТЕЛЕДИДАРЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ ОҚУ ТЕЛЕДИДАРЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ ОҚУ ТЕЛЕДИДАРЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ
ОҚУ ТЕЛЕДИДАРЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ   ОҚУ ТЕЛЕДИДАРЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ

Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінде бірнеше жыл бойы оқу телевизиясының орталығы жұмыс істеп келеді. Оның жұмысының негізгі мақсаты университеттің білім беру процесі, мәдени және ағартушылық іс-шаралар үшін сапалы сандық медиа контентті шығару болып табылады.
Оқу теледидары орталығында екі телевизиялық студия, аппараттық, монтаждық – сызықты емес монтаждаудың үш цифрлық станциясы, сондай-ақ жарықтандыру және дыбыс жабдығы паркі, SONY жоғары анықтықтағы цифрлық камералары, шыны магниттік-маркерлік тақтасы бар. Бұл жабдықтардың барлығы ЖАОК және медиакурстар үшін цифрлық медиа құру процесіне тартылған.
Оқу теледидары орталығының негізгі студиясында медиакурстар мен ЖАОК үшін медиа контент жазылады. Студия кәсіби жабдықтармен - рир экранмен (хромокей), суық жарықпен, микрофондармен, SONY компаниясының DV және HD форматындағы бейнекамкодерлерімен, телесуфлермен жабдықталған.
Оқу теледидары орталығының қызметкерлері дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін жұмыс уақытында алдын-ала өтініштер бойынша аудио және бейне түсіру бойынша түрлі қызметтерді ұсынуға қуанышты.

2021-2023 ҚР БҒМ ГРАНТЫ

Жоба тақырыбының атауы: Қазіргі қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесі: репрезентативтілік проблемаларын бағалау және ғылым беделін дамытудың жаңа парадигмасының басым бағыттарын әзірлеу.

Жобаның басталуы мен аяқталуының болжамды күні, оның айлардағы ұзақтығы: жобаның басталуы 01.01.2021 Ж. және жобаның аяқталуы 31.12.2023 ж., ұзақтығы 36 ай.

Кіріспе бөлім:

Жобаның жалпы идеясы эмпирикалық және қолданбалы әлеуметтік зерттеулер әдістерін қолдана отырып, қазіргі қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесі туралы Әлеуметтік идеяларды жан-жақты талдаудан тұрады. Ғылыми білімді оңайлату есебінен емес, оны қоғамдық қажеттілік тілі форматына көшіру арқылы қоғамдағы ғылымның мәртебесін арттыру мақсатында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін танымал ету тұжырымдамасын әзірлеу көзделеді. Негізгі агенттер ретінде мыналар анықталды: мемлекет және кәсіпкерлік сектор инвесторлар тобы ретінде; БАҚ және білім ғылымның рөлі мен мәртебесі туралы қоғамдық пікірді қалыптастыратын және қолдайтын институттар ретінде; халық қоғамдық пікірдің өкілдері ретінде; ғалымдар "таза ғылым"идеясын іске асырудың мәртебелік қажеттіліктерінің тасымалдаушысы ретінде.

Жобаның мақсаты:

Жобаның мақсаты-қазіргі қазақстандық қоғамда ғылымның қоғам өміріндегі орны мен рөлі туралы қалыптасқан түсініктерді зерттеу негізінде ғылымның мәртебесі туралы Әлеуметтік түсініктердің оның әлеуметтік маңыздылық деңгейін арттыру арнасында өзгеруіне кедергі келтіретін негізгі проблемалық аймақтарды анықтау.

Жобаның міндеттері:

  1. зерттеудің теориялық-әдіснамалық тұжырымдамасы мен әдістемелік құралдарын әзірлеу;
  2. қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін қалыптастыру мен қолдаудың халықаралық тәжірибесін талдау;
  3. қазіргі қазақстандық қоғамдағы ғылымның мәртебесі мәселесі бойынша стейкхолдерлердің негізгі ұстанымдарын анықтау
  4. білім беру БАҚ субъектілері мен халыққа (азаматтардың қалған санаттары) сауалнама ұйымдастыру негізінде қазіргі қазақстандық қоғамдағы ғылымның мәртебесі мәселесі бойынша негізгі ұстанымдарды анықтау);
  5. қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін айқындайтын проблемалық аймақтарды бөле отырып, сауалнама нәтижелерін саралауды жүргізу
  6. уәкілетті мемлекеттік ұйымдар, ғылыми ұйымдар, институттар және ғылыми қоғамдастық үшін қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін арттыруға бағытталған бастапқы ұсынымдар кешенін әзірлеу.

Күтілетін нәтижелер:

Жобаның негізгі нәтижесі - ғылыми зерттеулердің нәтижелерін танымал ету бағдарламасын іске асыру арқылы қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін арттыруға бағытталған, қоғамдағы ғылымның мәртебесін қалыптастыру мен қолдау саласындағы қазіргі саясаттың генезисі мен эволюциясын сыни талдау, оның нәтижелілігін бағалау және оның күшті және әлсіз жақтарын айқындау, оның басқа элементтермен тиімді және тиімсіз өзара байланысын анықтау негізінде әзірленген уәкілетті мемлекеттік ұйымдарға, ғылыми ұйымдарға, институттарға және ғылыми қоғамдастыққа арналған ұсынымдар кешені.

Міндеттеріне сәйкес жобаның негізгі нәтижелері:

  1. Классикалық және қазіргі заманғы тұжырымдамаларды жалпылау және жүйелеу негізінде зерттеудің теориялық-әдіснамалық тұжырымдамасы жасалып, зерттеудің әдістемелік құралдары қалыптастырылатын болады.
  2. Халықаралық тәжірибені зерделеу негізінде қоғамдағы ғылымның мәртебесін қалыптастыру мен ұстап тұрудың халықаралық практика тұрғысынан неғұрлым танымал және тиімді әдістері айқындалатын болады.
  3. Сауалнама/сұхбаттасу негізінде қазіргі қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін айқындау мәселесі бойынша стейкхолдерлердің негізгі ұстанымдары анықталатын болады.
  4. Сауалнама негізінде БАҚ, Білім және халық субъектілерінің қазіргі қазақстандық қоғамындағы ғылымның институционалдық мәртебесін айқындау мәселесі бойынша түйінді ұстанымдар анықталатын болады.
  5. Сауалнамалардың топтастырылған көрсеткіштерінің негізінде қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін айқындайтын проблемалық аймақтарды бөле отырып, нәтижелерге ранжирлеу жүргізу.
  6. Уәкілетті мемлекеттік ұйымдар, ғылыми ұйымдар, институттар және ғылыми қоғамдастық үшін қазақстандық қоғамдағы ғылымның институционалдық мәртебесін арттыруға бағытталған бастапқы ұсынымдар кешенін әзірлеу.

Жоба нәтижелерін іске асырудың негізгі нысандары:

А) шетелдік және отандық рецензияланатын ғылыми журналдарда мақалалар жариялау:

- Scopus базасында citescore бойынша кемінде 35 (отыз бес) процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда 1 (бір) мақала),

-нөлдік емес импакт-факторы бар рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдарда (ҚР БҒМ БҒССҚК ұсынған немесе оларға теңестірілген) кемінде 3 (үш) мақала);

Б) көлемі 10 б.т. кем емес ұжымдық монографияны отандық баспада жариялау;

В) мүдделі тараптарға жіберілетін өнеркәсіп пен ғылыми-инновациялық саланы мемлекеттік реттеу және оларды мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру жөніндегі әдістемелік ұсынымдар (енгізу туралы актілер немесе анықтамалар, хаттар және т. б. түріндегі тиісті растамаларды ала отырып).);

Г) кемінде 4 (төрт) халықаралық ғылыми конференциялардың баяндамаларының тезистері (оның ішінде 2021 жылы – кемінде 2 (екі), 2022 жылы – кемінде 2 (екі) баяндама тезистері).

Болжамды ғылыми нәтижелер туралы қосымша мәліметтер

1) күтілетін нәтижелердің қолданылу саласы-уәкілетті мемлекеттік ұйымдардың, ғылыми ұйымдар мен институттардың саласы;

күтілетін нәтижелердің нысаналы тұтынушылары-мемлекеттік басқару органдары, ғылыми қызмет субъектілері.

2) негізгі ғылыми бағыттың және ғылым мен технологиялардың аралас салаларының дамуына күтілетін нәтижелердің әсері

Жобаның ғылыми әсері оның шеңберінде қолданылатын әдістер мен тетіктердің тиімділігін арттыруға бағдарланған қоғамда ғылым мәртебесін қалыптастыру және қолдау саласындағы Қазақстан Республикасының саясатын жетілдірудің тұжырымдамалық негіздерін әзірлеу, сондай-ақ қазіргі стратегиялық модельдің проблемаларын анықтау болып табылады.

3) алынған ғылыми нәтижелерді коммерцияландырудың қолданылуы және (немесе) мүмкіндігі

Зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру болжанбайды. Жобаның нәтижелері мүдделі нысаналы тұтынушыларға негізгі нәтижелер жарияланғаннан кейін өтеусіз негізде берілетін болады.

4) негіздемесімен бірге жоба нәтижелерінің әлеуметтік, экономикалық, экологиялық, ғылыми-техникалық, мультипликативтік және (немесе) өзге де әсерін қамтиды

Әлеуметтік-экономикалық тиімділік Қазақстанның қоғамдағы ғылым мәртебесін қалыптастыру және қолдау саласындағы саясатының қолданыстағы тетіктерін жетілдіру, оның әлсіз жақтары мен сәтсіздіктерін жою және ғылым мәртебесінің өсуі және соның салдарынан оны, оның ішінде әлеуметтік сұранысты арттыру контексінде оның базалық бағыттарын дамыту жөніндегі бірінші кезектегі шаралар тізбесін қалыптастыру бойынша ұсынымдар әзірлеуден тұрады.

Зерттеу тобы және жобаны басқару:

Таубаев Аяпберген Алданайұлы, 1973 ж.т., э.ғ.д., профессор, ғылыми-педагогикалық қызмет өтілі 25 жылдан астам, соңғы 5 жылда жобаларға ғылыми жетекші ретінде қатысқан:

- «Еуразиялық экономикалық одақ елдеріндегі ғылымды қажетсінетін жоғары технологиялық сектор: даму мониторингі және өзара іс-қимыл перспективалары» ҚР БҒМ ҒК гранты, 2018-2020ж.;

-ҚР БҒМ ҒК «Еуразиялық экономикалық одақ елдерінің ұлттық инновациялық жүйелері: даму тетіктері, өзара іс-қимылдың алғышарттары және интеграция перспективалары» гранты, 2015-2017ж.;

- «ЕАЭО елдерін қайта индустрияландыру жағдайында өңірлік экологиялық-әлеуметтік-экономикалық жүйелердің серпінді дамуының сценарийлерін модельдеу» ҚР БҒМ ҒК гранты, 2015-2017ж.

1995 жылдан бері барлығы 210-нан астам жарияланым, оның ішінде 15 монография, WoS және Scopus 19 мақала, ҚР БҒМ БҒССҚК 41 мақала, РҒДИ 43 жарияланым, 7 авторлық куәлік бар.

ORCID: orcid.org/0000-0001-5970-1977

Publons: publons.com/researcher/1463926/ayapbergen-taubayev/

Scopus Author ID: 56658678800

Researcher ID: B-2009-2018

Scopus H-index: 3

Жұмыс түрлері: жобаны басқару; 1-6 міндеттерді орындау; есептерді дайындау, жарияланымдарды дайындауға қатысу.

Б) Есенгараев Есет Жемисбекович, тарих ғылымдарының кандидаты, 1960 ж.т., ғылыми-педагогикалық қызмет өтілі 36 жыл. 1995 жылғы Макартурлар қорының жеке грантының және 2002 жылғы CARI бағдарламасы бойынша бірлескен гранаттың иегері.

50-ден астам ғылыми жарияланымның, оның ішінде 2 монографияның, сондай-ақ 100-ден астам танымал ғылыми жарияланымның авторы.

Жұмыс түрлері: Күнтізбелік жоспардың 1-6 міндеттерін орындау; есептерді дайындауда көмек көрсету; жарияланымдарды дайындау.

В) Кернебаев Айдын Сапарұлы, PhD, 1986 ж.т., ғылыми-педагогикалық жұмыс өтілі 11 жыл, соңғы 5 жыл ішінде жоба тақырыбы бойынша зерттеулерге қатысты:

- «Еуразиялық экономикалық одақ елдеріндегі ғылымды қажетсінетін жоғары технологиялық сектор: даму мониторингі және өзара іс-қимыл перспективалары» ҚР БҒМ ҒК гранты, 2018-2020, жауапты орындаушы;

40-тан астам жарияланымның, оның ішінде 5 монографияның, 3 авторлық құқық объектісіне құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің, 3 шетелдік рецензияланатын ғылыми басылымдарда, 4 мақала ҚР БҒМ БҒССҚК ұсынған басылымдарда, 1 мақала РФ ЖАК-ы жарияланылған.

ORCID: orcid.org/ 0000-0001-8825-8564

Scopus Author ID: 57199153438

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57199153438

Scopus H-index: 1

Жұмыс түрлері: Күнтізбелік жоспардың 1-6 міндеттерін орындауда ассистент жасау; материалдарды жинау; жоба бойынша ағымдағы құжаттаманы жүргізу; жарияланымдарды дайындау.

Г) Пунтус Евгения Александровна, әлеуметтік ғылымдар магистрі, 1974 ж.т., ғылыми-педагогикалық қызмет өтілі 23 жыл, соңғы 5 жыл ішінде жоба тақырыбы бойынша зерттеулерге қатысты:

- ҚР БҒМ ҒК 5163/ГФ4 «Қазақстанның индустриялық-инновациялық және интеграциялық дамуының қазіргі жағдайында моноқалалардың адами капиталын дамыту: әдістеме және практика» гранты, 2015-2017, орындаушы;

- Эрасмус+ MIETC 610198-EPP-1-2019-1-ES-EPPKA2CBHE-JP, 2020-2023, зерттеуші.

50-ден астам жарияланымның, оның ішінде 3 ұжымдық монографияның, ҚР БҒМ БҒССҚК ұсынған басылымдарда 3 мақаланың авторы.

РҒДИ h-index: 1

Жұмыс түрлері: Күнтізбелік жоспардың 1-6 міндеттерін орындауда ассистент жасау; материалдарды жинау; жоба бойынша ағымдағы құжаттаманы жүргізу; жарияланымдарды дайындау.

Д) Пупышева Татьяна Николаевна, экономика ғылымдарының магистрі, 1981 ж.т., ғылыми-педагогикалық қызмет өтілі 18 жыл, соңғы 5 жыл ішінде жоба тақырыбы бойынша зерттеулерге қатысты:

-ҚР БҒМ ҒК «Қазақстанның индустриялық-инновациялық және интеграциялық дамуының қазіргі жағдайында моноқалалардың адами капиталын дамыту: әдістеме және практика» гранты, 2015-2017, орындаушы.

50-ден астам жарияланымның, оның ішінде 2 ұжымдық монографияның, БҒССҚК ҚР БҒМ 3 мақаласының авторы.

ORCID: orcid.org/ 0000-0002-3806-6342

РҒДИ h-index: 1

Жұмыс түрлері: ӨЖ орындауға қатысу. 1.2, 2.2, 3.2, 4.1, 5.1, 5.3 дайындау; материалдарды жинау; жоба бойынша ағымдағы құжаттаманы жүргізу; жарияланымдарды дайындау.

Е) Кадиров Біржан Қалкенұлы, экономика ғылымдарының магистрі, 1987 ж.т., ғылыми-педагогикалық қызмет өтілі 10 жыл, соңғы 5 жыл ішінде жоба тақырыбы бойынша зерттеулерге қатысты:

- ҚР БҒМ ҒК «Еуразиялық экономикалық одақ елдерінің ұлттық инновациялық жүйелері: даму механизмдері, өзара әрекеттесудің алғышарттары және интеграция келешегі» гранты, 2015-2017, орындаушы;

23-тен астам жарияланымның, оның ішінде 1 ұжымдық монографияның авторы.

Жұмыс түрлері: Күнтізбелік жоспардың 1-6 міндеттерін орындауда ассистент жасау; материалдарды жинау; жоба бойынша ағымдағы құжаттаманы жүргізу; жарияланымдарды дайындау.

Ж) Жақыпова Динара Ермекқызы, экономика ғылымдарының магистрі, Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университетінің «МЖБ» мамандығының 1 курс докторанты, 1983 ж.т., ғылыми-педагогикалық қызмет өтілі 13 жыл.

Халықаралық, республикалық, жергілікті басылымдарда 50-ден астам жарияланымдардың авторы;

Зияткерлік меншік туралы 4 куәлік; Қазақстанның жас ғалымдары арасындағы ғылыми жұмыстардың республикалық конкурсының жүлдегері.

Жұмыс түрлері: Күнтізбелік жоспардың 2-5 міндеттерін орындауда көмек көрсету; материалдар жинау; Жарияланымдар дайындау.

З) Курилкин Антон Александрович, экономика ғылымдарының магистрі, 1981 ж.т., ғылыми-педагогикалық қызметтегі еңбек өтілі 15 жыл, экономист-практик, практикалық қызметтегі еңбек өтілі 5 жыл. 10-нан астам жарияланымның авторы.

Жұмыс түрлері: Күнтізбелік жоспардың 2-5 міндеттерін орындауда ассистент жасау; материалдарды жинау; жоба бойынша ағымдағы құжаттаманы жүргізу; жарияланымдарды дайындау.

Электронный университет
3D тур КЭУ
Антиплагиат
Темпус
Erasmus