• Мамандық шифры:

    7М04107

    Мамандығы:

    Есеп және аудит (ғылыми және педагогикалық бағыт)

    Дайындық бағыты:

    Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес

  • 2021-22 жылғы білім бағдарламасы бойынша оқитын магистранттар контингенті
    6
    Мемлекеттік білім тапсырысы негізінде білім алатын магистранттар
    2
    Ақылы түрде білім алатын магистранттар
    4

7М04107 ЕСЕП ЖӘНЕ АУДИТ
7М04107 «Есеп және аудит» магистерлік білім беру бағдарламасы мынадай пәндерді оқытуды қарастырады: «Бухгалтерлік есеп теориясы мен әдістемесі», «Аудит теориясы мен әдістемесі», «Тереңдетілген басқару есебі», «Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары» және т.б. Бұл келесі дағдылармен құзыреттерге ие болуға мүмкіндік береді: кәсіпорындардың шаруашылық мәмілелерін есепке алуд, қаржылық есептілікті құрастыру мен талдау, ақпаратты өндеудің заманауи әдістерін ұйрену, бухгалтерлік компьютерлік бағдарламаларды қолдану, халықаралық қаржылық есептілік стандарттары мен аудит стандарттарын тәжірибеде пайдалану.
Осы бейін магистрлері басқарушылық, кәсіпкерлік, коммерциялық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын әртүрлі меншік нысанында және әртүрлі қызметтерді атқаруға тағайындалған.
7М04107 «Есеп және аудит» дайындық бағыты бойынша магистратура түлектері келесі кәсіптік қызмет түрлерін орындайды алады:
ғылыми және педагогикалық дайындық кезінде: әр-түрлі экономика салаларының ұйым қызметі, сала ерекшелігін ескере отырып: мемлекеттік басқару органдары (министрліктер мен ведомстволар, Салық комитеті, статистика бойынша ҚР Агенттігі); ғылыми-зерттеу мекемелері, ұйымдастыру –құқықтық түріне қарамастан мекеме және кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады;
Бітірушіге академиялық дәрежесі беріледі:
- ғылыми және педагогикалық бағыт бойынша – 7М04107 «Есеп және аудит» мамандығы бойынша экономика ғылымдарының магистрі;

Оқу мерзімі: ғылыми және педагогикалық бағыт бойынша – 2 жыл

Оқыту нысаны – күндізгі.


Бағдарлама дәрежесі: 7М04107 «Есеп және аудит» мамандығы бойынша экономика ғылымдарының магистры
Дәрежесі және мерзімі Дара дәреже (120 ECTS кредиті/ 59 қазақстандық кредит).
Оқу орыны Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті
Аккредитациялау Сапаны қамтамасыз ету бойынша Австриялық агенттік (AQA)
Қызмет ету мерзімі Бұл бағдарлама университетте 2016 жылдан бастап дәреже алатын тұлғалар үшін университетпен 2 жылдық мерзімге бекітілген.
Деңгейі ЕЖБК БШ (Еуропалық жоғары білім кеңістігі үшін біліктілік шеңберлері): 2-ші цикл; ЕБШ (еуропалық біліктілік шеңбері) 7-ші деңгейі; ҰБШ (ұлттық біліктілік шеңберлері ): 7-ші деңгейі.
  • A) Мақсат
    • Осы магистрлық бағдарламаның мақсаты бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік, аудит, эксперименттік зерттеу және кәсіпорындардың шаруашылық қызметін талдау әдістерін, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті кәсіби қызметінде іске асыру аумағында жан-жақты білімді кадрлар дайындау.
      Табысты түлектер көрсетулері тиіс:
      - дамытушылық білімдері мен түсінуі, жоғары білім деңгейінде алынған түпнұсқа ерекше дамуына немесе идеяларды қолдануына негізі немесе мүмкіндігі болып табылады, жиі ғылыми зерттеулер контекстінде;
      - бухгалтерлік есеп және аудитпен байланысты жаңа немесе белгісіз жағдайлардағы контексттерде және кең ауқымды (немесе пәнаралық) шеңберде білімін, түсінушілігін және мәселелерді шешу қабілеттілігін қолдануы тиіс;
      - толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті есепке ала отырып осы пікірлер мен білімдерді қолданғаны үшін білімді кіріктіру, қиындықты шешу және кәсіби пікірді шығару;
      -мамандарға және мамандар еместерге өз тұжырымдарын және кәсіби білімдерін нақты және түсінікті жеткізу;
      -оқуды өздігінен жалғастыру.
  • B) Сипаттама
    • 1.Пән/ пән ауданы
    • Негізгі пәндер: Педагогика,жоғары мектептегі оқытудың әдістемелері мен технологиялары,Ілгері қаржы есебі, Тереңдетілген басқару есеп, Аудиттің теориясы және әдістемесі, Кәсіпорын мүлкін бағалау.
    • 2.Жалпы ақпарат/ Мамандану
    • Ғылыми педагогикалық бағыттағы 7М04107- «Есеп және аудит» білім беру бағдарламасы жоғары білімді магистрлер дайындау үшін арналған және экономика мен бухгалтерлік есеп аумағындағы тәжірибе құзыреттеріне негізделген мамандарды дайындау үшін арналған.
      Бағдарлама пәндері әдеттер мен шеберлікті қалыптастыру үшін арналған:
      -әдіскерлік сипаттағы, есеп және аудитке жататын, есептің әртүрлі жана әдіс-тәсілдерін құрастыруды талап ететін мәселелерін шешу, оның ішінде инновациялық.
      –есеп және аудит аймағында ғылыми- ізденіс қызметін іске асыратын шеберліктер мен дағдылары:
      -бөлімшенің немесе кәсіпорынның қызметін тұтастай түзетуін жүзеге асыру;
      -кәсіпорыннын есептеу әдістемесі саясатының таңдауын және қойылған мақсаттарын ғылыми дәлелдеу.
      7М04107- «Есеп және аудит» мамандығының түлегі бухгалтер- талдаушы болады.
      Мамандануы:бухгалтерлік есеп және ішкі аудит экономиканың нақты секторында.
    • 3.Бағыт
    • Осы бейін магистрлері   басқарушылық, кәсіпкерлік, коммерциялық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын әртүрлі меншік нысанында және әртүрлі қызметтерді атқаруға тағайындалған..
    • 4.Ерекшеліктер
    • Кәсіби қызмет объектілері болып әр-түрлі экономика салаларының ұйым қызметі, сала ерекшелігін ескере отырып: мемлекеттік басқару органдары (министрліктер мен ведомстволар, Салық комитеті, статистика бойынша ҚР Агенттігі); ғылыми-зерттеу мекемелері, ұйымдастыру –құқықтық түріне қарамастан мекеме және кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады.
  • C) Жұмысқа орналастыру және одан әрі оқыту
    • 1.Жұмысқа орналастыру
    • 7М04107 «Есеп және аудит» білім беру бағдарламасы магистраттар, жұмыс берушілер мен қоғам қажеттіліктерін ескере отырып мезгіл-мезгіл қайта қаралады. Жұмыс берушілермен тұрақты қарым қатынастар қалыптасқан, сонымен қатар жұмыс берушілер магистранттарға жұмыс орынын ұсынады. Білім беру бағдарламасын әзірлеуге және одан әрі дамытуға жәрдем көрсетіледі, мамандық пәндерін оқыту және жеке пәндерді зерттеулер мен процестер сапасын қамтамасыз ету үрдістеріне белсенді қатысады. Білім беру бағдарламасы өндірістік (кәсіптік) компонентті қамтиді, мысалы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы мен ғылыми-зерттеу тәжірибесі. Түлектердін мансап және мансаптық перспективасы қадағаланады және олар өмір бойы білімдерін жетілдіруге бағытталады.
    • 2.Одан әрі оқыту
    • Докторантура
  • D) Білім беру стилі
    • 1.Зерттеу және оқыту әдістері
    • «Білім алудың» 6 деңгейі қолданылады: білу, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу және бағалау.
    • 2.Бағалау әдістері
    • Бағалаудың екі түрі қолданылады: аралық және қорытынды.
      Аралық бағалау магистранттарға және оқытушыларға білім беру үрдісіне қандай және не себептен өзгертулер енгізу қажеттігін білдіреді. Үздіксіз бақылау бөлігі ретінде қолданылады, семестр ортасы мен соңында орындалады.
      Қорытынды бақылау бағдарлама немесе модуль соңында магистранттардың үлгерімін қорытады, қорытынды баға әріптік-цифрлық көрсеткіште қойылады.
      Төмендегі оқыту әдістері кеңінен қолданылады: магистранттардың өзіндік жұмыстары, тестілеу, эссе, рефераттар жазу, сase-study шешу, жобалар мен презентациялар жасау және практика.
      Тікелей емес оқыту әдістері: магистранттар, түлектер,жұмыс берушілер, арасында сауалнама мен сұрау өткізу, силлабустарды және оқыту мазмұнын талдау.
  • E) Бағдарламалық құзыреті
    • 1. Түйін құзыреттері
    • «Магистратура» бағдарламасы ЖОО кейінгі білім берудің жалпыға міндетті Мемлекеттік стандарттар талаптарына сәйкес академиялық бағдарламалардың екінші деңгейдегі циклдің сапасын қамтамасыз ету үшін жасалған.
      Бұл екінші деңгейдегі циклдің түлектерінен күтілетін түйінді құзыреттерді қамтиды (сондай-ақ түйін дағдылары деп те аталады). Төменде аталған құзыреттер осы бағдарламаның жиынтық және ең танымал құзыреттері болып табылады:
      1. Ғылыми танымдарының әдістемелерін, қағида мен құрылымын білуі тиіс.
      2. Алған білімдерін зерттеу және аналитикалық жұмыс жүргізу мақсаттарын шешу үшін және жаңа таныс емес жағдайларда және типтік емес жағдайларда талдау жұмыстарын жүргізуді интегралдау және пайдалана алу.
      3. Жоғары мектептің педагогика және психология білімдерін өз педагогикалық қызметінде пайдалана білу.
      4. Шет тілін еркін меңгеру, кәсіби міндеттердің жүзеге асырылуына қажетті деңгейінде білу және жоо-да арнайы пәндерді оқыта алу.
      5. Ғылыми зерттеу әдістемелік ауданынында, ғылыми педагогикалық қызметте, кәсіби деңгейде зерттеу жүргізу және кәсіби білімдер мен дағдыларын кеңейтуде білікті болу.
    • 2. Арнайы (кәсіби) өз құзыреті
    • 1. Бухгалтерия қызметкерлерінің әрекеттерін басқару, олардың бухгалтерия және қаржы бөлімі деңгейіндегі жұмыс нәтижелеріне жауапкершілікті қабылдау.
      2. Кәсіпорынның бухгалтерия жұмысының стратегиясын анықтау.
      3. Стратегияны анықтау, процестерді және инновациялық қызметтерді басқару, шешім қабылдау және жауапкершілік деңгейінде ірі компаниялар және олардың қызметі үшін жауапты болу.
      4. Кәсіби қызметтін әдіснамалық негіздерін түсіну, қолданбалы – сипатқа жаңа білім қалыптастыру, сондай-ақ ұйымды дамыту үшін қажетті ақпарат көздерін анықтау.
  • F) Бағдарлама бойынша оқыту нәтижелерінің толық тізімі
    • Ғылыми-зерттеу жұмыстары және магистранттың зерттеу практикасы тұрғысынан, орталық, алыс және жақын шет елдеріндегі ғылыми тағылымдамадан түлектер келесі қабілеттерін көрсете алады:
      1. Бакалавриат деңгейінде алынған білімін және түсінүін көрсете білуі, түпнұсқа және даму контекстінде идеяларды қолдану саласында ғылыми-зерттеу бухгалтерлік есеп және аудиттің негізі немесе мүмкіндігі болып табылады.
      2. Бухгалтерлік есептің жаңа немесе таныс емес жағдайлар аясында пәнаралық облыстардың, бухгалтерлік есеп және аудитке байланысты білімдерін, түсіну және мәселелерді шешу қабілетін қолдану.
      3. Есеп және аудит саласында, күресу күрделі мәселелерімен және шығаруға, кәсіптік пікір негізінде толық емес немесе шектеулі ақпарат ескере отырып, этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті қолдану, осы тұжырымдамалар мен білімін біріктіруі мүмкін.
      4. Күрделі басқару шешімдерін және интеграциясын, олардың нақты компанияның қызметінің моделін әзірлеу.
      5. Әр түрлі программалау тілдердің және құралдардың бағдарламалық қамтамасыз ету құралдары ретінде құру күрделі үлгілерді басқару шешімдерін қабылдау және игеру.
      6. Кәсіби жазбаша және ауызша есеп күрделі бухгалтерлік мәселелері және оларды шешуін дайындау.
      7. Өз қорытындыларын және білімін, олардың негіздемесін мамандарға және маман емес кісілерге айқын және ашық хабарлау мүмкіндігі.
      8. Оқытуын өздігінен жалғастыру мүмкіндігі.
  • ҚАРЖЫЛЫҚ ЕСЕП (ІЛГЕРІЛМЕЛІ).
    • Қаржылық есеп (ілгерілмелі) пәнін оқу мақсаты болып меншіктің әр-түрлі нысандағы ұйымдар қызметінің бухгалтерлік қаржылық есебін ұйымдастыру мен әдістемелігі бойынша және басқару шешімдерді қабылдау үшін есептік ақпараттарды қолдану бойынша теориялық білімдері мен дағдыларын болашақ мамандарға үйрету болып табылады.
      Осы курстың алдыңғы реквизиттеры: «Қаржылық есеп-2».
      Бұл курстың кейінгі реквизиттары: бітіру жұмысы.
      «Қаржылық есеп (ілгерілмелі) пәнді меңгеру нәтижесінде магистрантта келесі құіреттер болуы керек:
      Шоғырландырылған есеп беру және есепті жүргізу мен ұйымдастыру қағидаларын білімі.
      Қаржылық активтер мен міндеттерді есепте көрсету ептілігі.
      Гиперинфляцияның зардаптарын, жұмысшылардың сыйақылар және үлескерлік құралы негізінде төллеу мен байланысқан басқа операцияларды есепте көрсету игеруі.
      Лектордың аты-жөні: э.ғ.к., доцент Л.А.Попова.
    • ПСИХОЛОГИЯ Жоғарғы оқу орнындағы оқыту аймағы білім беру жүйесіндегі мамандарды кәсіби даярлау барысында ерекше жауапты орынды алады. Білім беру мазмұны – экономикалық және әлеуметтік дамудың маңызды факторы ретінде тұлғаның өз бетінше дамуына жағдай туғызуға бағытталу қажет. Сонымен, білім беру жүйесінің барлық сатылары мен кезеңдеріндегі мақсаты – тұлғаның жан жақты дамуына жағдай жасау.
      Білім беру бағдарлары халықаралық деңгейде мойындалған білім алушының интеллектуалдық функциялары мен қабілетінің дамуы мен сұраныстарын, оның өзіндік ашылулары үшін мүмкініктермен қамтамасыз етеді.
      Дүние жүзіндегі білім беру шеңберіне кіру бағытында қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында оқытудың жаңа жүйесі қалыптасуда, әсіресе педагогикалық психология теорися мен практикасында маңызды өзгерістер болып жатыр. Адамның танымдық іс-әрекетінің инновациялық тәсілдерін белсенді меңгеруді бағдарлау, оның жетекші білім берудің негізіндегі оқытуды жаңартуда іске асады. Соңдықтан, қазіргі психолоияда оқыту процесінің тиімділігі көтеруге, білім беру жүйесіндегі ғылыми негізделген және практикалық инновацияның іске асыруға үлкен мүмкіндіктері бар.
      «Психология» курсы барлық мамандықтарда оқитын магистранттарға және олардың психология аумағындағы оқыту мен тәрбиелеудегі рефлексиялық дамуына, психологиялық қорларды кәсіби іс-әрекетінің тиімділігін көтеру мақсатында қолдануға епті және терең меңгеру үшін арналған. Сол себепті, мамандардың психологиялық-педагогикалық дамуын жете білу үшін, жоғары білім беру жүйесінде қоғамның жаңа бағдарларын өрбіту бұл курстың өзектілігін анықтайды.
      «Психология» курсының мақсаты магистранттарға жоғарғы мектеп психологиясын оқытудың негіздері мен педагогикалық іс-әрекет аумағындағы психологиялық білімді қолдану жоспарында олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту.
      Пәнді оқыту міндеттері:
      жоғары мектепте білім беру процесінің психологиялык-педагогикалык мәнін ашу;
      «Психология» курсы аркылы магистранттарға жалпы, әлеуметтік, жас ерекшелік және педагогикалық психология негіздерін, теориялық концепциялары және эмпирикалық зерттеулері туралы толық мағлұмат беру;
      казіргі уақыттағы жоғары мектеп дамуы тенденцияларын қарастыру;
      магистранттардың психологиялық-педагогикалық ойларын дамытуға мүмкіндік беру:
      а) әрбір жеке адам ойларының тереңділігі мен қабылдауы кайталанбайтындығын, оның психикалык тұрпатына байланысты.
      б) адамға деген қатынасты жоғары құндылык ретінде дамыту. Бұл студенттердің басқа мақсаттарға жету үшін пайдалануынан сактайды.
      в) адам психикасының белсенді шығармашылық сипаттағы туралы ойларын қалыптастыру. Бұл психикаға тура араласуға оны өзгертуге болмайтындығын мойындауға көмектеседі. Дағды, іскерлік, білім, тұлға қырлары, қызығулары мен кұндылыктардың барлығы іс-әрекетте калыптасады және өзгереді.
      г) адам психикасының жаңа білім алуының кайнар көзі оның баска адамдармен қарым-қатынасы негізгі қозғаушы күші деп түсіну керек.
      «Психология» курсын оқыту нәтижесінің нәтижесінде магистрантгар мынандай негізгі біліктілікті (білім, іскерлік, дағды) меңгерулері кажет.
      Білуге тиіс:
      - педагогикалык іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялык табиғаты туралы;
      - танымдық іс-әрекетке кіретін психикалык қасиеттер мен процестер туралы;
      - психологиялық-педагогикалық әсер ету спецификасы мен мазмұны туралы;
      - студент тұлғасына әсер ету объектілерінің индивидуалды ерекшеліктері туралы.
      Іскерлік:
      - жоғары оқу орны оқыту процесінде қазіргі окыту әдістері мен кұрал- жабдықтарын тиімді колдана алу;
      - сабакты өткізуге және оған дайындалуға кажетті психологиялық- әдістемелік қорларды пайдалана алу (лекция, семинарлар, СОӨЖ және емтихан);
      - студент тұлғасы және студенттік топтарға зерттеу жүргізудің адекватты психодиагностикалық әдістерін колдана алу.
      Практикалық дағдыларды иелену:
      - кәсіби іс-әрекет аймағындағы коммуникация орнату әртүрлі аспектілер бойынша оқыту процесін баскару;
      - кәсіби рефлексия процесі және іс-әрекет нәтижелері;
      - психологиялық әсер ете алудың негізгі тәсілдерін меңгеру;
      - тиімді кәсіби қарым-қатынас.
      «Психология» курсының мәні тұлғаның кәсіби-бағдарланған шығармашылық потенциялының өсуімен және қалыптасуымен анықталады.
      Магистратура түлектері келесі кәсіби іс-әрекет түрлерін аткара алады: оқу- тәрбиелік, ғылыми-зерттеу, диагностикалык, түзету және мәдени-ағартушыльқ.
      «Психология» курсы магистранттардың философия, әлеуметтік психология, педагогикалық психология жэне т.б. пәндер бойынша алған білімдеріне негізделеді.
      «Психология» курсы «Жалпы психология», «Жоғарғы мектеп педагогикасы» және баска да психологиялык пәндермен өзара байланысты.
      «Психология» пәнінің бағдарламасы 6М050300-Психология мамандығы бойынша білім берудегі мемлекеттік жалпы міндетті стандартка сәйкес дайындалды.
      Лектордың аты-жөні: п.ғ.к., доцент С.К. Кенжебаева

    • ПЕДАГОГИКА «Педагогика» курсының бағдарламасы магистратура бөліміне арналған. Курс 2 кредитке есептелген, оның ішінде 15 сағат дәрісті, 15 сағат семинарды, 30 сағат МОӨЖ-ді, 30 сағат МӨЖ-ді құрайды.
      Жоғары мектеп педагогикасының ғылыми білімнің дербес саласы ретінде бөлініп шығуы қазіргі заманғы өндірістің барлық саласы үшін мамандар
      даярлаудың тиімділігін арттыру мен жетілдірудегі қазіргі коғамды дамыту сұранысынан туындап отыр. Қазіргі таңда жоғары мектеп түлектерін кәсіби даярлау сапасы тек қалыптасқан кәсіби білім мен біліктің жоғары деңгейімен ғана сипатталмайды. Кәсіби және әлеуметтік рөлдерді білікті әрі жауапкершілікпен орындау мүмкіндіктерін анықтайтын тұлғалык фактор, жаңа идеялар, технологиялар мен шешімдер туындату, ғылыми, практикалық қызмет пен білім беру салаларында тиімді қарымқатынас орнату қабілеттігі бірінші кезекке шығады. Осыған сәйкес, жоғары білім беру білім алушыларды біліммен, білікпен қаруландыруға ғана емес, соңдай-ак мазмұнды күшін, адамның рефлексияға деген
      әрекетті қабілеттіліктерін және үздіксіз өз бетінше білім алу мен өз бетінше
      дамуға қажеттілікті ашуға бағытталуы тиіс. Осындай мәселелер арасында білім
      берудің тиімділігін едәуір дәрежеде анықтайтын оқытушылар кадрын даярлау зор
      маңызға ие. Қазіргі заманғы жағдайда оқытушы ғылыми ақпаратты
      тасымалдаушы мен жеткізуші ғана емес, сондай-ак ол студенттердің танымдық қызығушылығын, өзіндік жұмысы мен ғылыми шығармашьшығын ұйымдастырушы болып табылады.
      Қазіргі уақытта ЖОО-дағы оқу үдерісі өзінің міндеттері, қаркындылығы мен мазмұны бойынша күрделене түсті. Ол оқытушылардан оқу қызметі заңдылықтарын, оқыту, тәрбие беру, жеке тұлға қалыптастырудың кағидалары мен әдістерін терең психологиялық зерделеуді талап етеді. Білім беруді реформалау, яғни үш түрлі цикл бойынша оқыту (бакалавриат - магистратура - докторантура) және оқытудың кредиттік жүйесі инновациялык білім беру.
      Технологияларын сауатты жобалау мен жүзеге асыруға бағытталған педагогика Ғылымын және білімді белсендендіреді.
      Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің тиімділігін анықтайтын көптеген факторлардың ішінде олардың кәсіби-педагогикалық біліктілігі алдыңғы катарға шығады.
      Осы «Педагогика» курсының бағдарламасы (университеттің магистратурасына арналған) жоғары мектепте магистрантгар мен аспиранттарды оқытушылык және әдістемелік қызметке дайындауға бағдарланған.
      Курс мазмұны жоғары мектептегі оку-тәрбиелеу үдерісін, окыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерін көрсетеді, педагогикалық қызметтің дара жеке шығармашылық стиліне бағдар береді.
      Курс мақсаты - жоғары мектеп оқытушыларына негізгі кәсіби- педагогикалыкқ мәдениетті меңгерту және болашақ оқытушыларды жалпы мәселелермен және жоғары мектеп педагогикасының теориялык және әдіснамалык негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау, ұйымдастыру технологияларымен, ЖОО білім беру үдерісінде оқытушы мен студенттің өзара әрекетінің субъект-субъектілі, карым - катынас технологиясымен таныстыру.
      Курс бойынша менгеруі тиіс:
      педагогика ғылымы мен қазіргі жоғары білімнің өзекті мәселелерін;
      ЖОО - да оқытушыньң педагогикалык әрекетінің мәнін;
      болашақ маманды кәсіби даярлауда пәндік білімінің рөлін;
      кәсіби әрекеттің субъектісі ретінде өзінің кәсіби әрекетін талдау және өзіндік аныктау қабілетін.
      Игеру керек:
      педагогикалык теориялар, түсіндірмелер, жобалау және даму заңдылыктарына сүйене отырып, қоршаған орта шындығынан педагогикалық фактілерді, кұбылыстарды, жағдаяттарды бөліп алып, оларға педагогика ғылымының тілінде сипаттама беру;
      окыту мен тәрбиелеудің жаңа тұжырымдамаларына негізделе отырып, оку-тәрбие үдерісін кұрастыру;
      окыту мен тәрбиелеу үдерісінде шығармашылыкты - дамыту ортасын жасау.
      Сіздін алатын дағдыларыныз:
      педагогикалык жоғары білім беру мен оны әрі карай дамыту;
      ЖОО - дағы окытудың тиімді технологияларын пайдалану;
      педагогикалық коммуникативті өзара әрекеттестіктің негізгі түрлерінде бақылаусыз окытудың кұралдары мен технологияларында;
      өзекті психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу, қол жеткізілген нәтижелерді бағалауда;
      студенттер іс-әрекетін ұйымдастыру мен баскаруда;
      Барлык мамандықтағы магистранттарына арналған.
      Лектордың аты-жөні: п.ғ.д., профессор С.А. Муликова
    • ҒЫЛЫМНЫҢ ТАРИХЫ МЕН ФИЛОСОФИЯСЫ «Ғылымның тарихы мен философиясы» курсы магистратураның барлық мамандыктары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау; мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс кызметінің дағдыларын дамытады.
      Курс арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылыктары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметгік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның коғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
      Курстын мақсаты - ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің
      заңдылыктары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады.
      Курстың міндеттері:
      ғылымның тарихы мен философиясының негізгі мәселелері мен такырыптарының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау;
      ғылымның өзіндік санасын оның әлеуметтік-философиялык кырлары тұрғысынан ашу;
      ғылымның мамандык, әлеуметтік институт және өндіргіш куш ретіндегі
      феноменін тусіндіру;
      жаратылыстану, қоғамдык және техникалық ғылымдардыһң пәндік ерекшеліктерін, олардың ортақ жақтары мен айырықшылықтарын ашу.
      Ғылымның тарихы мен философиясы дамуының қысқаша очеркі
      Ғылымның генезисі мен дамуын тарихи-философиялық тұрғыдан түсіндіру.
      Ежелгі Шығыс өркениеттер-Египет, Вавилон, Үнді, Қытайдағы ғылымның
      алғышарттары. Fылымның пайда болуындағы ежелгі грек философиясының рөлі.
      Батыстық және шығыстык Орта ғасырдағы ғылым. Логика, математика,
      философия, медицинаның дамуы. Қайта Өрлеу дәуірінде эксперименталдық
      методтың (әдістің) пайда болуы. Жаңа дәуірде тэжірибелік ғылымның қальыптасуы. Классикалық жаратылыстану және оның методологиясы. Дүниенің механикалық бейнесінің корылуы. Эволюциялық идеялардың пайда болуы. Классикалық емес ғылымның идеялары мен методтары. Философиялық рефлексиясының жеке саласы ретінде ғылымның тарихы мен философиясының пайда болуы. Позитивизм, эмпириокритицизм, неопозитивзм, постпозитивизм, Ғылыми революциялар. Fылымның дамуы теориясын ғылыми парадигмалардың ауысуы ретінде түсіну. Жараталыстанудың және басқа ғылымдардың дамуындағы философияның рөлінің арта түсуі. Ғылыми рационалдылық. Ғылымның кәсіби
      қызмет ретінде калыптасуы. Ғылымның идеялары мен нормалары.
      Жаратылыстану, техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың
      тарихы мен философиясы. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері.
      Қазақтан ғылымының қалыптасуы және дамуы. Қазіргі заманғы жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері.
      Негізгі құзыреттіліктер:
      «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәнін оқу нәтижесінде магистрант
      мына кұзыреттерге ие болады:
      Білу ғылымның табиғатын, кұрылымын, ұйымдастыру және кызмет ету
      принциптерін;
      ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және
      ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан;
      ғылыми және философиялык ойдың өзара байланысын;
      ғылымның тарихы мен философиясының іргелі негізін жэне ұғымдық аппаратын;
      білімді өндіруді, ғылыми пәндердің қалыптасу және даму заңдылықгарын;
      ғылыми ізденіс кызметінің негізгі принциптерін.
      Жасай білу:
      ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауды және шешуді;
      зертгеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді
      және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-методтарды жасауды;
      ғылымның тарихы мен философиясыньң, жаратьлыстану, әлеуметтік-
      гуманитарлык және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі
      заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауды және түсінуді;
      әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және
      тәрбие жұмыстарында қолдануды.
      Дағдыларды меңгеру:
      сәйкес бағытта іргелі білімді қажет ететін ғьлыми-ізденістік және ғьлыми-
      педагогикалық кызмет жургізе білу;
      ғылыми мақалалар, тезистер жазу, конференцияларда, симпозиумдарда,
      Дөңгелек үстелдерде, пікірталастар мен пікір алмасуларда сөйлеу білу.
      Пререквизитгер: философия
      Постреквизиттер: мамандану пәндері
      Лектордың аты-жөні: ф.ғ.к., профессор М.В. Клишина.
    • ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІ Қазақстан Республикасының казіргі даму кезеңінде шет тілді білім елдегі
      әлеуметтік-экономикалық өзгерістерді жүзеге асырудағы маңызды қор,
      полимәдениеггі және мультилингвалды коғамдағы адамның табысты әлеуметтік
      іс-әрекетінің негізгі кұралы, жалпыпланеталық дүниетанымы бар жеке тұлғаның
      мәдени және зияткерлік дамуы мен тәрбиеленуінің факторы болып табылады.
      Қазіргі уакытта шетел тілдерін терен меңгерген университет бітірушілеріне
      әлеуметтік тапсырыс қалыптаскан, осыған байланысты жаңа формациялы
      мамандар дайындауда шетел тілінің рөлі едәуір артып келеді. «Шетел тілі» пәні
      магистрлер - жоғары білімнің екінші сатысы мамандарын дайындау жүйесіндегі
      басқа курстар арасында ерекше орын алады, өйткені жас егемен Қазакстанға
      кажетті жалпы әлемдік академиялық білімдерге кол жеткізудегі шетел тілдерінің
      маңызы баға жеткісіз болып табылады.
      Тілдік емес жоғары оку орнындағы кәсіби және ғылыми-зерттеу
      магистратураларында шетел тілдерін үйрету болашақ магистрлердің кәсіби және
      академиялық максаттары үшін тілді жалғастырушы деңгейде меңгеруше
      бағытталуы керек, бұл магистрлердің мамандыктың ғылыми-ұғымдық аппаратын
      еркін пайдалануына, ғылыми-акпараттык базасын кеңейтуіне, ғьлыми ақпаратты
      пайдалану, негіздеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу біліктерін
      меңгеруге мүмкіндік береді.
      Шетел тілін магистратурада оқытудың ерекшелігі өзекті жалпы ғылыми
      және арнаулы әдебиеттерді оқу, инновациялык әдістер мен технологияларды
      пайдалану және заманауи кұралдарды тарту болып табылады.
      Магистратурада шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің
      кәсіби іс-әрекетіндегі тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін ары
      карай дамыту негізінде шет тілді білімнің халыкаралык стандарттары шеңберінде
      коммуникативтік кұзіретін жүйелі тереңдету болып табылады.
      Бұл мақсатқа «Шетел тілі» пәнін оқытудың нақты оку міндеттері сәйкес келеді:
      жалпы ғылымдық және ғылыми-кәсіби проблематикалар шеңберінде полемика мен дәлелдеу біліктерін дамыту негізінде монолог және диалог түрінде шетел тілінде ауызша байланыс жасау дағдыларын жетілдіру;
      мамандығына сәйкес шетел әдебиетін және коғамдык-саяси бағыттағы мақалаларды оку және соңынан өндеп, алынған ақпаратгы өз түсінігінше
      пайдалану дағдыларын ары қарай дамыту;
      шетел тіліндегі ғылыми ақпаратты жалпы кабылданған негізгі
      формаларда жазбаша мазмұндауға үйрету;
      маманды дайындау бағыты бойынша іскери сөйлеу жанрларының ресми-іскери және ғылыми функционалдык стильдерді лингвистикалық
      сипаттамаларын зерттеу;
      жалпы ғылыми және кәсіби бағытталған аутентивті мәтіндерді шетел
      тілінен оқыту тіліне және оқыту тілінен шетел тіліне аудару дағдыларын жетілдіру;
      кәсіби бағытталған мазмұндағы материалдар негізінде тыңдау;
      дағдыларын ары карай жетілдіру.
      Магистратурадағы шетел тілі курсы сабақтастық талаптарына жауап береді
      және үш сатылы жоғары білім буындарының бірі болып табылады. Бұл типтік бағдарлама шетел тілін оқытуды жалғастыруға, алдыңғы сатыда кұрылған базаны жетілдіруге бағытталған және бакалавриаттағы «Шетел тілі» пәнімен тығыз
      байланысты. Бұдан басқа, шетел тілін оқыту студенттің казак және орыс тілдерінің практикалық курстарында алған лингвистикалық білімдеріне, сонымен қатар, магистранттың мамандығы бойынша біліктері мен дағдыларына сүйенеді.
      Студентгер «Шетел тілі» пәнін оку барысында магистранттың ғылыми
      жобасымен байланысты арнайы әдебиетпен жұмыс жасайтындыктан, олар шетел тілін үйрену үрдісінде алған білімдерін өздерінің курстық және магистрлік диссертацияларын корғау үшін белсенді колданады. Ьұдан басқа, магистранттар шетел тілі бойынша білімдерін, алған біліктері мен дағдыларын кез келген қатар оқылатын жақын пәндерге колдана алады.
      Осылайша, «Шетел тілі» курсын аяктаған магистрант:
      оқитын шетел тіліндегі материалды ғылыми мазмұндаудың функционалдык-стильдік сипаттамаларын,
      шетел тіліндегі сәйкес мамандығының жалпы ғылыми терминологиясын
      жэне терминологиялық астарын,
      халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат жазысудын
      негіздерін білу;
      таңдаған мамандығы бойынша тұпнұска әдебиетті еркін окып, аудару, алынған акпаратты өндеп, өз түсінігінше пайдаланып, бағалай,
      ғылыми ақпаратты жазбаша түрде (реферат, аңдатпа, түйіндеме) бере,
      кәсіби пікірсайыстар, ғылыми дебаттар, жарыссөздер, "дөңгелек үстел" сұхбаттарына қатыса,
      ғылыми зерттеуін ұсыну њшін (семинарларда, конференһияларда,
      симпозиумдарда, форумдарда) сөйлей, тікелей және жанама қарым-қатынас кезінде көпшілік алдындағы сойлеуді (лекциялар, баяндамалар, теле- және интернет бағдарламаларын) тындау аркылы кабылдап, түсіне алуы;
      мамандығы бойынша монолог, диалог/полилог түрлерінде (баяндама, хабарлама, пікірталас, дебат, жарыссљз, ғылыми пікірсайыс, "дөңгелек үстел" сұхбаттары) ауызша карым-катынас жасау,
      мамандығы бойынша ақпараттық материалды мазмұндаудың жазбаша түрлерін (ғылыми баяндама, хабарлама, тезистер, постерлік баяндама, реферат, андатпа) дайындау,
      шетел тіліндегі лексикографиялық дереккөздермен (дәстүрлі және online)
      жұмыс істеу,
      шетел тілін окытудың заманауи кұралдарын (шетел тілдерінің ұлттык корпустарын) колдану дагдыларьіна ие болуьі керек.
      Оку жоспары бойынша шетел тілінің практикалык сабактарына тек дәрісханалық қана емес, магистранттардын өздік жұмыс түрлері (МОӨЖ) де бөлінеді. Осыған байланысты МОӨЖ үшін жалпы ғылыми және кәсіби сипаттағы мәтіндерді окып, аудару, яғни материал ауызша және жазбаша тапсырылатын «академиялық оку» ("academic reading") дегі аталатын жұмыс түрі бөлінеді, соңынан бакьлау кезенінде жұмыстың бұл түрі магистранттардың реферат түрінде және/немесе ауызша тапсыратын жеке жобалау жұмыстарына негіз болады.
      Бұл бағдарлама осындай типті бағдарламаларға тән ұсынылатын дәстүрлі белімдерден: кіріспеден, негізгі бөлімнен, магистранттың өздік жұмысына арналған тапсырмалардан, магистранттың өздік жұмысына арналған такырыптардан, білімді бақылауға және бақылау түрлерне қойылатын талаптардан, ұсыналатын әдебиеттер тізімінен тұрады.
      Лектордың аты-жөні: ф.ғ.к., профессор Г.Т.Аубакирова, п.ғ.к., доцент Г.Н Ертысбаева
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау 3кредит/ 5 ECTS Пререквизиттер: Ғылымның тарихы мен философиясы,Микроэкономика,Макроэкономикадістері
    • Пререквизиттер: Педагогика, ПсихологияПостреквизиттер: Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі,менеджменттегі инновациялық зерттеу әдістері Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктерін,әдістерін және кезеңдерін зерттеу Курстың қысқаша сипаттамасы: ғылым және ғылыми зерттеулердің функциялары,білім кещенін қалыптастыру туралы мәні,рөлі және олардың ғылыми- зерттеу қызметінің негізгі кезеңдерімен өзара байланысы. Қоғамдық дамуға қажетті институт және әлем жайлы идеялардың үнемі дамып келе жатқан жүйесі ретінде ғылым туралы теориялық ұсынулар ашылатын болады.Бұл курс шеңберінде ғылыми зерттеулердің мәні мен мазмұны,әдіснамасы және логикалық негіздері жайында білім ұсынылатын болады.Сондай-ақ,зерттеулерді жоспарлау және ғылыми ақпаратты жинау сияқты ғылыми-зерттеу жұмысының бастапқы кезеңіне қажетті дайындықтар,ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері оқытылатын болады.Тұтастай алғанда бұл курс ғылыми-зерттеу жұмысының жалпытеориялық және практикалық мәселелерін ұйымдастыруын және басқаруын кешенді зерттеуге бағытталған. Күтілетін нәтижелер: берілген курсты оқу кезінде магистрант негізгі ұғымдарды,ғылыми және инновациялық қызметтің соңғы шарттарына сәйкес ғылыми- зерттеу жұмысының әдістері мен жүзеге асыру кезеңдерін білетін болады. Дәріс берушінің аты-жөні: э.ғ.к., доцент Улыбышев.Д.Н.
  • Таңдау бойынша курс 2 Жоғары мектепте оқыту технологиясы мен әдістері
    • Пререквизиттер: Педагогика, Психология
      Постреквизиттер: педагогикалық іс-тәжірибе
      Мақсаты: жоғары оқу орнында оқыту процессін жоспарлау, ұйымдастыру және құрасты ру дағдыларын қалыптастыру.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Қазақстанда жоғары білім беруды реформалау және модернизациялау басылымдықтары. ЖОО оқытушысының әдістемелік жұмысының түрлері және мазмұны. Жоғары оқу орындарында студенттерді оқытуды ұйымдастыру түрлері. ЖОО оқыту әдістері мен құралдары. ЖОО оқытудың заманауи технологиясы.
      Күтілетін нәтижелер: ЖОО оқытушысы кәсіби қызметінің және педагогикалық ғылымның даму жолдпарын білу, оқытудың технологизация ұғымын түсіну, кәсіби қызметінде жаңаша оқыту әдістерін қолдану, мамандар даярлаудың тиімді педагогикалық технологияларын қолдана білу.
      Лектор: п.ғ.к., доцент Кенжебаева С.К.
  • Таңдау бойынша курс 3 Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    • Пререквизиттер: «Педагогика», «Психология»
      Постреквизиттер: «Педагогическая практика»
      Мақсаты: Педагогикалық қарым-қатынастың негізін оқыту барысында магистранттарда кәсіби-маңызды қасиеттерді қалыптастыру, пәннің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Шиеленіс ( қақтығыс), тұлға және тұлға аралық қарым-қатынастарды қарастыру.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: халық педагогикасында қарым-қатынастың дамуының тарихи аспектті. Қарым-қатынас және халық даналығы. Отандық педагогикада қарым-қатынас мәселелерін талдау. Қарым-қатынас мәселелерінің шет елдерде дамуы. Жаңашыл-педагогтар педагогикалық қарым-қатынас туралы. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың мақсаты. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың функциялары.
      Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың мазмұны. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың құралдары. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы. Педагогикалық басшылық етудің басқару стилі. Қарым-қатынастың психологиялық климаты. Қарым-қатынастың психологиялық кедергілері. Шиеленіс ( қақтығыс) жағдайындағы қарым-қатынас.
      Күтілетін нәтижелер: магистрант мынаны білуі тиіс: білім беру ұйымында тәрбиеші қызметінің мазмұнын туралы терең білімінің болуы; студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесін, оқыту-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесін игеру; заманауи педагогика мен тәрбиелеу тәжірибелерінің даму тенденцияларын дұрыс бағалай білу.
      Лектор: п.ғ.д., профессор Минжанов Н.А.
  • Таңдау бойынша курс 4 Қаржылық математика
    • Пререквизиттер: Экономикадағы математика, Қаржы.
      Постреквизиттер: Қаржы есебі (ілгерілмелі), Қаржылық менеджмент (ілгерілмелі курс), магистерлік диссертацияны жазу.
      Мақсат: математикалық аппаратты қолдана отырып сандық каржылық талдаудың негізгі бағыттарымен танысу.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Қаржылық операциялар логикасы. Қарапайым пайыздар. Қарапайым пайыздық ставка. Қарапайым пайыздар бойынша дисконттау. Күрделі пайыздар. Күрделі пайыздар бойынша дисконттау. Күрделі үздіксіз пайыздар. Ағындар. Ағындар түрлері. Тұрақты аннуитеттер. Өзгермелі және үздіксіз аннуитеттер. Бағалы қағаздар түрлері. Облигациялар табыстығы. Акциялар табыстығы және олармен жасалатын операциялар. Қаржылық тәуекелдер. Бағалы қағаздар қобдишасының табыстылығы мен тәуекелі. Бағалы қағаздар қобдишасының құрылымын оңтайлау. Күтілетін нәтижелер: кәсіптік-қолданбалы міндеттеріді шешу мақсатымен қаржылық есептерді пайдалану бойынша мықты теориялық білім мен тәжірибелік дағдылардың болуы. Математикалық әдістерді қолдана отырып өзін өзі дамыту үшін заманауи экономикадағы жаңа идеяларды талдау және сыни бағалау.
      Лектор: ф-м.ғ.к. Айтенова М.С.
  • Таңдау бойынша курс 5 Мемлекеттік аудит
    • Пререквизиттер: Қаржы есебі (ілгерілмелі),
      Постреквизиттер: магистерлік диссертация
      Мақсат: мемлекеттік аудиттің ерекшеліктерімен таныстыру.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: ҚР мемлекеттік аудит пен қаржылық бақылау туралы заңнамасы. Мемлекеттік аудит пен қаржылық бақылау саласында мемлекеттік реттеу.. Мемлекеттік аудит жүйесі. Ішкі аудит қызметінің жүйесі. Ішкі аудит қызметінің құзыреттері. Мемлекеттік аудит және тәуекелдер кеңесі. Мемлекеттік аудитті жүргізу процедурасы. Мемлекеттік аудит қорытындысын тану. Аудиттік дәлелдер. Қаржылық есептілік бойынша аудиторлық есептіліктің ерекшеліктері. Сапаны бақылау. Мемлекеттік аудит нәтижесі бойынша қабылданатын құжаттар мониторингі.
      Күтілетін нәтижелер: Мемлекеттік аудитті ұйымдастыру және жүргізу сұрақтарында құзыретті болу.
      Лектор: э.ғ.к., доцент Березюк В.И.
  • Таңдау бойынша курс 6 Бухгалтерлік есептің теориясы мен әдістемесі
    • Пререквизиттер: Қаржы есебі 1, Қаржы есебі 2.
      Постреквизиттер: магистерлік диссертация
      Мақсат: Бухгалтерлік есептің теориясы мен әдістемесін оқып ұйрену.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Бухгалтерлік есеп теориясының құрылымы. Бухгалтерлік есептің даму тарихы. Бухгалтерлік есептің концептуалды негіздері. Бухгалтерлік есептің экономикалық аймағы. Активтердің теориялық негіздері. Кредиторлық берешектердің әдістемесі. Капиталдың теориясы мен тәжірибесі. Қаржылық ақпаратты жариялау. Бухгалтерлік есептің өзекті мәселелері.
      Күтілетін нәтижелер: - бухгалтерлік есеп теориясы мен әдістемесінің өзекті мәселелерін білу;
      - бухгалтерлік есеп теориясы мен тәжірибесінің бірігуін есеп мәселелерін зерттеуде көрсете білу;
      - дисертацияны жазу барысында дәлелдерді құрастыра білу;
      - кәсіби көзқарас түрінде есепті зерттеу нәтижесін ұсына білу;
      - өзіндік жұмыс дағдыларының болуы.
      Лектор: э.ғ.д., профессор Каренова Г.С.
  • Таңдау бойынша курс 7 Тереңдетілген басқару есебі
    • Пререквизиттер: Экономикалық теория, Кәсіпорын экономикасы, Кәсіпкерлік құқық, Қаржы есебі 2, Басқару есебі 1.
      Постреквизиттер: магистерлік диссертация
      Мақсаты: Бизнестің бәсекелестігін нығайту үшін инновациялық, стратегиялық және логистикалық менеджментке сәйкес оңтайлы басқарушылық шешімдер қабылдау әдістемесін ұйрену.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Тереңдетілген басқару есебінің ұйымдастырушылық және әлеуметтік аспектілері. Белгісіздік жағдайында әрекетету теориясы . Қорлардың қалыптасуы туралы жедел тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін шығыстар мен шығындар туралы ақпарат. Шектеу теориясы мен уақыт факторы, өнімнің (жұмыс, қызмет) сапасы. Инновациялық қызметтің шығындарын есепке алу. Қазақстан Республикасында тәбиғатты қорғау шығындарын есепке алу. Стратегиялық есептің әдістемесі. Өзіндік құнды есептеудің креативті (жаңаша) әдістері. Бюджеттеу. Стратегия, балансталған бағалау көрсеткіштер жүйесі және пайданы стратегиялық талдау.
      Күтілетін нәтижелер:
      - басқарушылық шешімдер қабылдау үшін шығындарды бағалаудың жалпы қағидалары мен әдістерін білу;
      - қорларды сатып алумен байланысты шығындарды азайту мақсатымен тапсырыстың оңтайлы мөлшерін есептеу әдістемесін игеру;
      - функционалды калькуляция (АВС-әдіс) қағидаларын пайдалана отырып өнімнің өзіндік құнын есептеуді білу;
      - бюджеттерді құру әдістемесін білу; сметаны орындауды жедел бақылау және бағалау ;
      - стратегиялық басқарушылық есеп туралы түсінік алу және блансталған есептік ведомосты жасау тәртібін білу; инвестициялық шешімдер мен кәсіпорынның қаржылық көрсеткіштерін бағалау және талдау;
      - басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ақпарат дайындау дағдысының болуы.
      Лектор: э.ғ.к., профессор Мадиева К.С.
  • Таңдау бойынша курс 8 Қаржылық менеджмент (ілгерілмелі курс)
    • Пререквизиттер: Экономикалық теория, Кәсіпорын экономикасы, Кәсіпкерлік құқық, Қаржы.
      Постреквизиттер: магистерлік диссертация
      Мақсат: компания қаржысын басқару әдістерін халықаралық тәжірибені ескере отырып ұйрену.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Тәуекел және табыстылық: қобдиша теориясы мен активтерді бағалау модкльдері. Капитал құрылымының теориясы: Модильяни-Миллермодельдері. Капиталды салу критерийлерін таңдау. Дивидендтер саясаты және капиталды басқару. Өтімді қағаздар мен ақша қаражаттарын басқару. Қысқа мерзімді қаржылық талдау. Ақша қаражаттары бюджеті. Корпоративтік тәуекелдерді басқару.
      Күтілетін нәтижелер:
      - қаржы менеджментінің негізгі ұғымдарын білу және түсіну, меншікті капитал мен айналымдағы капиталды басқару әдістерін игеру;
      - кәсіпорынның құнын анықтау үшін қаржылық саясатын құрастыру және құндық-бағытты менеджментті қолдану;
      - ақша қаражаттарының бюджетін, дивидендтік саясатты қалыптастыру,
      - кәсіби қызметте алған дағдыларын қолдана білу.
      Лектор: э.ғ.к., доцент Аубакирова А.Т.
  • Таңдау бойынша курс 9 Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары (ХҚЕС)
    • Пререквизиттер: Қаржы есебі 1, Қаржы есебі 2.
      Постреквизиттер: зерттеу практикасы, магистерлік диссертация.
      Мақсат: Халықаралық қаржылық есептілікке сәйкес қаржылық есептілікті қалыптастыру дағдыларының болуы.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілікті халықаралық деңгейде стандарттау. ХҚЕС-ті құрстырудың ұйымдастырушылық негіздері. Қаржылық есептілікті дайындаумен ұсынудың концепциясы. Қаржылық есептіліктің құрамы мен құрылымы. Активтер есебі аумағындағы ХҚЕС. Міндеттемелер есебі аумағындағы ХҚЕС. Табыстар мен шығыстар есебі аумағындағы ХҚЕС. Кәсіпорын қызметі өзгерген жағдайда қаржылық есептілік. Қосымша есептік ақпаратты ашып көрсету.
      Күтілетін нәтижелер:
      - ХҚЕС-ті құрстырудың ұйымдастырушылық негіздерін оқып ұйрену;
      - қаржылық есептілікті дайындау мен ұсынудың концепциясын, қаржылық есептіліктің құрамы мен құрылымын, активтер, міндеттемелер, табыстар мен шығыстар есебі аумағындағы ХҚЕС білу;
      - терең ғылыми білімі болу, тұлғалық өсу мен даму үшін өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.
      - дисертацияны жазу барысында дәлелдерді құрастыра білу, ақпараттық-іздеу қызметін жүзеге асыру.
      Лектор: э.ғ.к., доцент Торшаева Ш.М.
      Таңдау бойынша курс 10
      Аудит теориясы мен әдістемесі
      Пререквизиттер: Мемлекеттік аудит
      Постреквизиттер:. зерттеу практикасы, магистерлік диссертация.
      Мақсат: Аудит теориясымен әдістемесін оқу.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Аудит теориясының құрылуы. Аудиттің даму тарихы. Аудит жүйесі. Аудитті өткізу процедурасы. Аудит қорытындысын тану. Аудиттік дәлелдер. Қаржылық есептілік бойынша аудиторлық есептіліктің ерекшеліктері. Сапаны бақылау. Активтер, міндеттемелер мен капиталды тексерудің ерекшеліктері. Аудит нәтижесі бойынша қабылданатын құжаттар.
      Күтілетін нәтижелер: - аудит теориясы мен әдістемесіндегі өзекті мәселелерді білу;
      - аудит мәселелерін зерттеу кезінде оның теориясы мен тәжірибесінің
      интеграциясын көрсету;
      - дисертацияны жазу барысында дәлелдерді құрастыра білу, ақпараттық-іздеу қызметін жүзеге асыру.
      - кәсіби көзқарас түрінде аудит мәселелерін зерттеу нәтижесін ұсына білу;
      - терең ғылыми білімі болу, тұлғалық өсу мен даму үшін өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.
      Лектор: э.ғ.к., доцент Березюк В.И.
  • Таңдау бойынша курс 11 Кәсіпорын мүлікін бағалау
    • Пререквизиты: Бухгалтерлік есеп теориясы мен әдістемесі.
      Постреквизиты: зерттеу практикасы, магистерлік диссертация.
      Мақсат: кәсіпорын мүлікін бағалау әдістемесін негізін оқыту барысында магистранттарда кәсіби-маңызды қасиеттерді және жүйелі білімді қалыптастыру.
      Курстың қысқаша сипаттамасы: Бағалаудың ақпараттық базасы. Ақпаратты жіктеу. Машиналар, жабдықтар мен көлік құралдарын бағалау негіздері. Бағалау мақсатымен машиналар мен жабдықтарды жіктеу және бағалау. Материалдық емес активтерді бағалау. Жылжымайтын мүлікті жіктеу және бағалау. Ғимараттар, құрылғылар және жер учаскесін бағалау ерекшеліктері. Қаржы активтерін бағалау. Дебиторлық берешектер түсінігі, түрлері. Мерзімі өткен, өндіріп алуға келмейтін берешек. Қорлар түрлері, жіктелуі және бағалау әдістері.
      Күтілетін нәтижелер:
      - кәсіпорын мүлікін бағалау негіздерін, бағалау стандарттарын білу, сол білімін тәжірибеде қолдану;
      – тәжірибеде теориялық білімін қолдана білу;
      - тиімді бағалау әдістерін пайдалана білу;
      - бағалау жөнінде нормативтік құжаттарды білу және іс жүзінде қолдану;
      - кәсіби көзқарасты қалыптастыру мақсатымен қажетті ақпаратты жинақтау түсіндіру;
      – командада тиімді жұмыс істей білу.
      Лектор: э.ғ.к., аға оқытушы Мажитова С.К.
  • Финансовый мониторинг 3 кредита/5 ECTS
    • Пререквизиты: Экономическая теория, Экономика предприятий, Предпринимательское право, Финансы.
    • Постреквизиты: магистерская диссертация
    • Цель: изучение финансового и правового регулирования общественных отношений в сфере осуществления противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма в Республике Казахстан и за рубежом.
    • Краткое описание курса:
    • Финансовый мониторинг является органическим звеном системы государственного регулирования финансовой деятельности, его организация позволяет выявлять отклонения от заданных финансовых параметров и нормативов деятельности субъектов экономики, давать предписания по устранению отклонений отслеживать их выполнение.
    • Ожидаемые результаты:
      • уметь применять нормы законодательства, регулирующие систему противодействия легализации доходов, полученных преступным путем, и финансирования терроризма, в процессе финансовой деятельности;
      • анализировать типы финансовых махинаций, составлять проекты документов, используемых в финансовом мониторинге уметь использовать информационные системы безопасности как внутри страны так и за рубежом.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н., доц. Аубакирова А.Т.
  • Международные стандарты финансовой отчетности 2 кредита/3 ECTS
    • Пререквизиты: Финансовый учет 1; Финансовый учет 2; Финансовый менеджмент; Теория и методология бухгалтерского учета.
    • Постреквизиты: исследовательская практика, магистерская диссертация.
    • Цель: Приобретение магистрантами навыков формирования финансовой отчетности в сооответствии с международными стандартами.
    • Краткое описание курса: Международная стандартизация учёта и финансовой отчетности. Организационные основы разработки МСФО, Концепции подготовки и представления финансовой отчетности, Состав и структура финансовой отчетности в соответствии с международными стандартами, МСФО в области учёта активов, МСФО в области учёта обязательств, МСФО в области учёта доходов и расходов, Финансовая отчетность организации в случаях изменения деятельности, Раскрытия дополнительной отчетной информации.
    • Ожидаемые результаты:
      • охарактеризовать задачи фундаментальных тем, предусматривающих изучение международных стандартов финансовой отчетности;
      • изучить организационные основы разработки МСФО;
      • изучить концепции подготовки и представления финансовой отчетности, изучить МСФО по учету активов, обязательств, доходов и расходов;
      • повышать навыки самостоятельной работы для владения глубокими, научными, передовыми знаниями и развития личностного роста в профессиональной деятельности;
      • строить аргументацию и доказательства при написании диссертации, подготовке профессионального суждения, уметь осуществлять информационно-поисковую деятельность по специальности.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н., доцент Торшаева Ш.М.
  • Финансовая отчетность государственных учреждений в соответствии с МСФО ОС 2 кредита/3 ECTS
    • Пререквизиты: Финансовый учет 1; Финансовый учет 2; Продвинутый финансовый учет
    • Постреквизиты: исследовательская практика, магистерская диссертация.
    • Цель: Приобретение магистрантами навыков формирования финансовой отчетности в сооответствии с международными стандартами финансовой отчетности для общественного сектора.
    • Краткое описание курса: Характеристика МСФО ОС. Состав, структура и содержание финансовой отчетности в соответствии с МСФО ОС. Порядок составления финансовой отчетности в соответствии с МСФО ОС. Экономическое содержание бухгалтерского баланса и других форм финансовой отчетности и их элементов соответствии с МСФО ОС. Анализ основных показателей финансовой отчетности в соответствии с МСФО ОС.
    • Ожидаемые результаты:
      • наличие необходимого объема навыков в области составления финансовой отчетности в соответствии с МСФО ОС;
      • получение определенных практических навыков по технике составления финансовой отчетности по МСФО ОС.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н., доцент Торшаева Ш.М.
    • Теория и методология аудита 3 кредита/5 ECTS
    • Пререквизиты
    • Постреквизиты: исследовательская практика, магистерская диссертация.
    • Цель: Изучение теории и методологии аудита
    • Краткое описание курса: Построение теории аудита; История развития аудита; Концептуальные основы аудита; Экономическая среда аудита; Теоретическиепроблемы аудита активов; Методология аудита кредиторской задолженности; Собственный капитал: теория и практика аудита.
    • Ожидаемые результаты:
      • знать проблемы теории и методологии аудита;
      • демонстрировать интеграцию теории и практики при исследовании проблем аудита;
      • строить аргументацию и доказательства для написания диссертации;
      • представлять в виде профессионального суждения результаты исследования проблем аудита активов, обязательств, капитала, доходов и расходов;
      • обладать навыками самостоятельной работы для личностного роста в профессиональной деятельности.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н., доцент Торшаева Ш.М.
  • Перспективные вопросы аудита 3 кредита/5 ECTS
    • Пререквизиты:
    • Постреквизиты: исследовательская практика, магистерская диссертация.
    • Цель: Изучение перспективных вопросов аудита
    • Краткое описание курса: Теоретические аспекты перспектив развития аудита в международной практике. Вопросы организации аудиторской деятельности в соответствии с международной практикой. Основы научной терминологии, закрепленныев МСА. Использование международных экономических терминов в практике аудита. Перспективы совершенствования форм и содержания финансовой отчетности и и их аудита.
    • Ожидаемые результаты:
      • знать новые подходы в теории, практике накопления и систематизации учетной и отчетной информации, международную терминологию по аудиту;
      • демонстрировать методы решения профессиональных задач аудита;
      • строить аргументацию и доказательства для написания диссертации.
      • представлять в виде профессионального суждения результаты изучения перспективных вопросов аудита;
      • улучшать навыки самостоятельной работы для личностного роста в профессиональной деятельности.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н., доц Березюк В.И.
  • Оценка имущества предприятий 3 кредита/5 ECTS
    • Пререквизиты: Теория и методология бухгалтерского учета
    • Постреквизиты: исследовательская практика, магистерская диссертация.
    • Цель: сформировать у магистрантов систему знаний об оценке имущества предприятий, раскрыть подходы и методы оценки основных активов предприятий.
    • Краткое описание курса: Информационная база оценки. Информационная база в зависимости от вида объекта оценки. Классификация информации. Основы оценки стоимости машин, оборудования и транспортных средств организации. Классификация машин и оборудования для целей стоимостной оценки. Основы стоимости нематериальных активов организации. Понятие нематериальных активов, цель и организации их оценки. Особенности оценки отдельных видов нематериальных активов. Оценки стоимости недвижимого имущества предприятий. Классификация недвижимого имущества. Здания, сооружения и земельные участки как объекты оценки: понятие, цели оценки, подходы и методы к оценке. Анализ наилучшего использования Обременения при оценке объектов. Основы оценки стоимости финансовых активов организации. Виды ценных бумаг на финансовых рынках. Основы оценки стоимости акций, облигаций. Особенности применения финансового анализа при оценке отдельных видов финансовых активов предприятия. Основы оценки стоимости запасов и дебиторской задолженности организаций. Понятие и виды дебиторской задолженности. Просроченная и безнадежная ко взысканию ДЗ. Виды запасов организации. Подходы и методы к оценке ДЗ. Оценка ликвидационной стоимости имущества предприятий. Цели, функции и задачи оценки имущества предприятия методом ликвидационной стоимости. Технология расчета упорядоченной ликвидационной стоимости предприятия
    • Ожидаемые результаты:
      • знать организационные основы оценки имущества предприятия; стандарты оценки и уметь применять их в практических ситуациях; иметь четкое представление об особенностях бизнеса как объекта оценки классификации;
      • уметь применить теоретические знания на практике: определять стоимость предприятия целиком или по частям; оценивать собственность предприятия и долю этой собственности приходящуюся на приобретаемый пакет акций; определять стоимость ЦБ; выбирать эффективный метод оценки, базирующийся на соблюдении действующего законодательства и принципах оценки; выполнять работу по оценке активов и пассивов организации и определять стоимость объектов оценки;
      • выработать способность сбора и интерпретации необходимой информации с целью построения и аргументации своего суждения по всем вопросам оценочной деятельности, руководствоваться принципами и правилами оценки;
      • уметь результативно работать в команде, организовать формирование информации таким образам, что бы она была понятна и доказательна всем пользователям ее;
      • уметь самостоятельно изучать зарубежную и отечественную литературу в области оценки и управления собственностью.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н., Мажитова С.К.
  • Оценка бизнеса (продвинутый курс) 3 кредита/5 ECTS
    • Пререквизиты: Оценка бизнеса (начальный курс)
    • Постреквизиты: исследовательская практика, магистерская диссертация.
    • Цель: – дать на продвинутом уровне обзор роли института оценочной деятельности в современной экономике, а также основных методов оценки рыночной стоимости бизнеса; раскрыть экономические основы принятия управленческих решений в сфере оценки бизнеса.
    • Краткое описание курса: Рыночная стоимость и рыночная цена с позиции стратегических и портфельных инвесторов; Обоснование инвестиционных решений в системе управления бизнесом; Традиционные подходы к оценке бизнеса: сравнительный методологический анализ; Доходный подход; Учет рисков бизнеса; Интернет-ресурсы, используемые для определения этой ставки и коэффициентов капитализации; Сравнительный подход; Затратный: ограничения в использовании; Современные методы оценки; Оценка пакетов акций. Государственное регулирование предпринимательской деятельностью.
    • Ожидаемые результаты:
      • знать организационные основы оценки бизнеса; стандарты оценки бизнеса и уметь применять их в практических ситуациях; иметь четкое представление об особенностях бизнеса как объекта оценки классификации, о роли предпринимательства в современной экономике; знать основные подходы к управлению бизнесом как объекта собственности
      • уметь применить теоретические знания на практике: определять стоимость предприятия целиком или по частям; оценивать собственность предприятия и долю этой собственности приходящуюся на приобретаемый пакет акций; определять стоимость ЦБ; выбирать эффективный метод оценки, базирующийся на соблюдении действующего законодательства и принципах оценки; выполнять работу по оценке активов и пассивов организации и определять стоимость объектов оценки.
      • выработать способность сбора и интерпретации необходимой информации с целью построения и аргументации своего суждения по всем вопросам оценочной деятельности, руководствоваться принципами и правилами оценки.
      • уметь результативно работать в команде, организовать формирование информации таким образам, что бы она была понятна и доказательна всем пользователям ее.
      • уметь самостоятельно изучать зарубежную и отечественную литературу в области оценки и управления собственностью.
    • Ф.И.О. лектора: к.э.н.,ст преп. Мажитова С.К.
Электронный университет
3D тур КЭУ
Антиплагиат
Темпус
Erasmus