• Мамандық шифры:

    6M090200

    Мамандығы:

    Туризм (ғылыми және педагогикалық бағыт)

    Дайындық бағыты:

    Қызметтер

  • 01.09.2018 жылғы білім бағдарламасы бойынша оқитын магистранттар контингенті
    11
    Мемлекеттік білім тапсырысы негізінде білім алатын магистранттар
    8
    Магистранты, обучающиеся на платной основе
    3

«Туризм» 6M090200 мамандығы бойынша оқу шебері магистрлік бағдарламасының мазмұны келесідей пәндерді оқытуды «Туризм экономикасы», «Туризмдегі стратегиялық жоспарлау», «Кіру туризмінің технологиясы», «Туризм саласындағы көңіл көтеруді ұйымдастыру проблемалары» және т.б. қамтиды. Бұл туризм мазмұны мәселелерінде құзыреттілігін өңдеуде, туризм индустриясының даму көрсеткіштеріне, әлемдік туризм индустриясының дамуына, демалыс және туризмді аумақтық ұйымдастыру және экономика саласындағы экономикадағы мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясаты. Сондай-ақ келесі дағдыларды меңгеру: еңбекті ғылыми ұйымдастыру, кәсіби салада қолданатын ақпаратты сақтау және өңдеу, жинау үрдісін автоматтандыру; туристік іс-қағаздарын жүргізу; кәсіби мүдделер саласындағы коммуникативтік қарым-қатынас; туризм саласындағы маркетингтік жоспарлау. Ал білікті болуы керек: отандық және шетелдік туристік нарықта, туристік қызметінің стратегиялық және тактикалық жоспарлау дамуының ағымдағы жай-күйі мен перспективалары бағалауға; кәсіби туристік қызметті ұйымдастыру мәселелерінде.
6M090200 «Туризм» білім беру бағдарламасы магистрлік түлектері кәсіби қызметінің объектілері таңдай алады:
ғылыми және педагогикалық даярлау: жоғарғы мемлекеттік және шаруашылық басқару, консалтингтік, эксперттік және басқа да кәсіпорындар мен туризм және қонақжай индустриясының ұйымдары, Қазақстан Республикасының туризм бойынша құзыретті органы және оның бөлімшелері.
Магистратураға академиялық дәрежесі беріледі:
- ғылыми-педагогикалық бағытта - 6М090200 - «Туризм» мамандығы бойынша ғылым магистрі;
Оқу мерзімі:
Ғылыми және педагогикалық бағыт бойынша - 2 жыл.
Білім беру нысаны - күндізгі бөлім.


Бағдарлама дәрежесі:
6М090200 «Туризм» мамандығы бойынша
ғылым магистрі
Дәрежесі және мерзімі Бір дәреже (бір университет)
(130ECTS – кредиттері/ 59 каз. кредиттері)
Оқу орны Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті
Аккредитация Білім беру сапасын қамтамасыздандыру тәуелсіз қазақстандық агентігі (ББСҚТҚА)
http://nkaoko.kz/
Жарамдылық мерзімі Бұл бағдарлама Университетпен 2 жыл мерзіміне 2018 жылдан бастап дәреже алушы тұлғалар үшін бекітілген
Дәреже ЖБЕК үшін БШ (Жоғары білімнің Европалық кеңістігі үшін біліктілік шеңберлері): 2 цикл; ЕБШ (европалық біліктілік шеңберлер): 7 деңгей; БҰШ (біліктіліктің ұлттық шеңбері): 7 деңгей
  • A) Мақсат
    • Осы магистрлік бағдарламаның мақсаты үздіксіз кәсіби өсу мен жеке дамытуға ұмтылады, терең теориялық білім, ғылыми-зерттеу дағдыларын бар, туризм секторында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау үшін тиісті қаражат қамтамасыз ету болып табылады
      Магистратураның табысты бітірушілері:
      • Заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді қалыптастыру және шешу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру;
      Туристік қызметті талдау, туризмді басқарудың ғылыми негізделген түрлерін таңдау мүмкіндігі;
      • олардың сандық және сапалық талдау мен синтездеу жетілдіру кезінде, процестер, құбылыстар мен жағдайларды сипаттау және болжау моделін құруға және пайдалану мүмкіндігі болу үшін жүйелі талдау негізінде;
      • кəсіби қызмет барысында компьютерлік технология бойынша жұмыс істеу жəне компьютерлік технологиямен жұмыс істеу мүмкіндігі;
      • ғылыми ақпараттың үлкен массивтерімен жұмыс істей білу, әр түрлі көздермен өз бетімен жұмыс істеу;
      • жұмыстың нәтижелерін есептер, рефераттар, мақалалар, жұмыстар түрінде көрсету мүмкіндігі;
  • B) Сипаттамалары
    • 1.Сабақтың тақырыбы / пәні
    • Негізгі пәндер:
      Тарих және философия ғылымы
      Шетел тілі (кәсіби)
      Педогогика
      Психология
      Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
      Академиялық хат
      Жоғары мектептегі оқытудың әдісі мен технологиясы
      Туризм және қонақ үй бизнесі үшін шығындарды басқару
      Туристік индустрияның заманауи зерттеулері
      Туризмді стратегиялық жоспарлау
      Туризм индустриясында корпоративтік мәдениет және персоналды басқару
      Әсер экономикасы
      Туризм индустриясында бизнесті ұйымдастыру
      Ішкі туризмнің технологиясы
      Сервис экономикасы
      Қолданбалы туропрейтинг
      Туризм экономикасы
      Туристік нарықтың дамуының қазіргі заманғы үрдістері мен болжамдары
    • 2.Жалпы ақпарат/Мамандандыру
    • 6М090200 "Туризм" мамандығы білім беру бағдарламаларын іске асырғанда, негізделген модульдік принципте оқу жоспарларын пайдалану сынақ бірлік жүйесін және тиісті білім беру технологиялары оқу үдерісінің ұйымдастыру кредиттік-модульдік жүйесі қолданылады
    • 3.Бағыт
    • Қызмет көрсету
    • 4.Ерекшеліктері
    • туризм саласындағы ғылым магистрі дайындау, ұтқырлық және халықаралық тәжірибеде қатысушы игерілді білімін нығайту
  • C) Жұмыспен қамту және одан әрі білім беру
    • 1.Жұмыспен қамту-Түлектердің кәсіби қызметінің объектілері:
      Ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау: туризм, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде мамандарды дайындау оқу орындары, үкіметтер, туризм байланысты ұйымдар (министрліктер, әкімдіктер, олардың өңірлік бөлімшелері мен құрылымдары), туризм айналысатын мемлекеттік және жеке компаниялар, қонақ үй және мейрамхана бизнесі және туристік бейініне, туристік компаниялардың маркетингтік қызметтер, қонақ үй және мейрамхана кешендерін, туризм инфрақұрылымы объектілерінің консалтингтік компаниялар.
    • 2.Біліктілікті арттыру
    • PhD докторантура
  • D) Оқыту стилі
    • 1.Оқуға және оқуғадеген көзқарас
    • Оқу процесінде инновациялық білім беру технологиясы бойынша сабақтар (іскерлік ойындар, кейс-әдіс, тренингтар, кәсіпорындар мен мекемелерде өткізілетін сабақтар, дөңгелек үстелдер талқылаулар, жеке және топтық проекттер құру). Оқу курсында кәсіпорындардың және институттардың өкілдерімен кездесулер қарастырылған.
    • 2.Бағалау әдістері Өзіндік және құрдастарының сыни өзін-өзі бағалауы, жобалық есептер, нақты деректерді бағалау, сыни оқиғаларды талдау, семинарлар. Мақалалар мен презентациялар.
  • E) Бағдарламалық қамтамасыз етуі
    • 1.Жалпықұзыреті Бағдарлама циклдің екінші деңгейіндегі академиялық бағдарламалардың сапасын қамтамасыз ету үшін жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес келеді.
      Бұл екінші циклдің күтілетін түлектерінің жалпы құзыреттілігін (негізгі дағдылар ретінде де белгілі) қамтиды (http://adilet.zan.kz/rus/docs/P1200001080 қараңыз).
      Төмендегі құзыреттер осы бағдарламаның қысқаша және ең тән құзыреттілігін білдіреді:
      ЖК1
      Ғылыми зерттеу әдіснамасын, психологиялық-педагогикалық қызмет негіздерін және кәсіби салада өзін-өзі жүзеге асыру үшін шет тілді білім беру бөлігінде тереңдетілген коммуникативтік дағдыларды игеру
      ЖК2
      Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, академиялық сауаттылық дағдыларын және математикалық аппаратты пайдалана отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын және кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру
      КК1
      Экономикалық деректерді өңдеу, есептеулерді талдау және алынған қорытындыларды негіздеу үшін құрал-саймандық құралдарды меңгеру
      КК2
      Туризмді дамыту әлеуетін болжау және ресурстарды бағалау саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және ұсыну, зерттеу әдістерін таңдау және міндеттерді қоя білу
      КК3
      Туристік өнімді жылжыту және іске асыруды қалыптастыру бойынша туристік қызметті жоспарлау, жобалау және жүргізу дағдысы болу
      КК4
      Туризм саласындағы ғылыми зерттеу нәтижелерін есептер, қолданбалы әзірлемелер, баяндамалар, жарияланымдар және көпшілік талқылаулар түрінде көрсете білу
    • 2.Өзіндік құзыреттілік
      туризм саласында заманауи білімдер мен түсініктерді көрсете білу
      дәлелдер тұжырымдау және қонақжайлылық пен туризм саласындағы проблемаларды шешу, құқықтық және өзге де ақпаратты, әлеуметтік-экономикалық, қаржылық, инвестициялық, компиляциялау талдау және интерпретациялау алады
      өз талдау әдістері, кәсіби салада негіздеу қабылданған және іске асырылуда шешімдер қабілетті болуы, іс жүзінде нәтиже қолдануға дайын болуы
      жаңа идеялар мен оларды қолдануды, оның ішінде ғылыми зерттеулер контексінде дамытуға дайын болыңыз
  • F) Осы бағдарламаның оқу нәтижелерінің толық тізімі
    • Кәсіптік практика жағдайында, ұйымдарда, мекемелерде және компанияларда жұмыс істегенде, түлектер келесі мүмкіндіктерді көрсете алады:
      • идеяңыз бар:
      зерттелетін мәселелер бойынша ғылыми бағыт бойынша;
      қазіргі заманғы туристік нарықтың дамуының негізгі тенденциялары туралы;
      туристік қызметтің заңдары мен олардың көріністері туралы;
      қазіргі заманғы туристік жүйенің және туристік нарықтың даму үрдістерін ғылыми тұрғыдан негіздеу;
      білу:
      халықаралық туристік нарықтар мен құралдар
      ғылыми жұмыстың психологиялық және әлеуметтік факторлары;
      ғылыми зерттеу әдіснамасы және әдістері;
      ғылыми нәтижелердің түрлері: бір факт, эмпирикалық қорыту, модель, құқық, құқық, теория;
      • теориялық және эконометриялық модельдерді құру дағдыларына ие болу
      қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді қалыптастыру және шешу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүргізу;
      туристік қызметті талдау, туризмді басқарудың ғылыми негізделген түрлерін таңдау;
      жүйелік талдау негізінде, процестерді, құбылыстарды және жағдайларды сипаттау және болжау үшін үлгілерді құру және пайдалану, олардың сапалық және сандық талдауын және синтезін жүргізу;
      кəсіби қызмет барысында компьютерлік техника жəне компьютерлік жұмыс бойынша бағдарлау;
      Ғылыми ақпараттардың үлкен массивтерімен жұмыс істеу үшін, әртүрлі көздермен өз бетімен жұмыс жасау;
      жұмыстың нәтижелерін баяндамалар, рефераттар, мақалалар, жұмыстар түрінде көрсету;
      • дағдылары бар:
      жалпы ғылыми әдіснама, логика және ғылыми зерттеулердің технологиясы;
      дербес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;
      кəсіби қызметтегі білімін жаңарту, жаңа ақпаратты белсенді пайдалануды қамтамасыз ету;
      құзыретті болыңыз:
      ақша, қаржы, туристік нарық және туризмнің басқа салалары, сонымен қатар педагогика және психология салаларында.
  • Пәннің аты: Ғылым тарихы мен философиясы
    • Пререквизиттер: философия, политология, культурология.
    • Постреквизиті : Қарым-қатынас кәсіби-педагогикалық негіздері
    • Мақсаты: ерекше ғылыми білімді, қарқыны мен тарихи даму үрдісін зерделеу заңдылықтар мен өндіру жөніндегі қызметті алынған өздерінің тарихи социокультурном өзгеретін тұрғысынан қарау.
    • Пәннің қысқаша сипаты: Ғылым тарихы мен философиясы пәні. Философия және методология сала ретінде философиялық білімнің негізінде. Жүйелік тәсілді әдіснамасы. Философия және әдіснама синергетики. Ғылым пайда болуы мен қалыптасуы. Қайта өркендеу дәуірінде орта ғасыр және дүниежүзіндегі Ғылым жаңа күш. Ғылым - классикалық ғылым новоевропейская даму сатысы. Ғылымды дамытудың негізгі тұжырымдамасы мен бағыттарын және постнеклассического кезеңінің классикалық емес. Ғылыми таным құрылымы мен деңгейлері. Мировоззренческие ғылым негіздері. Философиялық ғылым және ғылыми негіздері көрініс береді. Ғылым кәсіп ретінде. Мұратты мақсаттары мен нормаларды ғылым. Функцияларды ғылым. Ғылыми дәстүрлері мен ғылыми революция. Табиғи және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және Гуманитарлық ғылымдар тарихы мен философиясы. Қазіргі заманғы ғаламдық өркениет философиялық проблемаларды даму.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • А. қызмет табиғатты, құрылыс, ұйымдастыру және оның жұмыс істеу принциптері зерттеулер; генезис және тарихын ғылыми және философиялық ойлар оның модельдерді, бейнелер мен өзара байланысы тұрғысынан ойлау; мәнерлер ғылым қалыптастыру; Тарих және философия ғылым іргелі негізі мен ұғымдық аппараты; білімді, ғылыми-зерттеу қызметін қалыптастыру мен дамыту өндіру заңдылықтарын ғылыми пәндер; негізгі принциптері. Тарих және философия ғылым социокультурных туралы ұсыныс болуы айрықша ерекшеліктері; түсініктер еркін пайдалану; әмбебап байланыс құбылыстар, оның мәнін түсіну ғылымның даму динамикасын білуге; дербес тексерілу жаңа общетеоретических мәселелері; Ғылым мен рефлексияға машықтары мен философиялық талдаудың тәсілдерімен ие болу.
    • В: Оған сәйкес ақпарат теориялық білімі мен түсіністік пайдалана білу қабілеті деңгейі іс жүзінде ғана ой елегінен коммуникатив деңгейі белгіленеді.
    • C. Сынға алу, сол немесе өзге де елеулі түрде негіздеуге және ұсынуға рұқсат етілген пайымдаулар, жылғы жеңіл-желпі; шындыққа құбылыстар арасындағы өзара байланысты ашып көрсетуге; Оны қоршаған шындықты айқындауға және талдауға, көру осы өзгерту және дамыту; Философия мен заңдар фрагменттерін шындықтың философия әдістерді қолдана отырып талдау жүргізуге; Ғылыми таным әдіснамаға ие болу; Қатаңдық өлшемдеріне сәйкес қызметті жүзеге асыруға қажет дәлелдемелерді жүйесін жүзеге асыруға информациялық-іздестіру талдамалы синтетикалық қызметі.
    • D. Хабарлар аудиторияның ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі нысандағы ақпарат беруге және сапқа тұрғызу коммуникативтік процесс.
    • E. Дербес жұмыс дағдыларын және кәсіптік әбден жетілдіруге қажеттілікті арттыру және дамыту мақсатында личностном өмір бойы білім алу.
    • Оқытушының Т.А.Ә: Клишина М.В.
  • Пәннің аты: Психология
    • Пререквизиттер: философия, социология, культурология.
    • Постреквизиті: Педагогика, Педагогикалық практиканың әдістері мен технологиялары.
    • Мақсаты: магистранттарды жоғары білім беру психологиясының негіздерінде оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысында олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту.
    • Пәннің қысқаша сипаты: Кіріспе. Жоғары мектеп психологиясының пәні, міндеттері және құрылымы. Жоғарғы мектеп психологиясының жаһандық объектісі ретінде білім беру. Оқу үрдісінің психологиялық негіздері. Оқу процесінде студенттердің танымдық белсенділігінің психологиясы. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Оқу үрдісін басқару. Оқу - білім беру қызметінің пәні. Білім беру үдерісінің психологиялық негізі. Жоғары білім берудегі білім беру мәселесі. Білім беру және кәсіби өзін-өзі тануды қалыптастыру. Кәсіби бағытталған жеке тұлғаның психодиагностикасы мәселелері. Студенттер мен оқытушылардың психологиялық кеңес беруі, маманның болашақ кәсіби қызметінің бейінін ескере отырып. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы. Педагогикалық әсер психологиясы. Оқытушы мен студенттер арасында жеке тұлғааралық қарым-қатынас мәселесі.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • психология ғылымының даму перспективаларын білу және университет оқытушысының кәсіби қызметінде психологияның рөлін түсіну;
    • адамның мінез-құлық ерекшеліктерін және психологиялық әсерін студенттер мен студенттік топтарға оқытудың кәсіптік қызметтің әртүрлі салаларында қолдану;
    • педагогикалық процестегі қақтығыстарды басқарудағы психологиялық әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін, білім беру процесінің тиімділігін және оңтайландырудың психологиялық факторларын, студенттердің білім беру және танымдық белсенділігін ынталандыру және т.б. талдау және синтетикалық іс-әрекеттерді жүзеге асырады. және осы негізде қорытынды жасайды;
    • психологиялық диагностикалық әдістердің нәтижелерін түсіндіру, оқу үдерісінің психологиялық факторларын және студенттің әртүрлі байланыс түрлеріндегі оқу-танымдық қызметін (сипаттамалар, сілтемелер, жобалар, мини-зерттеулер және т.б.) зерттеу.
    • жеке даму мен кәсіби өзін-өзі оқыту қажеттілігі.
    • Оқытушының Т.А.Ә: Кенжебаева С.К.
  • Пәннің аты: Педагогика
    • Пререквизиттер: «Психология», «Ғылым тарихы мен философиясы».
    • Постреквизиті: «Жоғары білім берудегі оқыту әдістері мен технологиялары».
    • Мақсаты: болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындарының педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздерін, оқытудың заманауи технологияларын, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау мен ұйымдастыруды, сондай-ақ, оқытушы мен студенттің университеттің оқу үрдісіне пәндік-тақырыптық өзара әрекеттесуін коммуникациялық технологияларды меңгеру, жоғары оқу орнының кәсіптік және педагогикалық мәдениетін меңгеру.
    • Пәннің қысқаша сипаты: Педагогика ғылымы және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Қазақстанда жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдістемесі. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының кәсіби және коммуникативті құзыреттілігі. Жоғары білім берудегі оқыту (дидактика) теориясы. Жоғары білімнің мазмұны. Жоғары білім берудің кредиттік жүйесі негізінде оқу үрдісін ұйымдастыру. Дәстүрлі және инновациялық әдістер мен оқытуды ұйымдастыру түрлері. Жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология шарттарында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. Жоғары білімнің ғылыми қызметінің теориясы. НИРС. Жоғары мектеп білім берудің әлеуметтік институты және тұлғаны қалыптастыру маманы. Жоғары білім жүйесіндегі куратор. Жоғары білім менеджменті.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • А) педагогикалық ғылымның өзекті мәселелері, жоғары оқу орнының оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні және жоғары білім беру педагогикасының негіздерін білу, педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім мазмұны, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологиялары сияқты ұғымдарды игеру;
    • B. педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, оқиғаларды қоршаған ортаның шындықтарынан ажырата білу және оларды педагогикалық ғылым тілінде сипаттау; педагогикалық теорияның заңдарына сүйене отырып, педагогикалық жағдайлардың дамуын түсіндіру және болжау; білім беру мен тәрбиелеудің жаңа тұжырымдамаларына негізделген оқу процесін жобалау; білім беру мен тәрбиелеу үдерісінде шығармашылық даму ортасын құру; әртүрлі мамандықтар бойынша оқу-әдістемелік және ақпараттық кешендерді дамыту;
    • C. Маңызды тапсырмаларды шешуде ақпараттық-іздеу және аналитикалық және синтетикалық әрекеттер әдістерін қолдануға; ғылыми, сыни талдау негізінде әлеуметтік, ғылыми немесе этикалық мәселелер бойынша пікір қалыптастыруға және әлеуметтік процестерді, құбылыстарды және фактілерді түсіндіруге;
    • D. аудитория ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі байланыс түрлерінде ақпарат беру; кәсіби және айналадағы қоғаммен өзара іс-қимыл жасауға, топта жұмыс істеуге, топтағы әр түрлі әлеуметтік рөлдерге ие болуға;
    • Е. Өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын арттыру және жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту; тәжірибеден пайда табу, өздерінің білімінің қарым-қатынасын ұйымдастыру және оларға тапсырыс беру, өз қызметінің перспективаларын көру.
    • Оқытушының Т.А.Ә: Муликова С.А.
  • Пәннің аты: Шетел тілі (кәсіби)
    • Пререквизиттер: Шет тілі, қазақ / орыс тілі курстары көлемінде.
    • Постреквизиті: B2 халықаралық стандарттар деңгейінде шет тілін игеру, сондай-ақ LSP - арнайы мақсаттағы тіл.
    • Мақсаты: болашақ шебердің кәсіби жұмысында белсенді тілдік дағдылар мен дағдыларды одан әрі дамыту негізінде шет тілдерін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету.
    • Пәннің қысқаша сипаты: The organization of the financial industry. Regulation and Deregulation. Indefinite. Parts of speech – General overview. Retail banking. Commercial and investment banking. The future of bank branches. Continuous. Business correspondence 1 Formal and informal style 1. Perfect, Perfect Continuous. Revision of grammar and lexical material. Loans and credit. Business correspondence. Модульдік етістіктер: may, must, to be to, to have to, should. Accounting. Types of Accounting. Central banking. Monetary policy. Money and banking. Герундий. Герундия аудармасының негіздері. Types of banks. Banking system. Financing international trade. Clarifying Incoterms. Revision of grammar and lexical material. Meeting 1. Meeting 2 Controlling meetings. Concluding a meeting. Сөйлемнің типтері. Foreign exchange. Foreign exchange markets. Exchange rates. Currency trading. Қиын сөйлемдер. Sheet 1. Balance Sheet 2. Asset management. Regulating the financial sector. Revision of lexical and grammar material. Final test.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • А. Ағылшын тілінде диалогтық және монологтық сөйлеуді жүзеге асыру мүмкіндігі;
    • B. Кәсіби, іскерлік және күнделікті тақырыптар бойынша пікірталастар жүргізу;
    • С. Ағылшын тілінде сөйлеуді тыңдау (кәсіби терминология);
    • D. Іскерлік жазбаша қарым-қатынас дағдысын меңгеру;
    • Е. Сөздерді сөздікпен және сөздіктерсіз мамандық бойынша оқу және аудару;
    • F. Оқу мазмұнын түсіну;
    • G. Оқу мазмұнын беру;
    • H. Анықтамалық әдебиеттерді пайдалану (түсіндірме және басқа сөздіктер, анықтамалықтар, энциклопедиялар).
    • Оқытушының Т.А.Ә: Аубакирова Г.Т.
  • Пәннің аты: «Туризм индустриясының заманауи зерттеуі» 2 кредит / 3 ECTS
    • Пререквизиттер: «туризмология негіздері», «Туристік бизнесті ұйымдастыру және жоспарлау».
    • Постреквизиті: «Кіру туризмінің технологиясы», «Қолданбалы туроперейтинг», «Туризм экономикасы»
    • Курстың негізгі мақсаты жаһандық туризм индустриясының қазіргі заманғы трансформация туралы сектор аралық ұлттық-шаруашылық кешен ретінде және экономиканың секторы ретінде туризм индустриясының туралы қазіргі заманғы идеялар шеберлерінің қалыптастыру болып табылады.
    • Пәннің қысқаша сипаты: - ішкі және сыртқы қатынастарды зерттеу үшін әдістемелік негіз ретінде туризм индустриясының зерттеу жүйелі көзқарас студенттердің Кіріспе, тұрақты құрылымы туризм және рекреациялық жүйелерін қалыптастыру тетіктерін құру; - шекаралары танысу және қазіргі заманғы туризм индустриясын құрылымы, оның дамуының негізгі кезеңдері; Әлемдік туристік индустриясының соңғы трансформация, туризм инновациялық маркетинг тұжырымдамасы танысуға; - туризм индустриясының Қазақстан заманауи жоғары өнімділігі қалыптастыру мәселелерімен танысу.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • заманауи туризм индустриясының компоненттерін талдау және синтездеуге кешенді жүйелік тәсіл;
    • туризм индустриясының әлемдік, өңірлік және ұлттық деңгейлердегі тәжірибесін жалпылау;
    • Қазақстан Республикасындағы туризм индустриясының даму проблемаларын бағалау, осы дамудың жағдайына әсер ететін жағдайлар мен факторларды практикалық талдау;
    • ЮНВТО материалдарына және басқа да туристік ұйымдардың жұмысына шетел тәжірибесін пайдалану үшін бағдар беру.
    • Алдыңғы пәндер тізімі: туризм негіздері, туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру.
    • Оқытушының Т.А.Ә: Матаева Б.Т.
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: Философия, тарих және философия ғылымы.
    • Постреквизиттер: зерттеу тәжірибесі, магистрлік диссертация жазу
    • Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктерін,әдістерін және кезеңдерін зерттеу.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: ғылым және ғылыми зерттеулердің функциялары,білім кещенін қалыптастыру туралы мәні,рөлі және олардың ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі кезеңдерімен өзара байланысы.Қоғамдық дамуға қажетті институт және әлем жайлы идеялардың үнемі дамып келе жатқан жүйесі ретінде ғылым туралы теориялық ұсынулар ашылатын болады.Бұл курс шеңберінде ғылыми зерттеулердің мәні мен мазмұны,әдіснамасы және логикалық негіздері жайында білім ұсынылатын болады.Сондай-ақ,зерттеулерді жоспарлау және ғылыми ақпаратты жинау сияқты ғылыми-зерттеу жұмысының бастапқы кезеңіне қажетті дайындықтар,ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері оқытылатын болады.Тұтастай алғанда бұл курс ғылыми-зерттеу жұмысының жалпытеориялық және практикалық мәселелерін ұйымдастыруын және басқаруын кешенді зерттеуге бағытталған.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • берілген курсты оқу кезінде магистрант негізгі ұғымдарды,ғылыми және инновациялық қызметтің соңғы шарттарына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмысының әдістері мен жүзеге асыру кезеңдерін білетін болады.
    • Оқытушының аты-жөні: к.э.н., доцент Улыбышев Д.Н.
  •  «Қазақстанның ұлттық экономикасындағы ғылым» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: Философия, тарих және ғылым философиясы, макроэкономика.
    • Постреквизиттер: қазіргі заманғы үрдістер және туристік нарықтың даму болжамдары, Қолданбалы туроперейтинг
    • Мақсаты: ғылыми салада, оның даму сандық және сапалық сипаттамалары, халық шаруашылығының басқа да кіші елдің ғылыми секторының өзара іс-қимыл негізгі элементтерін анықтау үшін, толық Қазақстан ұлттық экономикасының қатысты институты, оның мақсаттары, міндеттері мен функцияларын ғылым түсіну магистранттарға қажетті білім беру; Қазақстандағы ғылыми сектордың, сондай-ақ дамыған және дамушы елдердің жұмыс істеуінің өзекті мәселелерін жан-жақты түсіну.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Қазіргі экономиканың инновациялық дамуының теориялық негіздері. Ғылым туралы қазіргі заманғы идеялар. Ғылыми институт және оның компоненттері. Зияткерлік капитал ғылымның негізгі ресурсы ретінде. Ғылым - кәсіби қызмет түрі. Ғылыми саланы ұйымдастырудағы шетелдік тәжірибе (АҚШ, Еуропалық Одақ, Ресей, Жапония). Қазақстанның ғылыми секторын дамыту тенденциялары. Ғылым мен мемлекеттің өзара байланысы. Ғылым мен бизнестің өзара байланысы. Ғылымның инфрақұрылымы. Ғылыми қызметті құқықтық реттеу. Ғылыми зерттеулерді дайындау. Ғылыми зерттеулерді сүйемелдеу.
    • Күтілетін нәтижелер: қазіргі заманғы нарықтық экономиканың негізгі элементі, халық шаруашылығының басқа да кіші ғылым өзара іс-қимыл, сондай-ғылым қалыптасуы мен дамуы, әлеуметтік дамуының заманауи тұжырымдама контексінде ғылым саласындағы туралы білімді меңгеру үшін
    • А. Әлеуметтік дамудың заманауи тұжырымдамалары, ғылымның қалыптасуы мен даму қазіргі заманғы нарықтық экономиканың басты элементі, ғылымның ұлттық экономиканың басқа кіші жүйелерімен өзара әрекеттестігі тұрғысынан ғылыми саладағы білімін меңгереді.
    • B. ғылыми салада жұмыс істеуін тетіктерін, зерттеу үшін қаржыландыру көздері, нормативтік және құқықтық қолдау, ғылыми қызметі, ғылыми-зерттеу ұйымдастырушылық қолдау туралы алған білімдерін қолдана білу керек.
    • С. дәлелді және логикалық қолданбалы зерттеу әдістері, ғылыми жұмыстарды дайындау мен жазу, қазіргі заманғы экономика ғылымның рөліне қатысты өз ұстанымын дәлелдеуге.
    • D. Қазақстан ғылымының мемлекеттің ең өзекті мәселелері бойынша талқылау, өз дамуында мемлекет пен бизнестің рөлі туралы өз ұстанымын шеңберінде ғылымды дамытудың сандық және сапалық параметрлерін жинау және түсіндіру.
    • E. ғылыми еңбектері (өтініштер, мақалалар, жобалар) жазу, дағдылары мен ұжымдық зерттеудің өзін-өзі ұйымдастыруды меңгеру.
    • Оқытушының аты-жөні: экономика ғылымдарының кандидаты, доцент Улыбышев Д.Н.
  • «Жоғарғы оқу орындарында оқытудың әдістері мен технологиялары» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: педагогика, психология
    • Постреквизиттер: педагогикалық тәжірибе
    • Мақсаты: Университетте оқу үдерісін жоспарлау, дамыту және ұйымдастырудағы құзыреттілікті қалыптастыру.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Қазақстандағы жоғары білім беруді реформалау және жаңғыртудың басымдықтары. Университет оқытушысының әдістемелік жұмысының мазмұны мен формалары. Жоғары оқу орындарында студенттерді оқытуды ұйымдастырудың түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен құралдары. Жоғары білім берудегі қазіргі заманғы технологиялар.
    • Күтілетін нәтижелер: Педагогикалық ғылымның даму перспективаларын білу және университет оқытушысының кәсіптік қызметі, технологиялық білімнің мәнін түсіну; кәсіптік қызметте оқу пәндерінің мақсаттары мен мазмұнын, мамандарды даярлаудың тиімді педагогикалық технологияларына барабар оқыту әдістемесін қолдану; ЖОО-да білім беру әдістерін, құралдарын, нысандары мен технологияларын мүмкіндіктері мен шектеулерін бағалауға арналған аналитикалық және синтетикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыруға, осы тренингтерді көрсететін және осы негізде тұжырымдар жасайтын; позитивті педагогикалық тәжірибені, білім беру материалдарын және студенттің білім беру және танымдық әрекеттерінің әртүрлі байланыс түрлеріндегі (рефераттар, есептер, сараптамалық пікірлер, мини-зерттеулер және т.б.) түсіндірмелерін ұсыну; жеке даму және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі.
    • Оқытушының аты-жөні: т.ғ.к., доцент Кенжебаева С.К.
  • «Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері» 3 кредита/ 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Педагогика», «Психология»
    • Постреквизиттері: педагогическалық тәжірибе
    • Пәннің максаты: «Кәсіби педагогикалық қарым - қатынас негіздері» пәннің оқыту процесінде болашақ педагог- тәрбиешілердің кәсіби іс-әрекетін қалыптастырып, кәсіби педагогикалық қарым - қатынастың теориялық білім негіздерімен қаруландыру. Сөйлеу мәдениетінің өлшемдерін, нормаларын және қарым - қатынас құрылымының мәнін ашып көрсету.
    • Пәннің қысқаша сипаты: Кәсіби - педагогикалық қарым- қатынастың жүйесі және оны ұйымдастырудың технологиясы. Конфликтінің басты белгілері ретінде. Кәсіби - педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті. Кәсіби -педагогикалық қарым - қатынас функциялары, стильдері мен түрлері. Кәсіби-педагогикалық қарым - қатынас туралы түсінік. Коммуникацияның вербальді құралдары. Мамандандырылған коммуникация. Коммуникация түрлері. Коммуникатор тұлғасы. Коммуникацияны үрдіс және құрылым ретінде түсіну. Қарым-қатынас және коммуникация. Коммуникация теориясының пәні.
    • Күтілетін нәтижелер: магистрант білу қажет: білім беру мекемесінде тәрбие әрекетінің мазмұнының терең білімін көрсету; магистранттардың өзіндік жұмысының ұйымдастыру; тәрбие тәжірибесін және педогогиканың заманауи тенденцияларын бағалау.
    • Лектордың Т.А.Ә.: Д.п.н., профессор Минжанов Н.А.,к.э.н., профессор Клишина М.В
  • Академиялық хат (Academic Writing)
    • Пререквизиттер: Шет тілі, Кәсіби шет тілі.
    • Постреквизиттер: МҒЗЖ, магистрлік диссертация
    • Мақсаты: магистранттарда академиялық дискурстың ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жасай білу дағдыларын қалыптастыру. Өз ойларды жасау және барлық нақты және анық мәтіндік формада ұйымдастыру арқылы өз дәлелдерін құру қабілетін дамыту
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Академиялық хаттың концепциялары мен модельдері. Ғылыми мәтін және Академиялық хат. Жариялылық және коммуникация. Мәдениет, құрылым және әдебиет: ғылыми және ғылыми емес шекаралар. Жазу процесс, өнім және тәжірибе ретінде. Академиялық мәтіннің тұтастығы. Жазудың модельдері мен принциптері. Академиялық сауаттылық және хатты бағалау критерийлері. Хатты бағалаудың орындылығы. Идеяларды жазу және генерациялау процесін ұйымдастыру технологиялары. Жазу процесін ұйымдастыру. Идеяларды құру және ұйымдастыру технологиялары. Мәтін зияткерлік әрекет ретінде. Академиялық мәтін жүйе ретінде. Тұтас мәтінді ұйымдастыру. Мәтінді бейсызық ұйымдастыру практикасы: әдістен технологияға дейін. Академиялық және ғылыми мәтіннің логикалық және синтаксистік мәселелері
    • Күтілетін нәтиже: Осылайша, Академиялық хат курсын меңгеру нәтижесінде магистранттар:
    • білуі керек ‒ тұтас жүйе ретінде ғылыми (академиялық) мәтінді бейсызық құрудың негізгі принциптерін; ‒ ғылыми мәтіннің публицистикалық және көркем мәтіннен принципті айырмашылықтарын; ‒ ғылыми мәтінге қойылатын халықаралық нормалар мен талаптарды.;
    • істей алу керек: ‒ мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдану; ‒ мәтінді логикалық реттеу және оның элементтерін ұйымдастыру; ‒ мәтінмен жұмыс жасауда академиялық хаттың әртүрлі модельдері мен технологияларын қолдану; ‒ оқырмандармен өзара іс ‒ қимыл жасау, бөтен көзқарасты түсіну және құрметтеу; ‒ өзінің гипотезасын ұсыну және негіздеу, тезис қалыптастыру және гипотезадан тұжырымдарға мәтін құру; - әр түрлі дереккөздерден ақпаратты сыни бағалау, таңдау, жинақтау және пайдалану;Ф.И.О. лектора: Магистр старший преподаватель Жунусова А.К.
  • Хатта академиялық стиль
    • Пререквизиттер: Шет тілі, Кәсіби шет тілі.
    • Постреквизиттер: МҒЗЖ, магистрлік диссертация
    • Мақсаты: хаттың академиялық стилінің түрлерін, типологиясын және ерекшелігін оқу; коммуникацияның тиімді технологияларын, соның ішінде академиялық қоғамдастықта шолу; оның негізгі модификациялары қатарында ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдерін оқу; әртүрлі жанрлар мен стильдердің ғылыми мәтіндерін құру ережелерін оқу (ғылыми, ғылыми-оқу, ғылыми-көпшілік және т. б.); магистранттарды жариялау үшін ғылыми мәтінді жасау мен редакциялаудың практикалық дағдыларымен қамтамасыз ету; магистрантты дайындау бейініне сәйкес ғылыми қызметтің белгілі бір саласында академиялық дәстүр
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Ғылыми коммуникацияның ерекшеліктері. Академиялық хат және академиялық қауымдастық. Плагиат және дәйексөз мәселесі. Жазбаша ғылыми сөйлеу мәдениеті (ғылыми стиль және оның төсегі). Жүйелілік және логикалық. Диалогтық және интертекстуалды. Гипотеза. Рационалды түсіндіру. Аналогия. Псевдорассуждение. Сипаттама мен баяндауды қолдану ерекшеліктері. Ғылыми мақаланың негізгі компоненттері. Ғылыми мәтіндегі сөйлеу формалары.
    • Күтілетін нәтиже: Осылайша, Академиялық хат курсын меңгеру нәтижесінде магистранттар:
    • білуге:
    • Ресей және халықаралық зерттеу ұжымдарында жұмыс кезінде ауызша және жазбаша түрде ғылыми қызмет нәтижелерін ұсыну ерекшеліктері;
      • мемлекеттік және шет тілдеріндегі ғылыми коммуникация әдістері мен технологиялары;
      • мемлекеттік және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда ғылыми қызмет нәтижелерін ұсынудың стилистикалық ерекшеліктері;
    • ҒЗЖ жобаларын, гранттарды, өтінімдерді құрастыру үшін нормативтік құжаттар;
    • басылымға қолжазбаларды ресімдеу ережелері мен мазмұнына қойылатын талаптар
    • рецензияланатын ғылыми басылымдарда;
    • білу:
    • ресейлік және ресейлік жұмыс кезінде ғылыми қарым-қатынаста қабылданған нормаларды ұстану •
    • ғылыми және ғылыми-білім беру міндеттерін шешу мақсатында халықаралық зерттеу ұжымдарында;
      • мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми қарым-қатынаста қабылданған негізгі нормаларды ұстану;
    • диссертациялық жұмыстың тақырыбы бойынша ғылыми нәтижелерді ұсыну
    • рецензияланатын ғылыми басылымдардағы жарияланымдар;
    • ҒЗЖ нәтижелерін (соның ішінде диссертациялық жұмыс) академиялық және бизнес-қоғамдастыққа ұсыну;
    • меңгеруі:
    • Ресей немесе халықаралық зерттеу ұжымдарында ғылыми және ғылыми-білім беру міндеттерін шешу кезінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау дағдылары;
    • ғылыми және ғылыми-білім беру міндеттерін шешу бойынша Ресей және халықаралық ұжымдарда жұмысты жүзеге асыру кезінде коммуникацияның әртүрлі типтерімен;
    • мемлекеттік және шет тілдеріндегі ғылыми мәтіндерді талдау дағдысы;
      • мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның әртүрлі әдістері мен технологияларының тиімділігін сыни бағалау дағдысы.Ф.И.О. лектора: Магистр старший преподаватель Жунусова А.К.
  • «Туризм және қонақ үй бизнесі шығындарын басқару» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризм негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру».
    • Постреквизиттер: «Кіріс туризмінің технологиясы», «Қолданбалы турферинг», «Туризм экономикасы»,туризм шығындарды басқару практикалық аспектілерін енгізу теориялық білім негіздері, сондай-ақ:
    • Мақсаты.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Шығындарды басқару үдерісі. Шығындардың классификациясы шығындарды жоспарлау және есептеу, шығыстарды есептеуге арналған жүйелер мен әдістер. Өзіндік құнды есептеу әдісі. Қызмет көрсету секторындағы арнайы әдіс. Аудит шартының бюджеті
    • Күтілетін нәтиже: қонақ үй және мейрамхана бизнесінің шығындарын басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамалары саласында білім алу; қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар, фирмалар мен компаниялар шығындарын өз бетінше басқара алады.
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Кенжебеков Н.Д.
  •  «Туризмді және қонақжайлылықты басқару мен маркетингтің өзекті мәселелері» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туристік бизнес жоспарлау және ұйымдастыру», «Мейрамхана бизнесі мен қонақ үй бизнесін жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Постреквизиттер: «Ішкі туризмнің технологиясы», «Қолданбалы туризм», «Туризм экономикасы»,
    • Мақсаты: қонақ үйлер мен мейрамханаларда клиенттерге қызмет көрсету үдерістерін маркетингтік басқарудың практикалық аспектілерімен танысу, сондай-ақ теориялық білімдердің негіздерін беру
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Мейрамхана бизнесі мен қонақ үй бизнесін басқару және маркетинг тұжырымдамасының теориялық негіздері. Мейрамхананы басқарудың ұйымдастырушылық негізі. Технологиялық процестерді бақылау. Мейрамхана бизнесін басқару мен маркетингтің экономикалық негіздері. Бизнес-жоспар - мейрамхана бизнесінің негізі. Ресторан бизнесінің бағалары мен бақылауы. Шағын мейрамхана бизнесі мен болашағы
    • Күтілетін нәтиже: қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару және маркетинг теориялық негіздері мен тұжырымдамалары саласында білім алу; тауарларды, бағаларды, өткізуді және қонақжайлылық саласындағы өнімнің маркетингтік шешімдерін қабылдауға әсер ететін факторларды зерделеу; маркетингтік ақпаратты іздестіру, жинау, талдау, байланыстық байланыстарды анықтау және нарықтық ортадағы процестерді байланыстыру және қонақ үй және мейрамхана бизнесін маркетингтік шешімдерді негіздеу үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу; қонақжайлылық саласында кәсіпорындардың, фирмалардың және компаниялардың маркетингтік қызметінде өздігінен түзетулер енгізе алады.
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Кенжебеков Н.Д.
  • «Туризмнің стратегиялық жоспарлауы» 2 кредит / 3 ECTS
    • Пререквизиттер: Туризм индустриясының теориялық және әдіснамалық мәселелері, туристік нарық құрылымы
    • Постреквизиттер: Туризм экономикасы, туризмдегі ойын-сауық бағдарламалары
    • Мақсаты: Туристік нарықтың шаруашылық бірлігінің макро деңгейінде стратегиялық жоспарлаудың, бағдарламалаудың, жобалаудың әдістемесі, жоғары туризм менеджерінің негізгі қызметі ретінде стратегиялық жоспарлаудың тұтас көзқарасын қалыптастыруды зерттеу.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Туристік индустрияның стратегиялық қызметінің сыртқы және ішкі ортасының факторларын ескере отырып, туристік нарықтың экономикалық бірлігі деңгейінде негізгі стратегиялық жоспарлауды меңгеру.
    • Күтілетін нәтижелер: туризмді бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың құндылығы мен компоненттерін меңгеру
    • Оқытушының аты-жөні: ф.ғ.к., доцент Замбинова Г.К.
  • «Туризмдегі еңбек нарығының экономикасы» 2 кредит / 3 ECTS
    • Пререквизиттер: Экономикалық теория, Басқару, Микроэкономика, Макроэкономика, Экономикалық және математикалық әдістер және модельдеу.
    • Постреквизиттер: туризм экономикасы, туризмдегі ойын-сауық бағдарламалары, кіріс туризм технологиясы
    • Мақсаты: кәсіпорын экономикасының экономикалық мәнін, нарықтық экономиканы қалыптастыру жағдайындағы рөлі мен функцияларын білу. Курсты зерттеуде кəсіпорындардың жұмыс істеуі туралы заңнамалық жəне нұсқаулық материалдарды зерттеу өте маңызды. Кəсіпорындардың тәжірибесін салыстыру керек, осы негізде кəсіпорындарды басқарудың тиімді əдістері, формалары мен əдістері бойынша іздеуге болады.
    • әрине қысқаша сипаттамасы, өзіндік шығармашылық ойлау дағдыларын алған білімге негізделген студенттерді дарыту, студенттер нарықтық инфрақұрылымын қалыптастыру жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеу негізгі қағидаларын меңгеру көмектесетін іскерлік кең ауқымды мәселелерін түсіну және экономиканы дамыту үшін қазіргі заманғы талаптарға сәйкес оларды шешу жолдарын дамыту қабілетін дамыту болып табылады Болашақ мамандардың тұрақты объективті дүниетанымын қалыптастыруды қамтамасыз ету.
    • Күтілетін нәтижелер: статистикалық байқаулар мен салыстырмалы талдау әдістерін меңгеру, математикалық модельдер, графикалық ұсыну әдістері және т.б.
    • Оқытушының аты-жөні: ф.ғ.к., доцент Замбинова Г.К.
  • «Туризм индустриясында корпоративтік мәдениет және персоналды басқару» 2 кредит / 3 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризм негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Постреквизиттер: «Кіріс туризмінің технологиясы», «Қолданбалы турферинг», «Туризм экономикасы»,
    • Мақсаты: туристік индустрияда корпоративті мәдениеттің негіздерін және персоналды басқарудың теориялық және тәжірибелік дағдыларын зерттеу.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Қазіргі әлеуметтік-экономикалық жүйеде тұтынушы. Ұйымды басқарудың заманауи ұғымдары бойынша тұтынушы. Туристік салада тұтынушылармен қарым-қатынасты қалыптастыру құралдары. Корпоративтік мәдениет және туристік ұйымдардың ресурстарын басқару жүйесіндегі орны. Корпоративтік мәдениетті қалыптастыру элементтері және оның өзара әрекеттесу механизмі
    • Күтілетін нәтижелер: магистранттар туризм индустриясын дамыту проблемалары туралы ақпаратты және осы дамуды қозғайтын факторлар мен факторларды практикалық талдаудың нәтижелерін көре білуі керек; магистранттар туризм саласында персоналдың өзіндік жұмысын басқару дағдыларын жетілдіруі керек.
    • Оқытушының аты-жөні: экономика ғылымдарының кандидаты, доцент Жүсіпова А.К.
  • Ұйымдастыру-басқару қызметіне заманауи тәсілдер
    • Пререквизиттер: «Туризмология негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдстыру ».
    • Постреквизиттер: "Туризмдегі қызметтер сапасын басқару мәселелері", " Туристік өнімді жылжыту»
    • Мақсаты: бәсекеге қабілетті өнім жасаған нарық жағдайына байланысты туристік ұйымдардың мақсаттары мен іс-қимыл бағдарламасын түзетуді үйренеді.
    • Курстың қысқаша мазмұны: туристік кәсіпорынды басқару жүйесінің мазмұны мен элементтері, басқару жүйесінің ұйымдық құрылымының типтері, туристік кәсіпорынның экономикалық Тәуекелдерін басқару жүйесі, туроператорлық қызметті класификациялау және басқару, туристік фирманың персоналын басқарудағы психологиялық аспектілер, туризм саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
    • Күтілетін нәтижелер: Бұл курсты оқу кезінде магистрант Қазақстан Республикасында және шетелде туристік қызметті басқаруды ұйымдастырудың негізгі аспектілерін анықтай алады.
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Жуспекова А.К.
  • Әсер экономикасы
    • Пререквизиты: «Туризмология негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдстыру ».
    • Постреквизиттер: Зерттеу практикасы
    • Мақсаты: туристік кеңістіктегі әсер экономиканың қалыптасу және даму мәселелерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдерін жүйелендіріп баяндау, сондай-ақ туристік индустрияның дамуын қамтамасыз ететін ғылыми-негізделген шешімдер қабылдау үшін теориялық-практикалық білім базасын қалыптастыру..
    • Курстың қысқаша мазмұны: қызмет көрсету саласының ерекше бағыты ретінде экономиканы қалыптастыру алғышарттары. Экономикалық талдаудың мәні ретіндегі әсер. Турист және оның тұтынушылық тәртібі. Туристік кеңістік-туристік әсерлерді қалыптастырудың негізі. Туристік әсер ерекше туристік өнім ретінде. Ойын-сауық индустриясының бөлігі ретінде құмар ойындар. Анимация және оның түрлері. Туристік нысанның анимациясы және ұйымдық құрылымы. Туристік анимациялық бағдарламалар. Мейрамхана анимациясы. Отбасылық бос уақытты ұйымдастыру. Жастардың бос уақытын ұйымдастыру. Анимациялық қызметтер нарығын сегменттеу.
    • Күтілетін нәтижелер: пәнді оқу барысында болашақ мамандардың әсер экономикасы үрдісінің негізгі құрамдастары туралы түсінігі қалыптасады; туристік Бейне туралы білім кешені пайда болады, бұл әсер экономикасының негізін құрайды.
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Жуспекова А.К.
  • Туризм индустриясындағы инновациялар
    • Пререквизиттер: «Туризмология негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдстыру ».
    • Постреквизиттер: Зерттеу практикасы
    • Мақсаты: техника, технология, экономика, басқару және әлеуметтік саладағы жаңалықтарды зерттеу.
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: техника, технология, экономика, басқару және әлеуметтік саладағы жаңа енгізілімдер. Өзге салаларда да өзгерістер жаңалығын енгізу. Туроператор өтінімді өңдеу уақытын үнемдейді, турды ресімдеу процесін тездетеді, өзінің жеделдігімен жаңа клиенттерді тартады. Туризм индустриясы кәсіпорындарының инновациялық стратегиясын қалыптастыру және туризм саласындағы инновациялық идеяларды одан әрі іске асыру үшін (автоматтандыру, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, туризмнің жаңа түрлерін және жаңа туристік бағыттарды әзірлеу, Қонақжайлылық және т.б. саласындағы қызметтердегі жаңашылдықтар) сала мен нарық талаптарына жауап беретін инновацияларды басқару жүйесі қажет.
    • Күтілетін нәтижелер: туризмде анимацияны қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Жуспекова А.К.
  • Туризм индустриясында бизнесті ұйымдастыру
    • Пререквизиттер: «Туризмология негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдстыру ».
    • Постреквизиттер: Зерттеу практикасы
    • Мақсаты: магистранттарда әлемдік және отандық туризм индустриясы, туризм мен туристік қызметті ұйымдастырудың негіздері мен ерекшеліктері, туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және іске асыру, ұйымдастыру, экономикалық, жарнамалық дағдыларды алу, туризм индустриясының бөлігі ретінде туристік фирманың өндірістік қызметінің көрсеткіштерін есептеу туралы кәсіби білім жүйесін қалыптастыру..
    • Курстың қысқаша мазмұны: туристік қызметті ұйымдастыруға кіріспе. Туризмнің ұйымдастыру негіздері. Туристік өнімді қалыптастырудың, жылжытудың және өткізудің теориялық негіздері. Туристік индустриядағы қызметтер. Туризмдегі көліктік қамтамасыз ету. Туристік формальдылықтар және Туризмдегі сақтандыру.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • Білуге:
      • туристік индустрияның ұйымдастыру негіздері, туристік саланың құрылымы, туристік нарыққа қатысушылар арасындағы коммерциялық қатынастардың ерекшеліктері, туристік индустриядағы туроператордың, турагенттің және контрагенттердің қызметін ұйымдастыру түсінігі, түрлері және технологиялары,
      • туристік өнімнің және оның құрамдас элементтерінің ерекшеліктері мен құрамы, ішкі, келу және шығу туризмінде ҚР-да туристік қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері;
    • туристік бизнестің құрылымы және кірістерді бөлу, кәсіпкерліктің және сервистік қызметтің негізгі экономикалық және құқықтық аспектілері;
    • сервис кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыру негіздері •
    • Білу:
    • Қазіргі әлемдегі туризмнің маңызы туралы, негізгі туристік ағындардың бағыттары туралы, туристік статистиканы туристік жобаларды негіздеу тәжірибесінде қолдану;
    • нақты туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілік факторларын анықтау;
    • туризм кәсіпорындарының турагенттік және туроператорлық қызметінің ерекшеліктерін талдау; нақты туристік жобаларды негіздеу мақсатында туроресурстарды іс жүзінде мақсатқа сай іріктеуді жүзеге асыру.
    • Меңгеруі:
    • туроператорлық және турагенттік қызметтің жалпы Нормативтік-құқықтық мәртебесін анықтау, сондай-ақ кәсіби туристік қызметті жүзеге асыру мақсатында туристік ресурстардың әр түрлі түрлерін, контрагенттік ұйымдар мен технологияларды дәлелді іріктеу дағдылары.
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Замбинова Г.К.
  • «Туризм индустриясында инновациялық қызметті қалыптастыру» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризм негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Постреквизиттер: зерттеу тәжірибесі
    • Мақсаты: туризмдегі инновациялар магистрі дәрежесін қалыптастыру
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Инновациялық тұжырымдама, инновациялық процесс. Инновациялық процесті басқару. Рыноктың нарық субъектісі ретінде фирманың басқаруындағы рөлі. Инновациялық жобаларды бағалау. Инновациялардың жалпы экономикалық тиімділігі. Инновациялық жобаларды бағалау әдістері, инновациялық жобаларды сараптау. Қазіргі Қазақстандағы инновациялар. Қазақстан экономикасы мен инновация саласының жағдайын талдау.
    • Күтілетін нәтижелер: аймақтық және республикалық деңгейде инновациялық қызметтердің жағдайын талдау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; іс-шараларды өткізу қағидалары мен әдістерін, кәсіби деңгейде инновациялық қызметтерді анықтау
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Кенжебеков Н.Д.
  • «Қолданбалы туроперейтинг» 3 кредита/ 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризмология негіздері», «Туристік бизнесті ұйымдастыру және жоспарлау»
    • Постреквизиттер: магистерлік диссертацияны жазу
    • Мақсаты: магистранттардың қолданбалы туроперейтингтің негіздері, туристерге қызмет көрсету принципі, туроператордың жылжыту жүйесін құру және туристік өнімді жылжыту, елден шығатын туристерді визалық қолдау туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру.
    • Курстың қысқаша сипаты:туроперейтинг түсінігі мен маңыздылығы. Туроператордың бизнесінің даму салдары. Туроператор және турагенттердің айырмашылығы. Кірістер жүйесі. Туроператорлардың түрлері. Жалпы нарық операторлары. Туроперейтингтің әрекетінің құқықтық негізі. Негізгі құжаттарды тіркеу және рәсімдеу. Турөнімдерді өңдеу. Жабдықтаушылармен қарым қатынас: турагенттер, көлік компаниялары, қонақ үйлер, сақтандыру кәсіпорындары, тамақтандыру кәсіпорындары. Келісімшарттарды бекіту. Жарнамалық әрекет. Қазақстандағы туроперейтингтің пайда болуы мен дамуы.
    • Күтілетін нәтижелер: туристік әрекеттегі қолданбалы туроперейтингтің рөлін білу және түсіну; туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастырудың негізгі принциптерін қолдану; туристік маршруттарды құрай білу; турфирманың әрекетін талдау; өзіндік жұмыс істеу қабілетіне дағдылану.
    • Лектордың Т.А.Ә.: к.э.н., доцент Матаева Б.Т.
  • «Туризмдегі қызмет сапасын басқару мәселелері» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризм негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Постреквизиттер: магистрлік диссертация жазу
    • Мақсаты: туризмдегі қызмет сапасын басқарудың теориялық негіздерін зерделеу және практикада оны қолдану
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: туристік өнімді сатуды ұйымдастырудың теориялық негіздері, экскурсиялар өткізу ерекшеліктері, құжат айналымы туралы, туристік өнім қалыптастыру кезінде көлік құралдарын пайдалану туралы. Қазақстандағы туристік бизнестің ерекшеліктері, туристік компанияны қалыптастыру тәртібі, туристік бағдарламаларды әзірлеу және таңдау, туристік фирманың клиенттермен және бәсекелестермен өзара қарым-қатынасы, кадрлар.
    • Күтілетін нәтижелер: Туризмнің сапасын басқарудағы практикалық дағдыларды меңгеру.
    • Оқытушының аты-жөні: экономика ғылымдарының кандидаты, доцент Даулетова А.М.
  • сервистік экономика
    • Пререквизиттер:" туризмология негіздері", " Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру»
    • Постреквизиттер: зерттеу практикасы
    • Мақсаты: магистранттарда экономиканың сервистік секторы саласында теориялық білімді қалыптастыру.
    • Курстың қысқаша мазмұны: сервистік экономика тұжырымдамасы. Постиндустриалды қоғам теориялық құрылым ретінде. Экономикалық жүйелерді дамыту мен басқарудың қазіргі үрдістері. Қоғамдық сектор және қоғамдық игіліктер. Қайта бөлу және тиімділік. Қазақстан Республикасында постиндустриялық экономиканың қалыптасуы мен дамуы. Қоғамдық секторда тауарлар мен қызметтерді қаржыландыру және өндіру. Қоғамдық шығындардың тиімділігін бағалау.
    • Күтілетін нәтижелер: білуі керек: экономиканың қызмет ету негіздері
    • Іс-әрекеттің әр түрлі салаларына экономикалық теорияларды қолдануды меңгеру: экономика салалары бойынша аналитикалық мәліметтерді жинау және дайындау дағдысы.
    • Дәріс берушінің аты-жөні: э. ғ. к., доцент Жуспекова А. К.
  • «Туристік өнімді жылжыту» 2 кредит / 3 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризм негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Postrequest: зерттеу тәжірибесі
    • Мақсаты: нарықта туристік өнімнің ерекшелігін және ерекшеліктерін білу үшін
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: туристік өнімнің ерекшелігі, өнім мүмкіндіктері, туризм индустриясының, әсіресе эволюциясы, туристік қызметтердің тұтыну әлеуметтік психология тұтынушының сатып алу мінез өзгерістер, сондай-ақ технологиялық сату бойынша олардың әсер ету аясында туристік саладағы маркетинг құралдарын пайдалану заңдар мен шектері.
    • Күтілетін нәтижелер: қызметтер нарығында туристік өнімді жәрдемдесу практикалық дағдыларды үйрену.
    • Оқытушының аты-жөні: аға оқытушы Матаева Б.Т.
  • «Туристік нарықтың заманауи тенденциялары және дамуын болжау » 3 кредит/ 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризмнің негіздері», «Туризм бизнесін жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Постреквизиттер: магистрлік диссертация жазу
    • мақсаты: туристік нарықтың даму тенденцияларын тереңдету және болжау
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Туристік қызмет нарығының даму кезеңдері мен циклдары. Туристік қызметтің бәсекеге қабілетті нарығын қалыптастыру факторы ретінде жоғары туристік өнім құру. Туристік қажеттіліктерді талдау, сұраныс пен ұсыныс. Ауылдық және экологиялық туризм нарығының дамуын болжау. Іскерлік туризм нарығының дамуын болжау.
    • Күтілетін нәтижелер:
    • Қазақстанның ауылдық және эко туризмінің, бизнес туризмінің және туризмнің басқа да түрлерінің нарықтық дамуын болжауға болады
    • Оқытушының аты-жөні: экономика ғылымдарының кандидаты, доцент Кенжебеков Н.Д.
  • «Туристік бағыттарды рекреациялық жоспарлау және жобалау» 3 кредит / 5 ECTS
    • Пререквизиттер: «Туризм негіздері», «Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру»,
    • Постреквизиттер: магистрлік диссертация жазу
    • Мақсаты: рекреациялық әлеуетті терең зерттеу және туристік бағыттарды жобалау
    • Курстың қысқаша сипаттамасы: Бейбітшілік пен даму үшін мәдени туризм. Әлемдік мәдени мұра сайттарын туристік басқару. туристік бағыттардың әлеуметтануы. Туристік бағыттардың экономикасы. Туристік бағыттардағы кәсіпкерлік және кіші бизнес.
    • Күтілетін нәтижелер: туристік бизнестің рекреациялық жоспарлау және дизайнының рөлін білу және түсіну
    • Оқытушының аты-жөні: э.ғ.к., доцент Кенжебеков Н.Д.
Электронный университет
3D тур КЭУ
Антиплагиат
Темпус
Erasmus